hazzie Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Såg i en youtube review(technobuffalo.com) at han slet voldsomt med de 4 nederste touch-knappene. Hvordan er deres erfaring med de? Endret 15. februar 2010 av Hazzie88 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg så også den videoen. Han slet vel ikke VOLDSOMT med de, men det så ut som et lite problem ja. Virker interessant å vite hva dere synst om det? Og det var noe hvis man la den ned så responderte de ikke i det hele tatt? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Noen har kommentert at man må trykke litt over ikonet for at de skal reagere. Jeg har ikke vært plaget med det, men antar det er en tilvenningssak. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Noen har kommentert at man må trykke litt over ikonet for at de skal reagere. Jeg har ikke vært plaget med det, men antar det er en tilvenningssak. Må trykke på øvre del av dem ja. Funker flott fordi om den ligger. Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Nokon som har testet å bestille frå international-orders ? Endret 16. februar 2010 av Untouchable Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 4000,- samtidig som de lover å dekke momsen? Er det for godt til å være sant så er det ofte det... Lenke til kommentar
Kriff Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Laderen en får med telefonen funker vel ikke i Norge? Hvordan har dere som har kjøpt Nexus løst dette? Kjøpt en adapter? .. Laderen funker fint på 110-240V, så det er ikke noe problem å stikke den rett i veggen. Du trenger dog en adapter til de runde pluggene vi bruker her borte. Ikke dyre sakene, altså ;-) Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) har et lite spørsmål, kanskje litt for dumt, men lurer på hvordan jeg får filmer til å dekke hele skjermen, hver eneste film jeg har får en ganske stor svart ramme rundt hele bildet Endret 16. februar 2010 av Balleknekkern Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 har et lite spørsmål, kanskje litt for dumt, men lurer på hvordan jeg får filmer til å dekke hele skjermen, hver eneste film jeg har får en ganske stor svart ramme rundt hele bildet Lurer egentlig jeg også på, har ikke tenkt noe på å finne det ut Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Tipper at dere allerde har sjekket, men er filmen/videoen stor nok eller i riktig oppløsning? (dvs. 480x800/800x480) Endret 16. februar 2010 av JohanOle Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Tipper at dere allerde har sjekket, men er filmen/videoen stor nok eller i riktig oppløsning? (dvs. 480x800/800x480) Jeg tenkte mere på om det var mulig å "zoome," i likhet med iPod/iPhone Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Når er det realistisk å forvente at den kommer tilsalgs i Norge? Og hvordan er det med musikk/mp3 spiller? Er veldig glad i ipoden på iPhonen min, men vurderer å anskaffe Nexus One. Hvordan overføres musikk etc. til telefonen, noe spesiellt program? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er så fantastisk med alt annet enn iPhone. Du slipper unna iTunes og kan synce med hva som helst. Enten spesialiserte programmer eller bare ved å dra filene over med utforskeren i Windows. Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Okey, hvordan er den ellers sammenlignet med iPhone? Touch - er det mye forskjell? Noen som har erfaring med begge telefonene og kan si litt? Og som sagt, når kan den forventes til Norge? Lenke til kommentar
ekun Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Okey, hvordan er den ellers sammenlignet med iPhone?Touch - er det mye forskjell? Noen som har erfaring med begge telefonene og kan si litt? Og som sagt, når kan den forventes til Norge? Jeg solgte nylig min iPhone 3g etter jeg fikk Nexusen og angrer ikke et sekund. Resonsiviteten og skarpheten i skjermen er fantastisk. Forventet at den skulle være responsiv og kjapp, men jeg kunne ikke engang drømme om hvor responsiv den faktisk er. Uten å sette fokus på det at du faktisk slipper unna iTunes. Den er selvsagt ikke så "barnevennlig" i brukervennligheten som iphone, men friheten er helt fantastisk. Det å kunne kjøre app's i bakgrunn er en sann glede. Må si at jeg er veldig enig i det som Amobil kommer frem til i sin test. Men tilgjengeligheten for direkte kjøp i Norge er nok ganske vanskelig å svare på. HTC/Google vil ikke love noe som helst og sier kun at de satser på at den blir tilgjengelig i løpet av 2010. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg solgte nylig min iPhone 3g etter jeg fikk Nexusen og angrer ikke et sekund. Resonsiviteten og skarpheten i skjermen er fantastisk. Forventet at den skulle være responsiv og kjapp, men jeg kunne ikke engang drømme om hvor responsiv den faktisk er. Uten å sette fokus på det at du faktisk slipper unna iTunes. Den er selvsagt ikke så "barnevennlig" i brukervennligheten som iphone, men friheten er helt fantastisk. Det å kunne kjøre app's i bakgrunn er en sann glede. Må si at jeg er veldig enig i det som Amobil kommer frem til i sin test. Veldig enig i deg der, jeg solgte min iPod Touch siden jeg ikke trengte den lengre, og jeg ble overaska over den store skarpe skjermen, synes den var mye bedre enn iPod/iPhone ^^ Også har den over dobbelt så høy oppløsning Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 har et lite spørsmål, kanskje litt for dumt, men lurer på hvordan jeg får filmer til å dekke hele skjermen, hver eneste film jeg har får en ganske stor svart ramme rundt hele bildet Jeg bruker doubleTwist til å overføre filmer til telefonen, blir skalert til riktig størrelse. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Noen som vet hvor det ble av Nrk radio applikasjonen? Denne har blitt borte fra market. Jeg klarer iallefall ikke å finne den. HTC Desire kommer jo snart også, denne er omtrent identisk med Nexus one. Samme cpu, like mye minne, lik skjerm o.s.v. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nesten 4 ganger så høy oppløsning er vel mer korrekt? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Nesten 4 ganger så høy oppløsning er vel mer korrekt? Antar du svarer til Zoro Zama og sammenligner oppløsningen på iPhone kontra Nexus One? Isåfall er rett svar: 2,5 ganger høyere oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå