eivi91 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Ja. Får søke opp programmer og sånt i market, men ingenting begynner å laste ned. Kan også gå på facebook appen og refreshe. Men i browseren får jeg ikke frem noe som helst. EDIT: Tror det har noe med proxy-innstillingene å gjøre. Om jeg unchecker "Use proxy only on wifi" så fungerer ikke 3g heller. Men likevel så hjelper ikke det å fjerne alle proxy innstillinger, for wifi fungerer fremdeles ikke. EDIT2: Selv om jeg trykker "tøm" og "lagre" så kommer Vertsnavn: 10.10.10.10 tilbake... Endret 16. oktober 2010 av eiv880 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Prøv å innstallere Droid Wall, og lek litt med det... Sett modus til white list, og huk av browser, før du trykker meny-knappen og apply rules. edit: proxy hvor? edit2: Under proxy i settings, wireless and networks, er hostname og port tomme her. "Use proxy only on wifi" er huket. Endret 16. oktober 2010 av madsc90 Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Settings -> Wireless -> Proxy settings Ja problemet mitt er at jeg ikke får tømt det. Hostname kommer av seg selv, selv om jeg tømmer og lagrer. 10.10.10.10 EDIT: Løsningen ble å laste ned APN on/off widget. Når jeg skal bruke wifi må jeg sette APN off med ett trykk på widgeten. Endret 16. oktober 2010 av eiv880 Lenke til kommentar
deavenzz Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hm. Har samme problemet av og til, men det jeg gjør er å bare reboote telefonen så fungerer det.. Men en permanent løsning hadde vært fint Lenke til kommentar
deavenzz Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Settings -> Wireless -> Proxy settings Ja problemet mitt er at jeg ikke får tømt det. Hostname kommer av seg selv, selv om jeg tømmer og lagrer. 10.10.10.10 EDIT: Løsningen ble å laste ned APN on/off widget. Når jeg skal bruke wifi må jeg sette APN off med ett trykk på widgeten. Så det er bare å få den grønn for å bruke 3G nett? Mens den skal være rød om man skal bruke wifi? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Stemmer. Kan dog avogtil være litt buggy. Sånn at selv om du slår av wifi og setter den grønn så kommer ikke 3g opp. Hjelper da å reboote telefonen, eller bare vente så kommer den ettehvert av seg selv tror jeg. Lenke til kommentar
deavenzz Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Da er det nesten bedre å ikke ha appen, for fikser det ved å reboote den alikevel .. men jaja Om noen finner en permanent måte å fikse dette på uten å reboote hadde det vært fint å posta den her ! Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Fikser det ikke i mitt tilfelle uten appen. Da må jeg isåfall bytte APN ved å gå i innstillingene hver gang jeg skal bytte mellom wifi og 3g. Lenke til kommentar
deavenzz Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Leste no at man måtte instalere radio eller noe lignende, også ble det fiksa.. Prøvde det akkurat, og har jo funka nå da. Kan hende det bare er et engangstilfelle men skal prøve videre Lenke til kommentar
deavenzz Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) I had the same problem. The issue is to do with the proxies set up. If you go to your APN settings you'll see in the 3rd and 4th box some proxy settings. Write these down somewhere and then clear them. Then go to your WiFi settings and clear all the proxies and save. Reboot (just to make sure) and double check that the proxy settings are not there. Det fungerte for meg.. Og om du skal bruke 3g, så er det bare å skrive på disse settingsa du tok vekk om jeg ikke tar helt feil.. Om ikke man trenger det så er det fiksa hvertfall:) Endret 16. oktober 2010 av deavenzz Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Får noen av dere til å skrive ut fra nettleseren som følger med Nexus? Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Settings -> Wireless -> Proxy settings Ja problemet mitt er at jeg ikke får tømt det. Hostname kommer av seg selv, selv om jeg tømmer og lagrer. 10.10.10.10 EDIT: Løsningen ble å laste ned APN on/off widget. Når jeg skal bruke wifi må jeg sette APN off med ett trykk på widgeten. Hadde samme problemet, det som fungerte var å gå inn på APN og sett til default, altså mobilen selv ordner opp med APN, da slutter 10.10.10.10 og komme tilbake, og både 3g og wifi'en min fungerte Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Når jeg gjorde det fungerte ikke 3g. Endret 17. oktober 2010 av eiv880 Lenke til kommentar
deavenzz Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 da er det vel bare å bytte tilbake instillinger når du skal bruke 3g, eller lage en ny APN for wifi og 3g da Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 da er det vel bare å bytte tilbake instillinger når du skal bruke 3g, eller lage en ny APN for wifi og 3g da Ja, laga en for wifi og en for 3g, men fant ut at det var for tungvindt. Derfor jeg lasta ned APN on/off widgeten. Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Krise! Min Nexus Froyo kommer seg ikke på nett lenger. Hverken 3g eller wifi. Hva kan jeg gjøre? Aner ikke hvorfor det har skjedd. Lastet ned en app som heter Switchwiget PRO (payed) og mistenker den, men den har jeg avinstallert uten at det gjorde utslag. Forslag??? EDIT: Fant løsningen et par hakk lenger opp. Resatte APN til default, og ting er på skinner igjen :-) Endret 19. oktober 2010 av torebravo Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Har laget en ROM basert på stock Android 2.2.1. Rootet, Busybox og Deodexed med Swype 1.60.36.8214 integrert. Etter jeg har testet den litt skal jeg få lagt den ut! 1 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Og da var den klar.. [ROM] UTB-ROM 1.1 [FRG83] A near stock experience * Android 2.2.1 FGR83 * Rooted and Deodexed * Busybox Installed * Trackball Alert * Updated stock kernel with latest commits (built 20102010) * HTC Sense Notification sounds added (31 notification sounds) * 4.06.00.12.7 Radio included * MMS compression optimized to fix Android's everlasting issues with sending MMS Endret 20. oktober 2010 av Lokii 1 Lenke til kommentar
Kriff Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hepps. Jeg har lekt litt rundt med forskjellige ROMs de siste par dagene, og mer eller mindre kommet fram til at jeg er hypp på en Desire-ROM på min N1. Jeg testet ut Evils NXSense-ROM, men i tillegg til at process.android.acore kræsja hele tiden var markedet også notorisk ustabilt. Jeg måtte starte nedlastninger både fire og fem ganger før noe tok tak. Er det noen som vet om en annen ROM basert på Desire, gjerne med litt av funksjonaliteten fra CyanogenMod eller liknende? K Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ingen annen erfaring enn Cyanogen her. Morsomt å flashe siste nightly builds på mobilen. De er ofte ustabile (220 er i hvertfall). Og idag greide vekkerklokka mi å fryse på et klokkeslett (6.43) mens den da startet vekking (kl.6.45). Ble litt forundret da den gaula på kl. 6.43 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå