B-QL Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Trodde Nexus kom med multitouch jeg Men har lest at det skal kunne gaa ann aa laste det ned. Stemmer det? I saafall, hvordan fungerer det? Google sender ut updates i waves, så updates kan ta tid. Slik updater du den manuelt: Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Nå har Google sluppet ut Google Earth på Android Market. Den støtter multitouch også hvis jeg ikke tar feil http://www.cyrket.com/p/android/com.google.earth/ Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 review av google earth på nexus one Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Fett mobben kan tilogmed finne ut nøyaktig kor du er ka hus du er i hehe gleder meg bare mere og mere til eg får denne telefonen i posten Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Synes nesten denne telefonen virker litt for stressende kjapp. Bedre med en 5800 der alt tar litt mer tid Lenke til kommentar
Brad Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har hatt Nexus´n min i 2 uker nå, og har enda ikke fått forska den ut enda. Hvordan får jeg norsk språk og tastatur på den? Hvordan bytter jeg wallpaper, skin ogsånt? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har hatt Nexus´n min i 2 uker nå, og har enda ikke fått forska den ut enda. Hvordan får jeg norsk språk og tastatur på den? Hvordan bytter jeg wallpaper, skin ogsånt? Søk etter scandinavian på markedet Tryk på meny tasten, velg wallpaper. Du må nok a open home/aHome hvis du vil ha skins Lenke til kommentar
Sebba92 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har bestilt en jeg og Gleder meg til den kommer på torsdag neste uke! Men, hva har dere ordnet med lader? Den som følger med er jo amerikansk, så den funker jo ikke i norge. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Du trenger kun en slik for å bruke laderen i Norge: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529 Alternativt så kan du lade med den medfølgende usb kabelen. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Min bestilling ble også kansellert, så jeg måtte sende inn div. dokumentasjon. Dette var på søndag. Har fortsatt ikke fått noen mail på at dokumentasjonen er godkjent.. This sucks!! Til dere som har gått gjennom samme greia - hvor lang tid tok det fra dere sendte inn dokumentasjonen til dere fikk svar fra Google? Endret 23. februar 2010 av djorgen Lenke til kommentar
Sebba92 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Takk, vet jeg kan lade med usbkabelen, men vil ikke være så avhengig av og ha en pc i nærheten Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Da er min også på vei, slapp noe tull med dokumentasjon. Håper den er i tidlig neste uke i oslo fra JC. Er det noe andre siter der man kan laste ned free apps til android/nexus one, eller er det bare market på mobilen som gjelder? Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Bestillte min 11. feb posten anntar at den er levert 24. hadde 0 problemer. kanselerte den første for å endre adressen til JetCarrier. Og du brukte JC sin adresse som "shipping address" samt din egen som "billing address" sant? ja. har den nå (nå lader den) endringen i adressen var at jeg la til "att:" før navnet mit. om det betyr noe vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Fikk min i dag - KONGE Har dog noen enkle spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med - Hvordan skrur jeg av 3G/WAP e.l., slik at jeg sikrer at telefonen ikke surfer på mobilnettet? Har ikke ordnet noen datapakke på mobilabonementet enda, så vil ikke betale 4 kr/mb - Jeg synes den bruker veldig lang tid på å lade opp. Er dette fordi det er første gangen, eller bruker den alltid lang tid? Jeg lader den foreløplig over USB, da jeg ikke har skaffet med ac adapter enda. Kan det være grunnen? - Da jeg koblet den til laptopen med kabel for første gang, så begynte plutselig mobilen å oppdatere seg. Installerte bl.a. multitouch fant jeg ut Oppdaterte den seg over nettverket laptopen var tilkoblet da, eller 3G? Takker for svar Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 - Jeg synes den bruker veldig lang tid på å lade opp. Er dette fordi det er første gangen, eller bruker den alltid lang tid? Jeg lader den foreløplig over USB, da jeg ikke har skaffet med ac adapter enda. Kan det være grunnen?Samme her - jeg har hørt rykter om at det er pga usb fra laptop/pc. Bestill vegg-lader fra deal extreme, $5 ellerno - fri frakt - Da jeg koblet den til laptopen med kabel for første gang, så begynte plutselig mobilen å oppdatere seg. Installerte bl.a. multitouch fant jeg ut Oppdaterte den seg over nettverket laptopen var tilkoblet da, eller 3G?Jeg "mistenker" min for å ha lastet den ned over 3G, for jeg fikk oppdateringen mens jeg satt på trikken. (dog rett utenfor skolen, men tror ikke det er wlan-dekning helt ut på trikken...) Jeg har hatt min i snart 3 uker nå, må bare si jeg er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Wuhu - min er på vei!! Lenke til kommentar
Sebba92 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Fant lader fra HTC. HTC micro USB lader. Er egentlig til en HTC Legend/HTC Desire (som ironisk nok ikke er i salg enda, men du kan allerede bestille ekstrautstyr til). Var litt dyr da. Vurderer også å bare kjøpe en sånn billig veggadapter med USB og en ekstra micro-USB kabel. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 For lader, kjøp denne fra Papyrus.no: OEM 220v Reiselader Micro USB Nokia, LG, Samsung, BlackBerry, HTC etc. 71,- + frakt. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 For lader, kjøp denne fra Papyrus.no: OEM 220v Reiselader Micro USB Nokia, LG, Samsung, BlackBerry, HTC etc. 71,- + frakt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Fikk min i dag - KONGE Har dog noen enkle spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med - Hvordan skrur jeg av 3G/WAP e.l., slik at jeg sikrer at telefonen ikke surfer på mobilnettet? Har ikke ordnet noen datapakke på mobilabonementet enda, så vil ikke betale 4 kr/mb - Jeg synes den bruker veldig lang tid på å lade opp. Er dette fordi det er første gangen, eller bruker den alltid lang tid? Jeg lader den foreløplig over USB, da jeg ikke har skaffet med ac adapter enda. Kan det være grunnen? - Da jeg koblet den til laptopen med kabel for første gang, så begynte plutselig mobilen å oppdatere seg. Installerte bl.a. multitouch fant jeg ut Oppdaterte den seg over nettverket laptopen var tilkoblet da, eller 3G? Takker for svar Last ned apndroid Telefonen lader rundt dobbelt så fort med en vegglader Telefonen får nok ikke internett fra PC'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå