anatomicpants Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Jeg fikk min i går, hidemynet.com, jetcarrier og Google checkout. Jetcarrier funker veldig bra. Noen som har totalpris med Jetcarrier? Lurer også fortsatt på dette Mener regningen fra jetcarrier var på ca 1.100,- dette er frakt og mva. Oppdatering: 1160.14 var regningen fra JC Endret 13. januar 2010 av anatomicpants Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Jeg fikk min i går, hidemynet.com, jetcarrier og Google checkout. Jetcarrier funker veldig bra. Noen som har totalpris med Jetcarrier? Lurer også fortsatt på dette Mener regningen fra jetcarrier var på ca 1.100,- dette er frakt og mva. Oppdatering: 1160.14 var regningen fra JC Og til sammen ble det? vurderen om fruen skal få overta heroen... Hvordan er kameraet? typisk htc?(drit) Går det ann å gå bilde av noe som beveger seg? Endret 13. januar 2010 av MoLvII Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Prisen hos meg ble 3290kr fra google (566USD), og 1150kr til Jet Carrier (frakt USA - Norge og mva utlegg), totalt 4440kr. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kameraet er samme som det på HD2, så det vil si; ufattelig bra (dog har HD2 kvittet seg med rosa-problemet, mens Nexus One ikke har det (muligens den har, for tidlig å si). Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Prisen hos meg ble 3290kr fra google (566USD), og 1150kr til Jet Carrier (frakt USA - Norge og mva utlegg), totalt 4440kr. Takk Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kameraet er samme som det på HD2, så det vil si; ufattelig bra (dog har HD2 kvittet seg med rosa-problemet, mens Nexus One ikke har det (muligens den har, for tidlig å si). Trodde hd2 sitt hadde fått masse pes for å være veldig dårlig jeg men.. hhmmm... (( kunne tenke meg en nexus med bra kamera jeg.. :-/ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg synes kameraet er ufattelig bra, i hvert fall. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg synes kameraet er ufattelig bra, i hvert fall. :DDD hva sammenligner du med? tatt bilder av noe som beveger seg? Har en htc hero og skal man ta bilde av noen, kan di ikke snakke å må sitte HELT i ro. En liten bevegelse å bilde blir uklart. Diamond'en min fra htc var også helt lik. Men muligens med litt hjelp av google så finns der håp Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nei altså, jeg bryr meg svært lite om kamera sånn sett, så aner ikke hva jeg skal sammenligne det med. Noen vil si dårlig kamera, men med tanke på at alle bildene mine fra mobilen kun vises PÅ selve telefonen, så er det ufattelig bra. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kameraet i Nexus One er det samme som i HD2. Les tester av HD2en så får du grei oversikt. Jeg tror nok kameraet på Sony Ericsson X10 blir betydelig bedre. Ikke bare fordi det er 8mpx kontra 5, men SE er blant de beste i klassen på å lage mobilkamera og HTC er absolutt ikke det Er kameraet viktig er det nok verd det å vente på X10. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Noen som vet hvor lang tid det tar fra du har lagt inn bestilling, til den er utsendt til si f.eks. JC eller USA-Scandinavia? =D I mitt tilfelle gikk det vel 12 timer eller så. Det føltes helt usannsynlig raskt - jeg la inn bestillingen min om natten (Østkyst tid), og klokken 10 dagen etter ble den hentet av FedEx. Så nå sitter jeg her og krysser fingrene på at pakken ankommer JC før Fredag klokken 10, slik at pakken når flyet til Norge Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Klareringsforsinkelse, klareringsforsinkelse, klareringsforsinkelse.. Hva er det? Og hvorfor skal det ta så lang tid? Håpet på å få telefonen enten på fredag eller i dag, men det var jo bare å glemme.. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvordan har det gått med dere som har telefonen på vent? Fått den enda? Jeg regner med å kunne hente min på posten i morgen. 6 dager etter jeg bestillte den fra USA. Imponert. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvordan har det gått med dere som har telefonen på vent? Fått den enda?Jeg regner med å kunne hente min på posten i morgen. 6 dager etter jeg bestillte den fra USA. Imponert. Noe lignende opplevelse hos meg også - telefonen hentes hos JC i dag, og leveres til meg i morgen eller overmorgen tipper jeg. Visstnok skal telefonen være gravert også - levert på totalt 6-8 dager. Hittil kjempefornøyd, men det skal ikke så mye til å imponere meg etter at jeg ventet 78 dager på en forsendelse fra DeviantArt Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det var lang tid, Sondring. Skjedde der da? BIIIIIG ass print eller? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Yess iPoden er solgt og månedsønna er på kontoen Bare å spørre brodern om han kan hjelpe meg med betalinga! Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det var lang tid, Sondring. Skjedde der da? BIIIIIG ass print eller? Neeh, bare to plakater som ble mistet i julerushet. Jeg bestillte de samtidig med et kjempebilde, som kom frem på under en uke Lenke til kommentar
SHU Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som har bestill fra USA-Scandinavia og som kan dele erfaringer med oss? Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Jeg har bestillt fra USA-Scandinavia, og fikk telefonen min i dag(Etter seks dager). Da jeg hadde for dårlig tålmodighet, så henta jeg pakka på DHL i skedsmo, istedet på å vente til den ble levert hjemme hos meg. Trodde de skulle ha penger, men det skulle de da altså ikke =S Mulig jeg får giro i posten senere for det de evt. la ut for moms. Var en lapp utenpå som det sto "Ufortollet" på, ellernoe. Husker ikke i farta=P EDIT: Betalte ca 4200 til USA-Scandinavia for den. Blir fortsatt spennende å se om det dukker opp giro for momsen etterhvert. Endret 19. januar 2010 av Immorten Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg har bestillt fra USA-Scandinavia, og fikk telefonen min i dag(Etter seks dager). Da jeg hadde for dårlig tålmodighet, så henta jeg pakka på DHL i skedsmo, Ack, hadde jeg visst USA-Scandinavia brukte DHL, så hadde jeg nok brukt dem istedet for JC, det å se pakken ligge på vent på posten er pokker så frustrerende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå