Gå til innhold

Nexus One Tråden [Google Android Mobilen]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HJELP!

Prøver å bestille nexus one, men hver gang jeg prøver å trykke på "Get my phone" kommer dette opp:

your session has expired. Since buying the nexus one requires your personal information, we want to make sure it's you behind the keyboard.

Any ideas?

Lenke til kommentar
hva tenker folk om lansering i norge da? tror dere det vil skje i en nær framtid?

Ryktene sier Mars/April så kommer det en versjon. Den er sort. HTC Bravo:

http://www.gsmarena.com/htc_bravo-3077.php

Skal dette liksom være det samme som Nexus one?

Når jeg snakket med HTC forrige uke ang N1 så mente de at den forhåpentligvis kom til norge i løpet av 2010 men det var bare å vente å se..

Han mente også at jeg burde kjøpe N1 i stedet for HTC hero og HD2...

Men en annen ting som ikke var så kjekt var at man ikke kunne legge inn norsk OS på den amerikanske når den tid kommer og det var ganske irriterende.. men det er jo bare en bagatell med tanke på N1 i forhold til den telefonen jeg har nå..

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått min mor til å bestille fra amerikansk PC med mitt visakort, virker som det gikk helt knirkefritt.. ingen problemer med å berefte ID og sånne ting..

Noen som har hatt problemer med tanke på forskjellig shipping og billing adress?

Lenke til kommentar

HegeHe: Det kan jeg ikke se for meg. Om man man fucker til telefonen med å roote den så går nok ikke det på garantien, men garantien blir nok ikke forandret av rootingen i seg selv. Blir jo essensielt det samme som på en pc med administratortilgang eller det å innstallere et nytt OS.

Dog, husker en på elkjøp som mente at garantien på pcen min ikke var gyldig fordi jeg hadde innstallert Linux. Jeg lo og ba han lære seg jobben sin. (Han var hoveddataansvarlig). Fikk så klart feilen på garantien.

Lenke til kommentar

SE nekter å reparere om det er en uoriginal bootloader i telefonen. Min leverandør måtte pushe SE for å få min X1 reparert, til tross for at feilen var hardware-relatert (dårlig respons i space-tasten). Du får lese garantivilkårene og jeg vil tro at modifisering av programvaren i telefonen utenom de gitt ut av Google offisielt vil gjøre garantien ugyldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...