ec6 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei! Lurer på om noen kan hjelpe meg her. Jeg har en N1 med android 2.2, CyanogenMod-6.0.0-N1. Bruker HandCent som meldingsprogram. Med stock ROM kunne jeg velge hvilken farge som skal blinke i trackball etter hvem det er som sender melding. (Ikke bare fargen for meldingsvarsel for programmet.) Når jeg skiftet til CyanogenMod så blinker den bare med samme farge. Noen som kan hjelpe meg her? Er det noe jeg kan stille på?? På forhånd takk! Lenke til kommentar
zipped Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hei må man roote tlf for å installere marketenabler? og om evnt. noen har en enkel oppskrift på hvordan dette gjøres... Endret 22. september 2010 av zipped Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei må man roote tlf for å installere marketenabler? og om evnt. noen har en enkel oppskrift på hvordan dette gjøres... MarketAccess er bedre og ja, man må være rootet. Enekel oppskrift: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=747598 Legg inn det programmet på telefonen, trykk på rott og ferdig arbeid. Lenke til kommentar
zipped Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) får ikke lasta ned til telefonen...og telefonen finner det ikke igjen når jeg legger det manuelt på minnekortet...noen tips? ifht root... Endret 22. september 2010 av zipped Lenke til kommentar
belenix Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du må bruke en filbehandler, som Astro. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvordan blir man kvitt den orginale Messaging appen når man bruker Handcent? Lenke til kommentar
Kriff Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Man kan ikke avinstallere Messaging-appen som ligger i stock ROM, men man kan slå av notifications i den. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ja ofc, takker Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Nå har evil lagd en desire HD zip på xda-developers. Jeg avventer dog neste versjon hvor forhåpentligvis wifi fungerer. Andre ting som ikke fungerer, men som ikke er like viktig (for meg), trackball wake / alert, kamera. Blir spennende å se Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Fikk system update på telefonen ikveld. Android 2.2.1 FRG83 Hva er nytt her? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Just a software update as far as we know. We have heard that once it is updated, some of the 3rd party keyboards have issues. Swype was reporting an issue while not working and Swiftkey wasn't predicting words. So if you do this update, watch out as you may not be able to use your favorite keyboard right away. Er også rapportert en del andre prolemer http://www.talkandroid.com/15425-android-2-2-1-is-out-breaks-1-click-root/ Så ikke før etter jeg hadde oppgradert Har ikke merket noen problemer selv enda. Endret 27. september 2010 av B-QL Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har ikke merket noe nytt... Ikke problemer enda heller. Men så lastet jeg ned oppdateringen for 10 min, siden.. Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Noen som har lest denne saken? http://www.digi.no/852635/google-aapner-butikken-i-norge Er det snakk om allerede denne uken? Og de som kjører cyanogen mod, vil de også få denne mulighete? Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Noen som har lest denne saken? http://www.digi.no/852635/google-aapner-butikken-i-norge Er det snakk om allerede denne uken? Og de som kjører cyanogen mod, vil de også få denne mulighete? Ser ved nærmere lesing at det muligens er snakk om innen 2 uker? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Korrekt, det er en tråd om det i Amobil. Vi som har cyanogenmod har vel også marketenabler så det er ikke så viktig for oss, men det betyr flere utviklere til android Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Så lenge man har en viss grad av originalitet i sin market app, vet ikke om det finnes endrede versjoner der ute, men kanskje CM sin er litt annerledes, vil man få betaleapps. Tilgangen går på sim-kort-leverandør, ikke Androidversjon og -type. Jeg med nexus en og CM6 er overbevist om at jeg kan slutte å bruke market access innen to uker. Lenke til kommentar
Kriff Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kilden min påstår at Market skal lanseres i Norge natt til i morgen. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Betal apps i norke summer er nå tilgjengenlig på market. Jeg måtte ta en Clear Data og Clear Cache i Market applikasjonen for å få tilgang selv. Nexus one + Cm 6.0 her. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Funker fett her også, uten noen customroms. Lenke til kommentar
deavenzz Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hallo, akkurat kjøpt meg en Nexus One Ser at noen tidligere her i denne posten snakker om norsk språk på menyene, hvordan får man dette til? Ville rooting gjort dette mulig? Om ja, hvordan rooter man? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå