Gå til innhold

Nexus One Tråden [Google Android Mobilen]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessuten har visst en offisiell adobe-person postet på noe forumgreier i forbindelse med apple-adobe kranglen at de gleder seg til å se flash på android-enheter i juni.

EDIT: Og de senere nexus one -ene google har gitt ut har hatt 2.2 med flash. Et raskt yotube -søk gir flere demonstrasjoner.

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

Noen muligheter for å få norsk meny, uten å roote telefonen? Vil det bli tilgjengelig i 2.2?

Huff, norkse menyer? :thumbdown:

Hvordan klarer folk det?

Neei, si det. Fordi jeg bor i norge?

Stygge oversettelser, lange ord, vaskeligere å forstå guider på engelsk osv

Jeg har root, fikk det under en ukke etter innkjøp, men jeg klarte ikke de norske menyene.

Lenke til kommentar

Noen muligheter for å få norsk meny, uten å roote telefonen? Vil det bli tilgjengelig i 2.2?

Hvordan klarer folk det?

Stygge oversettelser, lange ord, vaskeligere å forstå guider på engelsk osv

Jeg har root, fikk det under en ukke etter innkjøp, men jeg klarte ikke de norske menyene.

Hm. Hvordan fungerer det egentlig? Ligger de norske menyene inne på telefonen, men de er ikke tilgjengelige for meg før jeg rooter? Eller?

Fikk min telefon igår, mye å sette seg inn i.

Vurderer root, men er det egentlig nødvendig nå som 2.2 snart kommer ut? Er det noen andre fordeler med det?

Lenke til kommentar

Foreløpig har du kun tilgang til apps som koster penger dersom du rooter. Videre kan du legge inn custom rom, som har andre positive/negative egenskaper avhengig av romen. CyanogenMod er populær.

Ulempen med å roote er at du offisielt mister garantien. Oddsen er at HTC forstatt vil fikse hardware -feil, men de er ikke pliktige til det.

Ellers kan du gjøre telefonen litt norskere ved å bruke appen "More Locale 2" Vær obs på at hvis du setter språk lik norsk, ser du ikke lenger engelske kommentarer i market (du ser kun ditt eget språk).

Lenke til kommentar

Hvordan klarer folk det?

Laster du ned appen (med eller uten root) som heter morelocale2 får du norske menyer. Synes det er utrolig irriterende med norske menyer, for skal man følge en guide ellerno på nett er går det langt bedre på orginalspråket pga de unødvendige oversettelsene. Grunnen til at jeg bruker det er at jeg får tlfnummer på riktig format og at uka ikke starter på søndag etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...