HegeHe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Noen som vet om man kan importere kontakter fra outlook? Jeg har lest at man må importere kontaktene til gmail fra outlook først, så kan man få de inn på mobilen via gmail.. Lenke til kommentar
akilles_ Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Problemet er at når jeg importerer kontaktene fra outlook som en CVS fil får jeg bare opp nummerene og ikke navnene. =( Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Import inn til gmail contacts fra outlook gikk helt smertefritt for min del, alle felter kom med som de skulle. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvordan synes dere ringelyd volum og høyttaler volum er på deres Nexus One? Lenke til kommentar
akilles_ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvordan synes dere ringelyd volum og høyttaler volum er på deres Nexus One? Elendig! Det er også alle knappene nederst, inklusive hjulet! Kort sagt en overhypa telefon! Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Delvis enig med akilles_. Men langt fra så håpløst som han beskriver det. iPhone er overhypa, ikke N1. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Knappene og hjulet har jeg blitt vant med og synes funker bra. Bare å trykke litt på toppen av knappene så virker de hver gang. Lenke til kommentar
akilles_ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Knappene og hjulet har jeg blitt vant med og synes funker bra. Bare å trykke litt på toppen av knappene så virker de hver gang. Joda, det er sant det, men hvorfor skal det være nødvendig å måtte trykke på toppen av knappene på en high end telefon? Var kanskje litt for krass i at den er overhypa! Det er jo egentlig et teknologisk vidunder! Og helt enig i at hvis vi kan si at en telefon er overhypa så er det itelefonen! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Snuser litt på å kjøpe denne saken.. Er dere Nexus One-eiere fornøyde? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg er ihvertfall strålende fornøyd Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nå vil eg at posten skal få opp farten.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Herlig. For meg virker telefonen litt choppy når jeg ser den på Youtube. Og treig på nettet. Er det bare videoene, eller er den treig? Lenke til kommentar
HegeHe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 ÅÅÅrrh nå har jeg venta i snart en uke, får den ikke før på tirsdag holder på å gå på veggene her.. Hjelper ikke å lese på diverse nexusforum heller hvor fornøyde folk er.. I ventetiden har jeg bestillt heldekkende beskyttelsesfilm pluss 3 cover.. huff, det er dyrt med lang ventetid.. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 ÅÅÅrrh nå har jeg venta i snart en uke, får den ikke før på tirsdag holder på å gå på veggene her.. Hjelper ikke å lese på diverse nexusforum heller hvor fornøyde folk er.. I ventetiden har jeg bestillt heldekkende beskyttelsesfilm pluss 3 cover.. huff, det er dyrt med lang ventetid.. Synes folk er overraskende MISfornøyde jeg... er vant til at det ikke finnes et negativt ord om noe produkt som kommer fra Google (er jo nesten blitt religion sånn som Apple).. men om Nexus'n har det jo faktisk vært en del negativ feedback.. dårlige knapper, støvkorn under skjerm, ikke 100 % byggekvalitet, ikke multitouch på US-modellene, ikke fullt så rask som iPhone på surfing osv. Vurdert denne selv.. til tross for at jeg har en iPhone 3G S 32 GB... (litt lei av ingen multitasking), men ble litt skeptisk etter det jeg har lest... i hvert fall for skeptisk til at jeg gidder å gå gjennom bryet med å bestille den fra "Junaiten" tror jeg... Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Du kan jo jailbrake fonen din da Lenke til kommentar
rooroo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Expansys har den i sjappa si ser det ut til, selv om det er litt iffie når de faktisk kan sende den ut. Ikke er den billig der heller (6000kr) http://www.expansys.no/d.aspx?i=193936 Lenke til kommentar
HegeHe Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 ÅÅÅrrh nå har jeg venta i snart en uke, får den ikke før på tirsdag holder på å gå på veggene her.. Hjelper ikke å lese på diverse nexusforum heller hvor fornøyde folk er.. I ventetiden har jeg bestillt heldekkende beskyttelsesfilm pluss 3 cover.. huff, det er dyrt med lang ventetid.. Synes folk er overraskende MISfornøyde jeg... er vant til at det ikke finnes et negativt ord om noe produkt som kommer fra Google (er jo nesten blitt religion sånn som Apple).. men om Nexus'n har det jo faktisk vært en del negativ feedback.. dårlige knapper, støvkorn under skjerm, ikke 100 % byggekvalitet, ikke multitouch på US-modellene, ikke fullt så rask som iPhone på surfing osv. Vurdert denne selv.. til tross for at jeg har en iPhone 3G S 32 GB... (litt lei av ingen multitasking), men ble litt skeptisk etter det jeg har lest... i hvert fall for skeptisk til at jeg gidder å gå gjennom bryet med å bestille den fra "Junaiten" tror jeg... Alle virker fornøyde inne på nexusforum.net iallefall.. Lenke til kommentar
akilles_ Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Etter å ha brukt den et par dager merker jeg at jeg blir mer å mer positiv til den! Er så sykt digg med alle apps fra marked, og deilig å skreddersy den slik at den passer meg. Det jeg er misfornøyd med er knappene nederst, litt dårlig på browsing, mail og generelt proffbruk. dette når jeg samenligner den med HD2! Men alt i alt er vel denne og HD2 det beste jeg har prøvd av profftelefoner! Om noen lurer på om det er verdt å bytte ut 3GS`en sin mot denne kan jeg med hånden på hjertet si BYTT! Jeg kommer til å selge denne eller HD2`en min iløpet av denne mnd, og jeg vet ennå ikke hvilken jeg skal velge. Men det heller mot at jeg beholder HD2`en. Dette pga proffbruk med tanke på jobb. Uansett tror jeg at alle blir knallfornøyd med denne telefonen! =) Endret 1. februar 2010 av akilles_ Lenke til kommentar
voluz Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det jeg er misfornøyd med er knappene nederst, litt dårlig på browsing, mail og generelt proffbruk. dette når jeg samenligner den med HD2! Det er de viktigste funksjonene for meg.. e-post, kalender, surfing... bruker den mye i jobb, så da må dette være top notch. Egentlig ganske fornøyd med iPhone her... det jeg savner med iPhone er multitasking og muligheten til å tilpasse litt mer selv... førstnevnte får man jo greit gjennom jailbreak da.. bare usikker på om jeg orker å "go down that road"... Lenke til kommentar
akilles_ Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det jeg er misfornøyd med er knappene nederst, litt dårlig på browsing, mail og generelt proffbruk. dette når jeg samenligner den med HD2! Det er de viktigste funksjonene for meg.. e-post, kalender, surfing... bruker den mye i jobb, så da må dette være top notch. Egentlig ganske fornøyd med iPhone her... det jeg savner med iPhone er multitasking og muligheten til å tilpasse litt mer selv... førstnevnte får man jo greit gjennom jailbreak da.. bare usikker på om jeg orker å "go down that road"... Hvis du er fornøyd med iphone på det område, kan jeg love deg at du blir sykt imponert over Nexusen! Den er etter min mening 10 gang bedre på det område enn iphonen! Men HD2`en er kanskje enda ett hakk bedre igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå