bufodill Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hepps. Jeg har lekt litt rundt med forskjellige ROMs de siste par dagene, og mer eller mindre kommet fram til at jeg er hypp på en Desire-ROM på min N1. Jeg testet ut Evils NXSense-ROM, men i tillegg til at process.android.acore kræsja hele tiden var markedet også notorisk ustabilt. Jeg måtte starte nedlastninger både fire og fem ganger før noe tok tak. Er det noen som vet om en annen ROM basert på Desire, gjerne med litt av funksjonaliteten fra CyanogenMod eller liknende? K Jeg har brukt evils den siste måned eller deromkring, bare avbrutt av å prøve hans HD-rom. Må si jeg absolutt ikke kjenner meg igjen i dine problemer, her er det klokke stabilt. Altså hender det jeg har det market-problemet, men det har jeg opplevd med ALLE roms jeg har hatt, også stock roms på htc magic og htc hero, så det vil jeg ikke tillegge evil Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Oppdaterte til Cyanogenmod 6.1.0 RC1 tidligere idag, men nå fungerer ikke 3g/mobilt nettverk i browseren. Funker fint på market, facebook-app, osv. På wifi fungerer alt som det skal. Noen forslag? EDIT: Fjerna proxy og port i APN-innstillingene og nå fungerte det. Jaja, så lenge det fungerer er jeg fornøyd. Endret 28. oktober 2010 av eiv880 Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Får ikke lastet ned nye eller oppdatert apper i Marked. Fungerer fint på nett med Wifi og 3G. Blir bare stående med statusbaren for nedlasting. Skjer ingenting. Så i kommentarfeltet på Google Maps appen at det var flere som slet med dette. Forslag? Edit: Ser ut som dette er et omfattende problem. http://phandroid.com/2010/10/28/android-market-experiencing-downtime/ Endret 29. oktober 2010 av torebravo Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Skal legge inn Desire HD rom nå. Pleier alltid å flashe noe nytt når vi besøker folk, så har jeg noe å gjøre i bilen og når jeg kjeder meg Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvordan fungere den desire romen på N1? Hvilken brukte du? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Klarte ikke å flashe noen av dem. Telefonen begynner med Deleting files Men der står den noen sekunder før den prøver på nytt 10 ganger, så gjør den det samme på copying files før det står: Innstallation aborted. Dette skjer med alle eViL's Nexus One ROMS. Så det fungerte ikke Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Får ikke lastet ned nye eller oppdatert apper i Marked. Hatt det en stund med en del applikasjoner som bare hang. Fikset det i dag ved å resette market. Applications->Manage->Market->Clear Cache Data (eller noko i den duren) Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som har fått med seg?? http://www.itavisen.no/855519/ny-android-rundt-hjornet "I følge en twitter-melding fra Alvaro Fuentes Vasquez, en mann som er blant sjefene for Open Handset Alliance, som igjen er støttespiller for Android, kan vi vente oss oppdatering til Android 2.3 i løpet av de nærmeste dagene. Det gjelder altså brukere av utviklerutgaven av Nexus One. " Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 hv vil en utviklerutgave si? De som ikke ble kjøpt fra en operatør med lås? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Sikkert dem som ble kjøpt fra gurgle etter at telefonen bare ble tilgjengelig for utviklere Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det har jo ikke noe å si. Det kommer ikke til å ta mange minuttene før jeg kan laste ned nyeste versjonen og flashe den etter den er gitt ut til utviklere Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Xda vil gi oss det vi ønsker Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tror nok det blir felles for alle Nexus-telefoner. Var vel det sist også? Eller? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 As always Jeg gleder meg nesten mest til den animasjonen som kommer når man låser telefonen Tror nok det blir felles for alle Nexus-telefoner. Var vel det sist også? Eller? Jeg trenker mer at alle telefoner som ikke ble solgt låst. For de kjører ofte et litt modifisert OS, og får dermet oppdateringer litt seinere Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ny oppdatering til Nexus One er ute nå. FRG83D. http://www.droidnytt.no/2010/11/nexus-one-oppgraderes/ Lenke til kommentar
furra Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei! Igår fungerte min Nexus One som normalt, idag er den død.. Den tar lading, viser oransje lamp og etterhvert grønt for full-ladet. Noen som har tanker rundt dette? Telefonen er behandlet normalt, men er rootet. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ta ut batteriet? Har den ristet 3 ganger før den døde? Lenke til kommentar
furra Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ta ut batteriet? Har den ristet 3 ganger før den døde? Batteriet har jeg tatt ut og satt inn igjen. Prøvde også et batteri fra en Desire, uten hell. Om den ristet 3 ganger vet jeg ikke, skjermen var bare svart da jeg tok den opp av lommen, siden har jeg ikke fått liv i den. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Får du den i recovery? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei! Igår fungerte min Nexus One som normalt, idag er den død.. Den tar lading, viser oransje lamp og etterhvert grønt for full-ladet. Noen som har tanker rundt dette? Telefonen er behandlet normalt, men er rootet. Hadde samme greia på min; tror HTC feilsøkte det til at power-knappen hadde sluttet å fungere. Fikk den byttet i løpet av en uke, helt uproblematisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå