snubbel Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 ...og der ble den sendt. Det er altså helt OK å betale med norsk kredittkort og norsk gmail-adresse så lenge leveringsadressen er til en person eller postboks i USA. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 JetCarrier var gunstig på den tiden jeg masseimporterte iPhones og solgte på finn.no med 1500-2000 kroner i fortjeneste... Nå derimot får man Nexus One gunstig på Ebay og mange er villige til å merke pakken med "Product sample" eller "gift", og "Electronics" på deklarasjonspapirene og dermed sannsynligvis unngå mva ved inntak til Norge. Ser ut til at det er den gunstigste metoden pr idag. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jævlig dyre Buy Now priser på eBay. Nei, JC får holde. Ingen sjanse for å bli scammet i hvert fall. Lenke til kommentar
rooroo Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er det ingen fordeler å bestilel fra UK enn US? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Jævlig dyre Buy Now priser på eBay. Nei, JC får holde. Ingen sjanse for å bli scammet i hvert fall. Prisnivået vil nok roe seg, ser det er mange som skal ha overpris der nå. Gi det noen dager eller uker så blir det nok bedre forhold. Og scamming? Det er vel få handlemåter på nett som er tryggere enn comboen Ebay/Paypal. Jeg ble en gang svindlet av en bruker (som hadde fått kontoen sin stjålet) men fikk erstattet tapet fra Paypal. Ang. UK vs US telefoner så er det såvidt jeg husker noe patent-greier som gjør at multitouch er deaktivert noen steder i brukergrensesnittet på amerikanske telefoner. Eksempelvis browser, galleri og Google Maps. Blir situasjonen som for Motorola Droid så kan man installere en europeisk firmware på en amerikansk Nexus One og dermed få multitouch "låst opp". Endret 12. januar 2010 av thklinge Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ang. UK vs US telefoner så er det såvidt jeg husker noe patent-greier som gjør at multitouch er deaktivert noen steder i brukergrensesnittet på amerikanske telefoner. Eksempelvis browser, galleri og Google Maps. Blir situasjonen som for Motorola Droid så kan man installere en europeisk firmware på en amerikansk Nexus One og dermed få multitouch "låst opp". Yess! Håper på det Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Regner med jeg har min Nexus One over helga, da får jeg vel muligheten til å forske mer på MT. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Regner med jeg har min Nexus One over helga, da får jeg vel muligheten til å forske mer på MT. Det ér en multi touch skjerm? Lik den på iPhone/iPod? Ikke noe du må trykke litt hardt på? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Skjermen er kapasitiv, som betyr at du bare trenger å berøre skjermen, ikke trykke. Akkurat som eksempelvis iPhone eller HTC Hero / HD2 / mfl. At en skjerm er kapasitiv betyr ikke nødvendigvis at den har støtte for multitouch. Et eksempel er G1, Googles første telefon, som har kapasitiv skjerm men ikke støtte for multitouch. Men Nexus One har altså hardwarestøtte for multitouch og vil gi det i alle applikasjoner som støtter den funksjonaliteten. Lenke til kommentar
rooroo Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er det noe eta på når f.eks expansys får Nexus One? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 He he, noen som prøver seg på finn.no med noen av de første Nexus mobilene i Norge og vil selge den for 7 000kr. Så hvis noen bare MÅ ha den.... Så kan dere jo bekrefte for noen at det finnes tullinger der ute. (sorry for de som føler seg truffet, men 7000 er vel drøyt!!) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;counterId=6 AKIRA Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 He he, noen som prøver seg på finn.no med noen av de første Nexus mobilene i Norge og vil selge den for 7 000kr. Så hvis noen bare MÅ ha den.... Så kan dere jo bekrefte for noen at det finnes tullinger der ute. (sorry for de som føler seg truffet, men 7000 er vel drøyt!!) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;counterId=6 AKIRA Når denne tråden først ble opprettet var det 2 telefoner der til 4999 Lenke til kommentar
Kimbaa Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Takk for E-posten og din interesse I vårt firma. Ja vi kan hjelpe deg med denne Nexus One mobiltelefonen. Den kommer på 575.29 usd inn til oss + vår handling fee 85.00 usd. Vi kan sende denne med DHL og hvis vi sender en telefon blir frakta 85.00 usd, men hvis du kjøper disse ilag med andre (3 stk) telefoner da blir prisen på frakt 42.50 per telefon. Så da blir prisen for en telefon alene med DHL totalt 745.29 usd FOB Carlsbad , California USA. Hvis du bestiller ilag med andre blir prisen 702.79 usd FOB Carlsbad California, USA. Vi sender ikke disse med posten fordi vi hadde mange iPhoner som ble stjålet gjennom posten, derfor er det trygt og raskt å sende med DHL. Håper dette var til hjelp. Si I fra om du vil bestille denne så sender vi en faktura til deg via E-post fra Paypal. Så snart som den er betalt bestiller vi telefonen for deg. Beklager men vi kan ikke sende som gave siden vi er ett firma er dette ulovlig. Vennlig hilsen, Sunniva & Bente _____________________________________________________________________________________ Noe de nylig la inn? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er det noe eta på når f.eks expansys får Nexus One? Aner ikkje, men skal sende mail å spørre. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Billigste Nexsus One på finn gikk igår for rundt 4800,- Greit med 1000,- fortjeneste. Ikke helt iPhone-nivå på priser og etterspørsel men er kanskje mulig å tjene seg noen lapper her. Har ikke oversikt over hvor mye jeg tjente på tullinger som bare måtte ha b-telefonen iPhone men det ble en god del Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg synes det ble en vel drøy pris hos usa-scandinavia greia. Skulle gjerne kunne brukt Jet-Carrier, men da må jeg jo få registrert ID hos google checkout på en eller annen måte og uten førerkort eller pass så var ikke det akkurat enkelt. Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvordan kan du mene at 4200 er drøyt i forhold til 3900 med JC? =P Noen som vet hvor lang tid det tar fra du har lagt inn bestilling, til den er utsendt til si f.eks. JC eller USA-Scandinavia? =D Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Noen som har totalpris med Jetcarrier? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Noen som har totalpris med Jetcarrier? Lurer også fortsatt på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå