Solid Snail Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei! Fikk da en Google Nexus One til bursdagen min idag Har et lite problem.. Har satt inn sim kort og batteri, og da lyser bare den nexus logoen, får ikke slått den på eller noe. Lurer på hva som er feil her, noe jeg kan gjøre? Takker for svar! EDIT: Tok nå ut og inn batteri, og nå er den bare helt sort. Ingenting skjer... Fortsatt problemer? Høres kraftig ut som en teknisk feil Lenke til kommentar
Brad Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Da har Nexusen min fått seg en liten smell. Har hatt problemer med at folk plutselig ikke hører meg under samtaler. Jeg blir som regel helt borte, eller at man hører stemmen min veldig lavt. Noen som kan vite hva dette er for noe? Her en dagen mistet jeg den også i bakken, og skjermen sprakk. Noen som vet hvor jeg kan få fikset ny skjerm her i landet? Men det første problemet kan ikke ha noen sammenheng med det andre, ettersom det har vært lenge før jeg mistet telefonen i bakken. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hvis noen har tenkt på roote sin Nexus One, men synes det var vanskelig har nå fått et fint alternativ. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=747598 Du legger inn app'en på telefonen og trykker på "root" knappen, venter noen sekunder til alt er på stell og så har man rootet telefonen. Har lagt den ved i en .zip-fil som må pakkes ut, .apk-filen legges så på telefonen. Man kan også unroote med samme appen. Det tok visst livet av min tlf... Nå får jeg ikke startet tlf igjen.. Lenke til kommentar
hq333 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hei Har trøbbel med min kjære nexus one og finner ikke ut av det. Touch screenen har sluttet å fungere normalt. Både vanlig bruk og og de fire berøringsfølsomme tastene nederst fungerer langt fra normalt. Jeg må trykke hardt på skjermen for at den skal reagere, og ofte slutter den å reagere. f.eks sms-skriving er nærmest umulig siden tasturet ikke skjønner hva jeg taster inn. og de fire nederste tastene er nærmest ubruklige. har prøvd å restarte telefonen uten hell. oppdaterte nettop til Froyo men det skjedde ingen forandring da heller. Så hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hei! Fikk da en Google Nexus One til bursdagen min idag Har et lite problem.. Har satt inn sim kort og batteri, og da lyser bare den nexus logoen, får ikke slått den på eller noe. Lurer på hva som er feil her, noe jeg kan gjøre? Takker for svar! EDIT: Tok nå ut og inn batteri, og nå er den bare helt sort. Ingenting skjer... Fortsatt problemer? Høres kraftig ut som en teknisk feil Fortsatt de samme problemene. Dro til lefdal og spurte om de hadde noe peil på mobilen der, og de sa at den var helt død, de hadde et slikt veldig fint navn som jeg ikke husker. Fikk ringt til Ludo store, og forklart mine problemer, så nå skal de sende meg en ny tilf så snart jeg får sendt inn min. God service der faktisk. Så da er jeg fornøyd, så lenge jeg får en telefon som virker Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvis noen har tenkt på roote sin Nexus One, men synes det var vanskelig har nå fått et fint alternativ. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=747598 Du legger inn app'en på telefonen og trykker på "root" knappen, venter noen sekunder til alt er på stell og så har man rootet telefonen. Har lagt den ved i en .zip-fil som må pakkes ut, .apk-filen legges så på telefonen. Man kan også unroote med samme appen. Fungerte glimrende Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg får ikke GPS'en min til å fungere helt. Ikonet kommer øverst på skjermen, men det virker ikke som om den klarer å finne signaler. Andre som har hatt problemer med dette? Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei! Fikk da en Google Nexus One til bursdagen min idag Har et lite problem.. Har satt inn sim kort og batteri, og da lyser bare den nexus logoen, får ikke slått den på eller noe. Lurer på hva som er feil her, noe jeg kan gjøre? Takker for svar! EDIT: Tok nå ut og inn batteri, og nå er den bare helt sort. Ingenting skjer... Fortsatt problemer? Høres kraftig ut som en teknisk feil Fortsatt de samme problemene. Dro til lefdal og spurte om de hadde noe peil på mobilen der, og de sa at den var helt død, de hadde et slikt veldig fint navn som jeg ikke husker. Fikk ringt til Ludo store, og forklart mine problemer, så nå skal de sende meg en ny tilf så snart jeg får sendt inn min. God service der faktisk. Så da er jeg fornøyd, så lenge jeg får en telefon som virker har selv merket at oppstarten tar litt tid. men hvis du ventet i flere minutter kan det være noe galt. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hei! Fikk da en Google Nexus One til bursdagen min idag Har et lite problem.. Har satt inn sim kort og batteri, og da lyser bare den nexus logoen, får ikke slått den på eller noe. Lurer på hva som er feil her, noe jeg kan gjøre? Takker for svar! EDIT: Tok nå ut og inn batteri, og nå er den bare helt sort. Ingenting skjer... Fortsatt problemer? Høres kraftig ut som en teknisk feil Fortsatt de samme problemene. Dro til lefdal og spurte om de hadde noe peil på mobilen der, og de sa at den var helt død, de hadde et slikt veldig fint navn som jeg ikke husker. Fikk ringt til Ludo store, og forklart mine problemer, så nå skal de sende meg en ny tilf så snart jeg får sendt inn min. God service der faktisk. Så da er jeg fornøyd, så lenge jeg får en telefon som virker har selv merket at oppstarten tar litt tid. men hvis du ventet i flere minutter kan det være noe galt. Var en DOA telefon, så har sendt den tilbake nå, og venter på en ny en Lenke til kommentar
asicman Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Min Nexus One ble stjålet i dag Men det ser ut som om Google ikke selger dem lenger. Er det andre som selger Nexus One? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Min Nexus One ble stjålet i dag Men det ser ut som om Google ikke selger dem lenger. Er det andre som selger Nexus One? Ludo Megastore Lenke til kommentar
asicman Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ludo Megastore Over 5000 var dyrt, betalte $529 for min forrige. Kanskje like greit med HTC Desire... Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nexus One selges fortsatt som developer phone fra Google. Register deg som utvikler på http://market.android.com/publish (koster $25) for å kjøpe. Prisen er samme som før, $529. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Min Nexus One ble stjålet i dag selger dem lenger. Jeg er registrert Android utvikler og da jeg logget inn på kontoen min så jeg at jeg kan bestille inntil 10 stk. Nexus One fra Google, så da blir det kanskje en ny... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har fått meg ludo abbonement med internett bruk inkludert i månedspris. Hvordan får jeg mobilt internett på Nexus One? Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har fått meg ludo abbonement med internett bruk inkludert i månedspris. Hvordan får jeg mobilt internett på Nexus One? Dette du tenker på? Internett Oppsett: name: Ventelo Internett Apn: internet.ventelo.no Apn type: default Lenke til kommentar
asicman Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nexus One selges fortsatt som developer phone fra Google. Jeg har vært registrert utvikler en stund og fant ut at jeg som sagt kunne betille inntil 10 stk etter at jeg logget inn på Google kontoen. Men kan man slippe moms og toll dersom man henviser til politianmeldelse og forsikringssak og at det er en erstatningstelefon? Eller er det slik at dette er tyvenes måte å sørge for at andre betaler mer toll og avgifter... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har fått meg ludo abbonement med internett bruk inkludert i månedspris. Hvordan får jeg mobilt internett på Nexus One? Dette du tenker på? Internett Oppsett: name: Ventelo Internett Apn: internet.ventelo.no Apn type: default Jepp, Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg har et utrolig merkelig problem med min Nexus One. Jeg har bodd 1 år i USA og kjøpte meg Nexus One der borte med T-Mobile sin plan og kansellerte den når jeg dro hjem i sommer. Etter jeg kom hjem satt jeg inn et tele2 simkort jeg hadde fra før jeg dro som er et tele2 sheriff abonnoment. Siden har jeg rootet min telefon osv.. Jeg sjekket akkurat regningen min og det er 40 utgående samtaler til T-Mobile sitt voicemail nummer +18056377249 siden jeg tok i bruk tele2 simkortet 1 juli. Alle samtalene varierer fra 1-5 sekunder og noen ganger flere om dagen, men ikke alle dager. Som sagt har jeg rootet telefonen min og derfor gjort flere fulle wipe's som tilsvarer factory resets? Ringte akkurat Nexus One support, men de visste ikke, de bare sa at jeg måtte prøve med en factory reset, men det har jeg gjort mye av uten å ha visst om problemet i det hele tatt og i følge regningen så har det ikke påvirket noe. Skal ringe tele2 og se hva de kan gjøre for meg i morgen. Noen som har vært borte i lignende eller vet hva som kan forårsake dette? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Telefonen vil ikke koble seg opp mot telefonnettet, funker hvis jeg bruker en nand backup der jeg har null programmer innstallert. Merket dette for litt over en uke siden, så jeg gjorde enn full wipe, skrudde av datanett så fort telefonen var booted igjen, innstallerte astro og titanium backup og gjennopprettet programmene mine, og når jeg prøve å skru på datanett, virket det ikke. Bruker netcom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå