Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) "Your order has shipped" yohoo! Men hvordan kan FedEx påstå at 1stk N1 + ekstra batteri veier 9kg ? Endret 10. mars 2010 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Sebba92 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Du har nok desverre sett feil. For pakkene fra JC går ofte sånn her: Fredag 12 eller 14:00 siste frist til at pakken skal være hos JC NJ. Blir som regel flydd over til Norge i løpet av Lørdagen. Søndag til Tirsdag, ligger de på tollageret og blir fortollet. Går med enkelte unntak i posten på Tirsdag kl 12:00, finner den på pakkenummer søkt som oftest etter 14:00. Så kan du som oftest hente pakken din hos det lokale postkontoret på Torsdag. Litt avhengig av hvor du bor. Sjeldent at det tar mer enn til Fredag til ytterkantene av landet. Endret 10. mars 2010 av Sebba92 Lenke til kommentar
Sebba92 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Sorry, litt problemer med nettet Var forresten svar på denne posten! Jeg føler med deg! Det står på JCs sider at pakkene ofte blir levert på tirsdag, så jeg gikk å gledet med noe sykt. Tirsdagen og onsdag ble helt ødelagt av all ventingen . Kom endelig på torsdag (Trondheim). Endret 10. mars 2010 av Sebba92 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg får ikke til å bruke internettjenester på mobilen når jeg er i områder uten 3G-dekning. Jeg har ganske god dekning for EDGE påstår den, men jeg kommer ikke på nett. Noen som vet hva det kan komme av? Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Min erfaring med JC er litt mindre rosenrød. Nexusen min kom til JCs lager i New Jersey onsdag 24.februar. Flysendinga fredag 26.februar ble så kansellert pga snø, men JC ymta frempå at de skulle sende pakkene i midten av den påfølgende uka. Det skjedde ikke, så de ble sendt en uke etter planen, fredag 5.mars. JC henta pakkene på Gardermoen (?) på mandag, fortolla etc i går, mens de enda ikke har klart å sende pakkene fra Tistedal. Det skal også nevnes at JC NJ registrerte feil kundenr på pakka mi, så jeg fikk null info om hvor pakka mi var i løpet av de to ukene - inntil igår, da en supportmedarbeider til slutt fant ut hvorfor de hadde "mista" pakka mi, og flytta den over til mitt kundenr. Håper de får sendt avgårde pakka i dag, slik at jeg får den på fredag - 2.5 uker etter JC NJ fikk den. Det er jo ikke JC sin skyld at folkenene på flyplassen i USA ikke gidder å måke. Det kan de jo ikke gjøre mye med. At de ikke klarte å få sendt alle pakkene før i dag var litt slapt synes jeg ( har en nexus i samme batch), men det er jo trossalt bare en dag ekstra. Ellers er jeg rimelig førnøyd med JC, ikke noe særlig positivt og ikke noe særlig negativt å si om dem, de leverte varene. Gleder meg voldsomt til Nexus One er i mine hender på fredag . Endret 10. mars 2010 av Shurom Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Da står nexusen fra JC batch #297 til lading. Reagerer på er den baksiden som flere sier er så bra i reviews, syns den var ganske 'sleip' og ikke ga noe serlig feste når man holder den helt vanlig i hånda. Og fingermeker på skjermen fester seg ganske lett, ikke noe av coatingen til iPhone 3gs der nei :/ Endret 11. mars 2010 av B-QL Lenke til kommentar
Sven Anders Løkaas Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 "Your order has shipped" yohoo! Men hvordan kan FedEx påstå at 1stk N1 + ekstra batteri veier 9kg ? Du har nok sett feil. Det står garantert .9 kg, altså 0,9kg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Reagerer på er den baksiden som flere sier er så bra i reviews, syns den var ganske 'sleip' og ikke ga noe serlig feste når man holder den helt vanlig i hånda. Og fingermeker på skjermen fester seg ganske lett, ikke noe av coatingen til iPhone 3gs der nei :/ Da er invisibleSHIELDTM noe for deg :!: Har det på min. ALDRI finermerker og du kan legge telefonen i håndflaten, og ha hånda nesten loddrett uten at den "sklir" av :!: Ca like loddrett som streken vi ser her: \ Og "beskyttelses-posen" fungerer fortsatt perfekt http://www.zagg.com/invisibleshield/google-nexus-one-cases-screen-protectors-covers-skins-shields.php Endret 11. mars 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 "Your order has shipped" yohoo! Men hvordan kan FedEx påstå at 1stk N1 + ekstra batteri veier 9kg ? Du har nok sett feil. Det står garantert .9 kg, altså 0,9kg. Ja, det hadde jeg Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Da er invisibleSHIELDTM noe for deg :!: Har det på min. ALDRI finermerker og du kan legge telefonen i håndflaten, og ha hånda nesten loddrett uten at den "sklir" av :!: Ca like loddrett som streken vi ser her: \ Og "beskyttelses-posen" fungerer fortsatt perfekt Er den lett å feste riktig eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 "Your order has shipped" yohoo! Men hvordan kan FedEx påstå at 1stk N1 + ekstra batteri veier 9kg ? Du har nok sett feil. Det står garantert .9 kg, altså 0,9kg. Ja, det hadde jeg Usj, JC påstår at den er 2,35kg/11dm3. Var da voldsomt til frakt man må betale for det da. Blir vel fort glemt når jeg har mobilen i hende.. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Da er invisibleSHIELDTM noe for deg :!: Har det på min. ALDRI finermerker og du kan legge telefonen i håndflaten, og ha hånda nesten loddrett uten at den "sklir" av :!: Ca like loddrett som streken vi ser her: \ Og "beskyttelses-posen" fungerer fortsatt perfekt Er den lett å feste riktig eller? Det er meget lett. Glem alle tidligere erfaringer med å putte på håpløse skjermbeskyttere som ender opp med masse bobler under uansett. Har InvisibleShield på stort sett alle bærbare ting med skjerm. PSP, Canon 450D, alle mobiler jeg har hatt de siste 3 årene, Garmin GPS'en min, osv.. Hater alt som heter riper. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Da er invisibleSHIELDTM noe for deg :!: Har det på min. ALDRI finermerker og du kan legge telefonen i håndflaten, og ha hånda nesten loddrett uten at den "sklir" av :!: Ca like loddrett som streken vi ser her: \ Og "beskyttelses-posen" fungerer fortsatt perfekt Er den lett å feste riktig eller? Japp, lær deg hvordan du gjør det først da Og ikke ta de av og på mange ganger, da ender du bare opp med masse dritt under. Vi skulle hatt egne invisibleSHIELD/Zagg butikker i Norge også, så kunne de ha satt det på for deg Jeg har ikke en luftboble eller åpning noe sted på telefonen, noe som ikke var tilfellet for min gamle iPod, men jeg har ett lite irriterende støvkortn nederst på skjermen Beksiden er mye bedre ut forresten, kan legge ut bilde senere Endret 12. mars 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Plukka opp min Nexus i dag. Meeeget sexy. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Du kommer nok til å elske den Ey, kan noen finne ut om det er 3G dekning ved her? (Bjørndalsveien 6) Har WiFi hjemme og på skolen, og har egentlig nesten aldri brukt telefon nettverket Har aldri sett at det står 3G eller H når jeg har vært på telefon nettverket her hjemme, bare E. Så lurer på om det er telefonen det er noe galt med, eller det er nettverket som ikke når hit. EDIT: Jeg bruker netcom Endret 12. mars 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Skal ha full dekning ifølge http://ny-dekning.netcom.no Får vel komme meg ut av huset og prøve også Det fungerer ikke, har 4 streker men bare EDGE! Har ikke på only 2G networks heller, og roaming er på... What to do? EDIT: Husker første gangen jeg koblet meg på telefon nettet. Den koblet seg opp og det stod en "E" der i 5-6 sekunder, men så hoppet den til 3G i ca 1. sek, også tilbake til EDGE igjen. Det har ikke skjedd igjen senere. Kjører nyeste firmware med CyanogenMOD Endret 12. mars 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Megatom Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Da er det på tide med litt basics igjen. Jada sikkert dumt spørsmål men sånn går det når man bytter fra mest den mest arkaiske Nokia-mobilen til N1 - hvorfor må jeg lade N1 hele tiden? Jeg slår av alle greiene "øverst når man drar fra høyre til venstre" dvs. wi-fi, lys, gps, ja og de andre vet jeg ikke engang hva er, om natta. Hva er det mobilen bruker så mye batteri på? (kan jo nevnes at jeg bruker kontant kort). Er dette noe jeg kan gjøre noe med eller bare bruker slike mobiler så mye batteri? Hvor ofte må dere andre lade mobilen? Takk for all (konstruktiv) tilbakemelding! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Da er det på tide med litt basics igjen. Jada sikkert dumt spørsmål men sånn går det når man bytter fra mest den mest arkaiske Nokia-mobilen til N1 - hvorfor må jeg lade N1 hele tiden? Jeg slår av alle greiene "øverst når man drar fra høyre til venstre" dvs. wi-fi, lys, gps, ja og de andre vet jeg ikke engang hva er, om natta. Hva er det mobilen bruker så mye batteri på? (kan jo nevnes at jeg bruker kontant kort). Er dette noe jeg kan gjøre noe med eller bare bruker slike mobiler så mye batteri? Hvor ofte må dere andre lade mobilen? Takk for all (konstruktiv) tilbakemelding! Lad når du kan. Når du er på jobben, når du er hjemme, når du sover. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Når telefonen min var ny, ladet jeg den når jeg kom hvem fra skolen, og om nattan, nå lader jeg den hver natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå