reef91 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Noen som vet hva som skjer dersom jeg ikke skulle være tilgjengelig dersom varen skulle bli levert på døren? Vil jeg da få en vanlig hentelapp i posten? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Postman... eh, postPERSONEN ringer på, er du ikke hjemme så tar han pakken med seg tilbake dit han kom fra og putter en hentelapp i postkassen din. Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ok, så er ingen krise om jeg ikke skulle være tilgjengelig altså, annet enn at jeg må vente noen dager ekstra. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Beklager om dette er tatt opp mange gongar før, men here goes: Kva kan anbefalast av beskyttelse til Nexus One? Bør ein gå for "full body" eller kun "film" ? Nokon som har erfaringar med å handle slikt? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) invisibleSHIELD + medfølgende pose Endret 27. mars 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Har aldri tatt poenget med å pakke telefonen inn. Nå som mange telefoner har touchskjerm skjønner jeg ihvertfall ikke poenget... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Beskytte skjermen mot riper og slikt? No som heile telefonen består av kun skjerm ser eg på det som ein nødvendighet. Eg planlegger å ha denne mobilen i fleire år, og vil nødig gå å irritere meg over småriper. Billeg forsikring å handle seg. Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Har aldri tatt poenget med å pakke telefonen inn. Nå som mange telefoner har touchskjerm skjønner jeg ihvertfall ikke poenget... Nå er det jo ikke slik at en bruker gamle stoffposer med et gjennomsiktig (ihvertfall delvis) vindu laget av plast. Det de mener er en gjennomsiktig film av plast som en klistrer utenpå mobilen (alla sypen invisible shield fra Zagg. com), som gjør at en ikke får riper, uten at telefonen endrer karakter av den grunn. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Okei, telefonen er LEKKER rett ut av eska. Så legger man på no nasty klistremerkeplast så blir den A) styggere og B) skjermen har dårligere respons. Eneste plusset er at tullingen som kjøper telefonen brukt fra deg får en telefon som kanskje ser litt bedre ut. Min Hero brukte jeg som jeg ville, uten noe deksel, og jeg mistet den iblant som man pleier. Men er flink (av vane) til å ikke putte mobil og nøkler i samme lomme. Da jeg skulle selge leitet jeg febrilsk etter skader men den så fortsatt veldig bra ut! Ingen synlige hakk eller skrammer i hverken ramme eller skjerm. OM det hadde vært skader på den så hadde jeg tapt noen hundrelapper, men den summen betaler jeg gledelig for å ikke vandre rundt med mobilen vakuumpakket og stygg med en skjerm som reagerer dårligere enn den burde. Samme er storyen med Nexus One som jeg har hatt siden januar. Den har vært i bakken noen ganger og i flisene på badet, men ser fortsatt bra ut. Kondominnpakning utgår. Endret 27. mars 2010 av thklinge Lenke til kommentar
voluz Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Med inntoget av Sony Ericsson Xperia X10 var plutselig ikke Nexus One særlig interessant lenger... Stort sett terningkast 6 over hele fjøla. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Okei, telefonen er LEKKER rett ut av eska. Så legger man på no nasty klistremerkeplast så blir den A) styggere og B) skjermen har dårligere respons.. Scenarioet du beskriver nå er for meg helt ukjent..Har selv hatt plast-film på skjermen på min snart 2år gamle iPod touch, og etter jeg byttet denne filmen rett før jeg fikk min Nexus One, fremstod den som NY! Den blir heller ikke "STYGGERE", og ikkje minst, skjermen har IKKE dårligere respons av at du har en tynn plast-film over skjermen.Det var min mening.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Den blir IKKE styggere, baksiden ser til og med mye bedre ut Du får bedre grep på telefonen, det som kalles fingermerker husker jeg ikke hvordan ser ut, og den er heller ikke dårligere respons Også får jeg ny invisibleSHIELD hvis den blir litt skadet "mens den beskytter dingsen min" Og første gangen den blir skadet og velger å få en ny, må du ikke sende inn det brukte. Lenke til kommentar
furra Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Må jeg gjøre noe i forkant for å få til dette? Roote tlf el. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625306 Har lagt inn fila på minnekortet, bootet -> bootloader - > reboot -> android med et utropstegn ved siden av seg, har latt dette stå i 10-15 mins uten at det skjer noe. Jeg har ikke gjort noe annet med telefonen enn oppdateringene som kom i starten. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Med inntoget av Sony Ericsson Xperia X10 var plutselig ikke Nexus One særlig interessant lenger... Stort sett terningkast 6 over hele fjøla. Android 2,1u1 på Nexus One da... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg synes X10 er MYE penere enn N1, og AMOLED er crap i sola. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (...)og AMOLED er crap i sola. Ja Lenke til kommentar
voluz Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Med inntoget av Sony Ericsson Xperia X10 var plutselig ikke Nexus One særlig interessant lenger... Stort sett terningkast 6 over hele fjøla. Android 2,1u1 på Nexus One da... Kommer straks oppgradering til Android 2.1 på X10'n også, så det er helt uvesentlig. Og AMOLED. Og penere AMOLED suger som det sies av andre her, og X10 er enormt mye penere enn Nexus. Det tror jeg så godt som alle vil være enige om... Android sitt moderskip Nexus har rett og slett havnet i bakleksa sammenlignet med en annen Android-telefon, altså X10. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jaja, hver sin mening.. Jeg mener ihvertfall X10 er stygg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hvor kan jeg få tak i en Nexus One dock? Eller er det mulig å telefonen til PC'n via bluetooth for å så streame musikk til PC høytalerne. Hvis det er mulig å få tak i en dock OG via PC'n, hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå