PulZ Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Driver å tester ut en Nexus one her og lurer på hvordan jeg får norsk ordbok på 2.2 Froyo oppdateringa. Ser det er mange som får det til å virke på android os 2.1 men ikke 2.2 ? Jeg er vant med HTC hero og sense, og har derfor også lagt inn htc_IME tastaturet fra XDA, tar gjerne i bruk noen løsninger som virker med denne. Har ingen tips, men etter hva jeg har lest i reviews får Android vanilla tastaturet langt mer skryt enn HTC Sense sitt... så hvorfor ikke bare beholde det originale med norsk språkpakke? (Dog har man først blitt vant til noe, så er jo gammel vane vond og vende, ser den...) Og hvordan får man den norske språkpakken til å virke med standard tastaturet. Vet dette virker i cyoagen firmwarene, men hadde foretrukket å bruk stock image. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Og hvordan får man den norske språkpakken til å virke med standard tastaturet. Vet dette virker i cyoagen firmwarene, men hadde foretrukket å bruk stock image. Du kan teste ut Smart Keyboard, det har en gratisversjon i Android Market. Er det jeg bruker til daglig og synes det fungerer helt ypperlig, har også norsk ordbok i Pro versjonen. edit: Du får altså norsk layout på tastaturet med free-versjonen, men ikke ordbok (den er forøvrig god). Endret 7. juli 2010 av SBS Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har fått problemer med MarketEnabler,får den ikke til å fake et annet nett. Muligens etter siste Froyo oppdatering. Er det flere som har fått dette problemet? Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har fått problemer med MarketEnabler,får den ikke til å fake et annet nett. Muligens etter siste Froyo oppdatering. Er det flere som har fått dette problemet? Noen som har en løsning? Market enabler skal vel virke, men kan være verd å ta en titt på markketaccess (en vidre utviklet utgave av market enabler) http://amip.tools-for.net/wiki/android/marketaccess Lenke til kommentar
Itek Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Skulle gjerne oppdatert FRF50 til FRF91, bruke først denne linken: http://android.clien...27.e410116a.zip Helt til jeg fant ut at dette var fra FRF85B og ikke FRF50! Jeg har nå googlet etter oppdatering, men det ser ikke ut til at jeg finner noe.. Er det noe jeg ikke har forstått? Har ulåst telefon, så jeg skal bare ha en oppdatering rett fra Google.. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Denne? http://android.clients.google.com/packages/passion/signed-passion-FRF91-from-FRF50.836691a1.zip Lenke til kommentar
belenix Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Skulle gjerne oppdatert FRF50 til FRF91, bruke først denne linken: http://android.clien...27.e410116a.zip Helt til jeg fant ut at dette var fra FRF85B og ikke FRF50! Jeg har nå googlet etter oppdatering, men det ser ikke ut til at jeg finner noe.. Er det noe jeg ikke har forstått? Har ulåst telefon, så jeg skal bare ha en oppdatering rett fra Google.. Har du ikke fått den OTA? Er vel nå ca en uke siden jeg fikk FRF50 >FRF91. Sikker på at du ikke har oversett noe? Prøv med en "checkin" på telefontastaturet: *#*#checkin#*#* Eller slå telefonen Av/På. Endret 12. juli 2010 av belenix Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Cyanogen Mod med froyo Går fra alpha til RC 1 nå! :!: Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Cyanogen Mod med froyo Går fra alpha til RC 1 nå! :!: Er den ute nu? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hva er greia med cyanogen mod? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hva er greia med cyanogen mod? Bare en type Android-distro. Akkurat som at Linux kommer i en haug ulike distroer (RedHat, SuSE osv.) Du kan se screenshots her: http://www.cyanogenmod.com/screenshots Og lese om distroen her: http://www.cyanogenmod.com/about Lenke til kommentar
voluz Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg vurderer å smelle til på en Google Nexus One nå. Er det fortsatt bestilling via Google, og Jetcarrier som er enklest? Kan vel få det billigere ved å bestille via ebay, og satse på at du slipper toll. Stemmer bra det ja. Sparer en god del fremfor å kjøpe den på google.com og bruke JetCarrier. Fort en tusing... Jeg skal satse eBay i løpet av uka... Gi gjerne feedback på hvordan det går^^ Idag er det klart at Nexus One ikke vil bli produsert mer. Da er det vel bare å få opp farta og bestille... ...som tenkt, så gjort. Bestilte den på Ludo Megastore. Rask levering og norsk garanti (+ mulighet for å returnere den om jeg ikke liker den) ble utslagsgivende. Spiller ingen rolle at det blir en god tusing dyrere enn å importere; det er jo bare spenn. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Idag er det klart at Nexus One ikke vil bli produsert mer. Da er det vel bare å få opp farta og bestille... ...som tenkt, så gjort. Bestilte den på Ludo Megastore. Det er vel en sannhet med modifikasjoner. N1 vil fremdeles selges hos Vodafone UK, et mobilselskap i Sør-korea og sikkert hos et par operatører til. I tillegg er N1 nå blitt developertelefonen hos Google og skal fortsatt være tilgjengelig for salg hvis du er registrert utvikler (engangsutgift på $25). Lenke til kommentar
voluz Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Idag er det klart at Nexus One ikke vil bli produsert mer. Da er det vel bare å få opp farta og bestille... ...som tenkt, så gjort. Bestilte den på Ludo Megastore. Det er vel en sannhet med modifikasjoner. N1 vil fremdeles selges hos Vodafone UK, et mobilselskap i Sør-korea og sikkert hos et par operatører til. I tillegg er N1 nå blitt developertelefonen hos Google og skal fortsatt være tilgjengelig for salg hvis du er registrert utvikler (engangsutgift på $25). Stemmer det ja. Men for "mannen i gata" (spesielt i Norge) blir den enda mer utilgjengelig nå enn før. Min er sendt fra Ludo idag. Lenke til kommentar
SubtleINC Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Noen som vet om Google har tenkt å fikse det trackball lyset? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Trackball lyset fungerer fint det, også med forskjellige farger. Den lyser blått når telefonen er tilkoblet BT headset og telefonen ringer. Handcent SMS gir deg mulighet til å velge valgfri farge når du får melding. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Neeeeeei Jeg klarte å tryne uti vannet med telefonen i lomma... den er død Får kanskje igjen 3600 på forsikring da Lenke til kommentar
voluz Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Neeeeeei Jeg klarte å tryne uti vannet med telefonen i lomma... den er død Får kanskje igjen 3600 på forsikring da Auch... jaja, du rekker å kjøpe den en gang til før den forsvinner fra markedet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Gidder ikke det, kjøper heller en Desire fra netcom. ca. 2600kr. Kommer til å roote den så fort jeg får den Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Noen av dere som opplever treg innlasting av galleriet som originalt er installert på mobilen? Flere ganger at jeg trykker men ingen bilder eller mapper blir lastet inn, må derfor prøve et par ganger før jeg lykkes Kan dette ha noe med at det originale minnebrikken kanskje er av den litt "billigere" typen med litt lavere hastighet? Endret 23. juli 2010 av Testdrive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå