madsc90 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Netverk har ingenting å si. Tele2 bruker netcoms nett, og oppattes unorsk. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg finner fortsatt ikke Spotify når jeg søker i market... Begriper ikke hva som har skjedd. Måtte legge programmet inn på telefonen manuelt for å få det til å fungere. Noen som har hatt samme problem? Plager meg å tenke på at det kanskje er "sperre" for flere apps. I hvilket marked er det du søker da? Hvilken teleoperatør har du? Spotify er kun tilgjengelig i Norge, Sverige, Finland, UK, Nederland, Frankrike og Spania. Jeg finner Spotify med N1, 2.2 Froyo og Telenor. Har en u-roota telefon. Jeg har bedriftsabonnement til TDC(tele danmark communication). Det kan være grunnen... Kanskje market tror jeg er i danmark? Men TDC bruker jo nettet til telenor. Du er nok dansk. Tele2 kunder finner ikke "Norgeskart", kun tilgjengelig i norsk marked, selv om Tele2 bruker NetCom. Men en Tele2 kunde vil finne Spotify da den er tilgjengelig i Sverige. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ufrivillig SMS-roulette Noen som har opplevd dette? Jeg har ihvertfall ikke. Kan jo brenne seg på den der. Lenke til kommentar
b1dik Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er det mulig å få norsk nummervisning på nummerene? Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Still inn tlf språket til Engelsk ikke USA, da forandrer nummervisningen seg til det du er vant til Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Dersom jeg ønsker å bruke HandcentSMS som standard messaging-app, hvordan gjør jeg slik at jeg ikke får to notifications per melding? Liker egentlig utseendet på den vanlige bedre da. Vil ikke ha noe iPhone-lignende greier, men den vanlige skalerer ikke ned bildene som sendes via mms. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Når er det Andriod 2.2 Froyo offisielt kommer (tenker ikke på den versjonen som egentlig bare skulle gis ut til utviklere)? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Snart Ellers så skjer det litt når det gjelder "move to SD card" for oss som allerede har 2.2 Froyo. To av mine apps har jeg, så langt, kunnet flytte. Det er "Clocks around the world" og "mVideoPlayer". Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Notifications skrur du av i det aktuelle programmet. Dvs: Du går inn i messaging og skrur det av der. Utseende til Handcent kan du også endre. Hvem vil vel ha noe billig Iphone-skjit? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ja, fant ut av det. Men av forskjellige utseender på Handcent så syns jeg nesten iPhone-oppsettet var det "beste" av de. Ville helst hatt det som i messaging, at bildet av den aktuelle personen er i margen, osv. Men Handcent er jo fantastisk i forhold til det vanlige, med alle innstillingene sine. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg finner fortsatt ikke Spotify når jeg søker i market... Begriper ikke hva som har skjedd. Måtte legge programmet inn på telefonen manuelt for å få det til å fungere. Noen som har hatt samme problem? Plager meg å tenke på at det kanskje er "sperre" for flere apps. I hvilket marked er det du søker da? Hvilken teleoperatør har du? Spotify er kun tilgjengelig i Norge, Sverige, Finland, UK, Nederland, Frankrike og Spania. Jeg finner Spotify med N1, 2.2 Froyo og Telenor. Har en u-roota telefon. Jeg har bedriftsabonnement til TDC(tele danmark communication). Det kan være grunnen... Kanskje market tror jeg er i danmark? Men TDC bruker jo nettet til telenor. Du er nok dansk. Tele2 kunder finner ikke "Norgeskart", kun tilgjengelig i norsk marked, selv om Tele2 bruker NetCom. Men en Tele2 kunde vil finne Spotify da den er tilgjengelig i Sverige. OK. Vet du om dette gjelder alle med Android, eller bare oss med N1? Finnes det en app som kan fikse dette? "MoreLocale 2" hjelper ikke... Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Dette er en generell Android Market mekanisme, samme mekanisme som gjør at du ikke får kjøpt programmer fra Android Market i Norge med norsk sim. Det finnes veier utenom som rooting av telefonen og bruk av et program som heter 'Market Enabler'. Alternativt så vil jeg tro du kan dytte inn et norsk sim kort midlertidig, besøke Market og installere Spotify og sette tilbake ditt originale sim kort. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Dette er en generell Android Market mekanisme, samme mekanisme som gjør at du ikke får kjøpt programmer fra Android Market i Norge med norsk sim. Det finnes veier utenom som rooting av telefonen og bruk av et program som heter 'Market Enabler'. Alternativt så vil jeg tro du kan dytte inn et norsk sim kort midlertidig, besøke Market og installere Spotify og sette tilbake ditt originale sim kort. I see... Ser at jeg kanskje må roote telefonen til slutt alikevel. "Market Enabler" fungerer vel bare hvis telefonen er rootet? Lenke til kommentar
b1dik Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 De kontaktene som ikke blir automatisk linket med facebook vennene mine, er det mulig å gjøre det manuelt? Slik som på HTC hero? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Hei, jeg har et lite problem her som jeg håper noen kunne hjelpe meg med. Saken er at PC eller andre telefoner ikke kan motta filer som er sendt over bluetooth fra min N1, på N1 står det at filen er sendt, men på pcen får jeg melding om at overføringen er avbrutt og på mobiltelefonen kommer det opp en meliding om at filen er ødelagt... !? Det er ingen forskjell om jeg bruker innebygget BT eller BFT. Jeg ser at filen blir overført på pcen,(ant mb mottatt), men blir avbrutt i siste hundredel... Noen som har en ide?? edit: Klarte nettopp å sende en fil jeg hadde motatt fra en annen telefon til PCen (60kb), kan også sende dette tilbake til telefon. Men et bilde jeg har tatt selv, kan jeg ikke sende prøvde igjen med å sende bilde (80kb) fra pc til N1, gikk greit, men kunne ikke sende dette bildet fra N1 til pc, men samme bilde fra N1 til telefon gikk fint... Det er noe her som ikke gir mening! Endret 16. juni 2010 av Itek Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hva er egentlig grunnen til at norske brukere ikke kan betale for applikasjoner på android marked? Skal dette endres? Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Det er kommet en liten oppdadering for Froyo. Den kan man finne her Endret 21. juni 2010 av i900 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Når kan man vente denne via normale kanaler? Les: rett på telefonen automatisk. Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Fekk meg en nexus one i dag. Men ville gjerne hatt norsk meny på den. Noen som kan hjelpe? Har lastet ned morelocale2 og valgt norsk bokmål, men det kommer opp noe custom locale og samme hva jeg skriver blir ikke menyen på norsk. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Med root kan du få norskt språk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå