Pubé Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) JEG VIL HA EN ROOT-BAR DESIRE MED TRACKBALL Får bare ta en backup nå og prøve mere senere Endret 15. april 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Iom at man kan unlocke bootloader så enkelt som man pr idag kan, så ser jeg ingen grunn til at det ikke skulle kunne reverseres på et tidspunkt.. fastlock unlock brenner av en sikring og dette voider ALL garanti. Du kan ikke reversere dette. Hvis du da skulle få støv bak skjermen (en vanlig grunn til å få byttet telefonen) så er du stuck med den. :-( Hvordan vet du dette? Jeg har ikke sett noe informasjon på nett eller XDA-Developers som tilsier at en sikring brenner av. Rootet jo Hero'en jeg hadde, gikk fint å få den reparert på garanti. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Jeg hadde uoriginal bootloader på en Sony Ericsson Xperia X1 og ble nektet rep av en hardwarefeil (space-tasten registrerte ikke trykk bestandig). Heldigvis er jeg venn med en som er forhandler og "well connected" i SE som ordnet så jeg fikk reparert telefonen likevel, men om jeg ikke kjente noen på "innsiden" tror jeg ikke jeg hadde fått ordnet problemet. Er all grunn til å være varsom når det gjelder endring av firmware / bootloader da noen selskaper kan lage problemer ved en eventuell garantisak. Endret 15. april 2010 av thklinge Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg hadde uoriginal bootloader på en Sony Ericsson Xperia X1 og ble nektet rep av en hardwarefeil (space-tasten registrerte ikke trykk bestandig). Heldigvis er jeg venn med en som er forhandler og "well connected" i SE som ordnet så jeg fikk reparert telefonen likevel, men om jeg ikke kjente noen på "innsiden" tror jeg ikke jeg hadde fått ordnet problemet. Er all grunn til å være varsom når det gjelder endring av firmware / bootloader da noen selskaper kan lage problemer ved en eventuell garantisak. Som sagt mener jeg å ha plukket opp her og der at HTC er greie når det kommer til det, bare ha stock ROM når du leverer den inn Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Hm, jeg hadde en hero med uorginal rom & amon ra recovery. Så ble det noe tull med skjermen, så måtte sende den på rep. Restoret bare telefonen med verktøyet som HTC har på hjemmesiden sin. Fikk den tilbake etter 4 dager med ny skjerm, alt ok. Så de kan umulig ha sjekket så mye på telefonen.. HTC er nok greie ja. Endret 15. april 2010 av MiRaCL Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Apple er vel muligens værstinger vel? Som kan sjekke om telefonen har vert jailbreaket i det hele tatt? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
perbu Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Iom at man kan unlocke bootloader så enkelt som man pr idag kan, så ser jeg ingen grunn til at det ikke skulle kunne reverseres på et tidspunkt.. fastlock unlock brenner av en sikring og dette voider ALL garanti. Du kan ikke reversere dette. Hvis du da skulle få støv bak skjermen (en vanlig grunn til å få byttet telefonen) så er du stuck med den. :-( Hvordan vet du dette? Jeg har ikke sett noe informasjon på nett eller XDA-Developers som tilsier at en sikring brenner av. Rootet jo Hero'en jeg hadde, gikk fint å få den reparert på garanti. Heroen din var noe annet. Der brukte du en exploit for å roote den. Hvis du prøver å gjøre det på en helt ny Hero så tenker jeg du sliter litt. :-) Nexusen er jo laget for å rootes - Google insisterte på at den skulle være hackbar. HTC protesterte fordi de ikke ville ha masse retur fra folk som har bricket telefonen sin ved å installere en apk som bootloader (yes, folk gjør visst slikt) eller gjøre andre dumme ting med den. Da kom HTC opp med denne sikringen som brennes av. Tror jeg hørte det på TWiG på TWIT. Det har ikke vært sagt noe offisielt om dette - så det er usikkerhet tilknyttet det. Men en skal iallefall ikke anta at rootinga av Nexusen (hvis det skjer gjennom fastboot) er noe som kan oppheves på et eller annet tidspunkt. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det er bold her og der Grunnen til at all teksten er bold er fordi forumet har fucka opp signaturen din, så en strong-tag ikke er lukka. Du bør fikse signaturen din så det ikke blir slik. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Må jeg fastboote recovery image og cyanogens N1 addon for at mobilen skal kunne bruke roota aps, eller holder det med å unlocke bootloader? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hvor finner jeg tråden med anbefalte apps til Nexus? Har søkt men finner den ikke. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Du leter etter feil ting.. Du vil ha android anbefalte apps... Til nexus one finnes kun (av betydning) denne tråden. Forresten: I klassen er det jeg og to andre som har nexus one, og vi synes det er fryktelig gøy å slenge ut diverse bemerkninger til klassekammerater med f.eks Hero og Iphone. Hvis vi for eksempel jobber med en mekanikkoppgave og han med Hero gjør en dum slurvefeil er det litt skummelt oppfriskende å skylle på underbittet hans! Evt at han har så liten skjerm. Hvis han en annen gang skal vise noe han har funnet fram til på telefonen, kan vi klage på at vi ikke ser skikkelig og skylle på oppløsningen. Iphoneeiere gjør også ofte dumme feil i kjemiutregninger grunnet den svake prosessoren. Haha! Burde prøves :!: Endret 15. april 2010 av madsc90 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Hihi, joda, det går framover. Jeg har unlocka den og installert ... GASP! Nå virker det! HAHA! jeg installerer Cynanogens N1 addon!! Nå må bare Nexusen boote.... Endret 15. april 2010 av oletheking Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hihi, joda, det går framover. Jeg har unlocka den og installert ... GASP! Nå virker det! HAHA! jeg installerer Cynanogens N1 addon!! Nå må bare Nexusen boote.... Du vil legge merke til mange positive småting Noen bugs selvfølgelig er det og, men snart kommer 5.0.6 oppdateringen Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hvis den bare hadde kommet seg forbi den oppstarts animasjonen... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hvis den bare hadde kommet seg forbi den oppstarts animasjonen... Hvor lenge har den holdt på/holdt den på? EDIT: Du gjorde en full wipe regner jeg med? Før du flashet Endret 16. april 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Klart. den har stått over nattet, prøvd å tatt ut batteriet i et par minutter, prøver å flashe igjen på skolen E: den driver å fryser på animasjonen når det blå glitteret prøver å danne en X Nei, faen, nå virker den etter tredje forsøk! Woot! på tide å mobbe iphonere med stats Endret 16. april 2010 av oletheking Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Har tenkt til å prøve Desire ROM i noen dager Og begynner nå! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Er det normalt at flere av appsene, inkludert android market app, forsvinner etter flashing? Noen måte å laste den ned igjen? Endret 16. april 2010 av oletheking Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Btw: CyanogenMod 5.0.6 er ute:) Har lagt denn inn er nå og den fungerer meget bra. 5 Icon apps menu var ganske greit. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Btw: CyanogenMod 5.0.6 er ute:) Har lagt denn inn er nå og den fungerer meget bra. 5 Icon apps menu var ganske greit. Yay! Vesentlig bedre batterilevetid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå