furra Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Får du den i recovery? Nei, ikke liv i det hele tatt Lenke til kommentar
furra Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei! Igår fungerte min Nexus One som normalt, idag er den død.. Den tar lading, viser oransje lamp og etterhvert grønt for full-ladet. Noen som har tanker rundt dette? Telefonen er behandlet normalt, men er rootet. Hadde samme greia på min; tror HTC feilsøkte det til at power-knappen hadde sluttet å fungere. Fikk den byttet i løpet av en uke, helt uproblematisk. Okei, håper det kan være løsning da. Ettersom min telefon er rootet er garantien borte. Jeg får ta den med til mobilfiksern i sentrum å høre hva de kan gjøre. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Dersom av/på -knappen er død, er det godt mulig at HTC ser gjennom fingerne på rootingen, da den helt åpenbart ikke er grunn i problemet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har hørt at HTC har gjort det noen ganger ja Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Flere som har problemer med wifi i cyanogenmod 6.1.0 RC2? Mister forbindelsen ganske ofte, for så at det kommer tilbake 10 sekund etter. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har du sjekket wifi sleep policy? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Stod på "Når skjermen slås av". Satte det på "Aldri", for se hva som skjer. Takker Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) http://www.engadget.com/2010/12/06/android-2-3-update-now-rolling-out-to-nexus-one-owners/ Noen som har fått denne??? Leter etter link/håper på auto oppdatering nå Edit: Er avkreftet nå, ser det ut til. Engadget-siden er tatt ned, og denne er kommet ut: ellers har jeg lært at *#*#2432546#*#* tvinger telefonen til å gjøre en eller annen sjekk. Usikker på om den faktisk sjekker etter oppdateringer, men bedre enn å bare se på telefonen ihvertfall. Endret 6. desember 2010 av EirikLF Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da spøker det for at det blir ny Nexus på meg etterhvert, gitt! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Blir ikke det på meg. Uten microSD, ikke noen ny prosessor, og ikke noen høyere oppløsning hindrer meg Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hmm.. Er et poeng det. Men prosessoren er vel ny(ere)? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Joda, men det er den samme som er i Galaxy S. Hadde håpet på dualcore Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Dessuten er ikke NS på langt nær så sexy som n1 på design Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei! Igår fungerte min Nexus One som normalt, idag er den død.. Den tar lading, viser oransje lamp og etterhvert grønt for full-ladet. Noen som har tanker rundt dette? Telefonen er behandlet normalt, men er rootet. Hadde samme greia på min; tror HTC feilsøkte det til at power-knappen hadde sluttet å fungere. Fikk den byttet i løpet av en uke, helt uproblematisk. Kordan gjorde du dette? Ringte du til htc norge eller måtte du ringe/maile google? Har samme problemet her. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kordan gjorde du dette? Ringte du til htc norge eller måtte du ringe/maile google? Bare ring HTC Norge; de vil sette deg i kontakt med HTC UK siden nexus ikke forhandles her i landet - så får du en mail med instruksjoner om hvordan poste telefonen av dem. Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noen her som kan svare på om det har fått 2.3 oppdateringen (Gingerbread) til sin NExus One? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Niert, men den er så nærme for oss, at vi kan lukte den! Lenke til kommentar
FrenZzY Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 noen som vet omtrentlige priser hvis jeg bestiller en nexus s fra www.importgsm.com? da tenker jeg på frakt og avgifter i USA og slikt.. Tror dere importgsm kan merke pakken som en gave for å slippe moms i den norske tollen? takker for svar:)) Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvorfor skal du merke gaven som pakke? Er du verdt mer enn alle andre i landet, og fortjener å betale mindre skatt? Er det noe med Importgsm som gjør at de ikke skal forholde seg til norsk konkurranse på lik linje med komplett etc. MVA på såpass dyre varer er et faktum i Norge, denne avgiften bunner i ut i å komme oss selv til gode. Hvorfor mener du at du personlig er så viktig at alle andre i landet skal sponse din telefon? Når det er, sagt gjelder tollfritak ved gaver uansett kun opp til en verdi på 1000 kr, dermed hadde det ikke hatt noe å si, så lenge pakken ikke feilmerkes i tillegg. I såfall er du virkelig ute på tynn is, både juridisk og moralmessig. Jetcarrier er ganske gode. Du må selv sende dem en kvittering på epost, så behandler de tollen. Tollgebyr finnes ikke, og du sparer fort 200 kr sammenlignet med posten, dhl etc. Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Min N1 har plutselig begynt å bruke uvanlig mye strøm. Virker som det kan ha noe med lading å gjøre. Lader hver natt og det forsvinner minimum 10% i timen når jeg drar ut laderen. Nå kan den være tømt fra kl 0700 - 1500 mens jeg tidligere kunne ha igjen 25% kl 2300. Hvis jeg slår telefonen av og på etter lading er det ikke samme forbruk. Min gamle Samsung I8910 HD hadde samme problem. Da var det pga en feil i USB som gjorde at den oppfattet lading som en aktiv tilkobling. Denne ble hengende til man slo av/på. Lurer også på den siste Facebookoppdateringen. Hvordan vet jeg om folk kan se hvor jeg er? Er denne tjenesten aktivert i Norge?Ønsker ikke at den skal være aktiv, men jeg mistenker at den er det "by default". Idèer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå