Riot™ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Men han har betalt det samme som din totalsum, men hans er uten moms. Trøst deg med det. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Ser denne tråden har blitt ganske populer, og at diskusjonene foregår om både bestilling og om telefonen. Så jeg gjør bare om denne tråden til den offisielle Nexus One tråden. Hvis ingen har noe motsigelser? Lenke til kommentar
BendikS Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 hva tenker folk om lansering i norge da? tror dere det vil skje i en nær framtid? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Fikk telefonen i dag og er foreløpig veldig fornøyd! Gjenstår å se hvor mye batteri den suger, om jeg feks skal bruke den til musikk. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nexus One har ihvertfall betydelig bedre batteri enn G1 Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg fikk min idag. Jeg kom da jeg så esken. ;-) Herlige saker, her føles alt riktig! Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Batteritiden skal være fin=) skjermen trekker ikke like mye som TFT-skjermene som f.eks er på hd2 og iphone Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 HJELP! Prøver å bestille nexus one, men hver gang jeg prøver å trykke på "Get my phone" kommer dette opp: your session has expired. Since buying the nexus one requires your personal information, we want to make sure it's you behind the keyboard. Any ideas? Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ebay, evt prøv en annen proxy. Hvilken proxy bruker du nå? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ebay, evt prøv en annen proxy. Hvilken proxy bruker du nå? Hotspot shield Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 hva tenker folk om lansering i norge da? tror dere det vil skje i en nær framtid? Ryktene sier Mars/April så kommer det en versjon. Den er sort. HTC Bravo: http://www.gsmarena.com/htc_bravo-3077.php Lenke til kommentar
HegeHe Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 hva tenker folk om lansering i norge da? tror dere det vil skje i en nær framtid? Ryktene sier Mars/April så kommer det en versjon. Den er sort. HTC Bravo: http://www.gsmarena.com/htc_bravo-3077.php Skal dette liksom være det samme som Nexus one? Når jeg snakket med HTC forrige uke ang N1 så mente de at den forhåpentligvis kom til norge i løpet av 2010 men det var bare å vente å se.. Han mente også at jeg burde kjøpe N1 i stedet for HTC hero og HD2... Men en annen ting som ikke var så kjekt var at man ikke kunne legge inn norsk OS på den amerikanske når den tid kommer og det var ganske irriterende.. men det er jo bare en bagatell med tanke på N1 i forhold til den telefonen jeg har nå.. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kommer nok en måte å legge inn norsk språk på N1 skal du se om du vil roote den. Lenke til kommentar
HegeHe Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kommer nok en måte å legge inn norsk språk på N1 skal du se om du vil roote den. Men er det ikke sånn at hvis jeg rooter den så vil jeg miste garantien? Litt kjipt med en så dyr telefon hvis den blir ødelagt.. Lenke til kommentar
HegeHe Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Nå har jeg fått min mor til å bestille fra amerikansk PC med mitt visakort, virker som det gikk helt knirkefritt.. ingen problemer med å berefte ID og sånne ting.. Noen som har hatt problemer med tanke på forskjellig shipping og billing adress? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Eg bestilte fra norge med norsk billing adresse og en amerikansk adresse som pakken skulle leveres til. No problemo. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 HegeHe: Det kan jeg ikke se for meg. Om man man fucker til telefonen med å roote den så går nok ikke det på garantien, men garantien blir nok ikke forandret av rootingen i seg selv. Blir jo essensielt det samme som på en pc med administratortilgang eller det å innstallere et nytt OS. Dog, husker en på elkjøp som mente at garantien på pcen min ikke var gyldig fordi jeg hadde innstallert Linux. Jeg lo og ba han lære seg jobben sin. (Han var hoveddataansvarlig). Fikk så klart feilen på garantien. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 SE nekter å reparere om det er en uoriginal bootloader i telefonen. Min leverandør måtte pushe SE for å få min X1 reparert, til tross for at feilen var hardware-relatert (dårlig respons i space-tasten). Du får lese garantivilkårene og jeg vil tro at modifisering av programvaren i telefonen utenom de gitt ut av Google offisielt vil gjøre garantien ugyldig. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det virker jo ganske spesielt da. Er slike garantivilkår lovlige? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vet jeg ikke. Ble overraska selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå