Werable Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Med root kan du få norskt språk. Jeg har bestemt meg...nå skal det rootes! Hvor finner jeg den beste oppskriften på hvordan rooting skal gjøres fra A til Å? Jeg vet at det er mange som har lagt ut oppskrifter, men de fleste er enten på uforståelig komplisert engelsk, eller så tar de høyde for at mye av jobben er gjort på forhånd. Noen som kunne linket meg til en god (og enkel) oppskrift?? Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Den endelige versjonen av Froyo har visst kommet i dag. Fikk tilbake de appene jeg mistet da jeg oppdaterte til første Froyo versjon Lenke til kommentar
belenix Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Har du fått oppdatering i dag OTA fra FRF50 til FRF83? Eller har du tatt en manuell oppdatering? Endret 24. juni 2010 av belenix Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Har du fått oppdatering i dag OTA fra FRF50 til FRF83? Eller har du tatt en manuell oppdatering? Manuell(klarte ikke vente), men leste at den skal komme som OTA Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Noen som har unlocka bootloader på en Nexus One FRF83? Lenke til kommentar
b1dik Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Noen som vet om det er et program som gjør slik at jeg får telefontastatur isteden for qwerty tastatur? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Noen som vet om det er et program som gjør slik at jeg får telefontastatur isteden for qwerty tastatur? http://www.appbrain.com/app/net.fredricknet.inputmethod.latin Fant dette, men programmet koster dessverre noen kroner og blir da verre å få tak i siden vi ikke har paid apps i Norge. Lenke til kommentar
b1dik Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Fant denne, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416 Helt genial! Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Noen som har fått Froyo uten å manuelt oppgradere? Sendes vel ut nå, ifølge de mange nettsidene der ute... Eller? Jeg for min del har ERE27 og har ikke fått noen oppdatering enda. Endret 28. juni 2010 av Kongklykken Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Noen som har fått Froyo uten å manuelt oppgradere? Sendes vel ut nå, ifølge de mange nettsidene der ute... Eller? Jeg for min del har ERE27 og har ikke fått noen oppdatering enda. Oppdaterte selv manuelt, det er veldig enkelt å gjøre. Tar sikkert 20 min og du trenger ikke unlocke/roote telefonen i det hele tatt. Du mister ingen apps/mail/osv heller. Alt er der etter du har oppdatert, så skjønner ikke helt hvorfor folk ikke har lyst til å gjøre dette. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Njæ, er det at "hvis det går galt"-mentaliteten slår inn hos meg. Kjøpte telefonen fra en norsk nettside til 6500kr, så ikke f**n om jeg gidder å ødelegge den. Det er sikkert helt ufarlig med denne oppdateringen, men likevel.. Jeg pingler heller ut. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) http://www.digi.no/845911/nexus-one-faar-android-22 OTA kommer iløpet av uken! Får ikke sjekket noe før jeg kommer hjem, ettersom det ikke er noe åpent trådløstnett på jobb. Endret 29. juni 2010 av Kongklykken Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Oppdaterte fra FRF50 til FRF85B nå, tok 6mins fra dl, til installasjon var ferdig. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Fortsatt ikke kommet noe her. Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Oppdaterte fra FRF50 til FRF85B nå, tok 6mins fra dl, til installasjon var ferdig. Hvor finner jeg hvilken versjon jeg har? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Oppdaterte fra FRF50 til FRF85B nå, tok 6mins fra dl, til installasjon var ferdig. Hvor finner jeg hvilken versjon jeg har? Menyknapp - Settings - About Phone Så står Build Number nederst på den skjermen. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Fortsatt ikke kommet noe her. http://android.clients.google.com/packages/passion/signed-passion-ota-42745.dc39ca1f.zip Dette er filen du vil få OTA, helt offisiell fra Google. Denne fungerer på samtlige versjoner. Slik gjør du det for å oppdatere: 1. Last ned filen og legg den i roten av SD-kortet ditt (altså ikke i en mappe) og gi den navnet update.zip (husk på å ikke gi den navnet update.zip.zip hvis du har på "hide common extensions" i Windows) 2. Slå av telefonen, hold så nede volum ned knappen og trykk på powerknappen. 3. Du vil nå få opp en bootskjerm, bruk volumknappene til å navigere til "Recovery" og trykk powerknappen igjen. 4. Det vil nå komme opp en skjerm med en android som holder et skilt med utropstegn, trykk nå volum ned, volum opp og powerknappen _samtidig_. 5. På den neste skjermen velger du (nå med trackball) "apply sdcard:update.zip" eller noe veldig likt og trykker inn trackballen 6. Vent nå til den er ferdig og så velger du "reboot system now" hvis den ikke gjør det automatisk 7. Nå venter du bare på at telefonen skal starte opp og du bør ikke gjøre noen ting selv om det tar lang tid. 8. Ferdig arbeid. Hvis du fremdeles vil vente på oppdateringen så er det fritt frem Endret 30. juni 2010 av SBS Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Oppdaterte fra FRF50 til FRF85B nå, tok 6mins fra dl, til installasjon var ferdig. Hvor finner jeg hvilken versjon jeg har? Menyknapp - Settings - About Phone Så står Build Number nederst på den skjermen. Takk, det var det jeg trodde. Men sjå meg står det ERE27 Noen som vet hvorfor jeg ikke har FRF50 ? Får ikke opp at det er oppdatering når jeg søker. Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Fortsatt ikke kommet noe her. http://android.clients.google.com/packages/passion/signed-passion-ota-42745.dc39ca1f.zip Dette er filen du vil få OTA, helt offisiell fra Google. Denne fungerer på samtlige versjoner. Slik gjør du det for å oppdatere: 1. Last ned filen og legg den i roten av SD-kortet ditt (altså ikke i en mappe) og gi den navnet update.zip (husk på å ikke gi den navnet update.zip.zip hvis du har på "hide common extensions" i Windows) 2. Slå av telefonen, hold så nede volum ned knappen og trykk på powerknappen. 3. Du vil nå få opp en bootskjerm, bruk volumknappene til å navigere til "Recovery" og trykk powerknappen igjen. 4. Det vil nå komme opp en skjerm med en android som holder et skilt med utropstegn, trykk nå volum ned, volum opp og powerknappen _samtidig_. 5. På den neste skjermen velger du (nå med trackball) "apply sdcard:update.zip" eller noe veldig likt og trykker inn trackballen 6. Vent nå til den er ferdig og så velger du "reboot system now" hvis den ikke gjør det automatisk 7. Nå venter du bare på at telefonen skal starte opp og du bør ikke gjøre noen ting selv om det tar lang tid. 8. Ferdig arbeid. Hvis du fremdeles vil vente på oppdateringen så er det fritt frem Oppdaterte på denne måten jeg, veldig enkelt og godt forklart. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Får gjøre det jeg også. KOSTE HVA DET KOSTE VIL! MÅ man ha fullt batteri eller? Har 70% nå, ca. Det burde vel holde? EDIT: Tydeligvis. Har fortsatt 70%. So far so good. Ok, det der var en betydelig forbedring av OSet. Meget merkbar forandring i ytelsen iallefall. Endret 30. juni 2010 av Kongklykken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå