Solid Snail Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Nå ble jeg sur! http://www.youtube.com/watch?v=G41LYo7A0f8...feature=channel Dont judge him, han bruker mac. Han har et obvious problem. henger meg på denne tråden Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 tja, er ikke imot mac i seg selv men fanboys: gjelder forsåvidt av alle slag da... (fanboys altså) Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 hvis dette kan muntre deg opp... Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det har lekket ny rom til Neuxus One: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=632187 Har ikke testet selv ennå. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Finnes det en måte å se hva som bruker mest av cpu'en? Telefonen min har begynnt å lagge av og til og hvis jeg går i galleriet bruker den lang tid på å finne bildene opp, ikke slik som det var fra begynnelsen 1 sek og alle bilder viste.. mulig jeg har installert noe rart. Den har også slått seg av og på noen ganger av seg selv. Jeg bruker HTC Hero (Android 1.5), og har et program fra Market som heter TaskManager (tror det er flere programmer i Market med samme navn). Dette programmet viser i alle fall CPU-bruk og RAM-bruk pr. program. Som regel er det bare TaskManager + Android-system-prosesser som bruker CPU når jeg har det oppe. Noen få programmer bruker CPU når de ikke er oppe, som Spotify. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Os monitor er fint får å se minne og cpu bruk. Støtter også multikill, så er grei som tastkiller. Lastes ned fra market place. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Takk for svar :DDD os monitor var helt perfekt Lenke til kommentar
1npu7 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Følgende felter skal fylles ut på Googles bestillingsside: Country/RegionName Company Street address City Zip code Phone Følgende informasjon har jeg mottatt fra JetCarrier: JetCarrier *****Att:Ola Nordmann 601 W Linden Av Suite ***** Linden, NJ 07036 Tel: 908-998-**** Hvordan skal jeg fylle ut? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 hvis dette kan muntre deg opp... LOL... er jo Radioresepsjonen jo.. for øvrig det mest geniale radioprogrammet som er sendt - uansett epoke. Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Bestilte en fra Google nå gjennom Jetcarrier. Og som sagt over her så gikk det helt fint å bruke den vanlige gamle norske gmail kontoen. Ingen vits i å registrere en ny engelsk. Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Country/Region: USA Name: JetCarrier ***** Company: tomt Street address: 601 W Linden Av Suite ***** address: Ola Nordmann City: Linden Zip code: 07036 State: New Jersey Phone: 008-998-**** Følgende felter skal fylles ut på Googles bestillingsside:Country/RegionName Company Street address City Zip code Phone Følgende informasjon har jeg mottatt fra JetCarrier: JetCarrier *****Att:Ola Nordmann 601 W Linden Av Suite ***** Linden, NJ 07036 Tel: 908-998-**** Hvordan skal jeg fylle ut? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 liker at amobil har testet n1 altså Lenke til kommentar
sylvian Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er rimelig trygg å handle fra denne? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Ser ut som en grei deal det? Hadde jeg ikke vært blakk hadde jeg kjøpt den asap Endret 14. februar 2010 av Bjarnemann Lenke til kommentar
lobster Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Dette høres kanskej helt teit ut.. Jeg er så grisefornøyd med Nexus One at jeg har lyst på en til!!!!!! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kan jeg få din gamle da? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er vel litt i gråsonen om dette er rett plass å poste dette, men finnes det noe som gjør at jeg lett kan overføre tekstmeldingene fra min gamle iPhone til min nye Nexus One? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Laderen en får med telefonen funker vel ikke i Norge? Hvordan har dere som har kjøpt Nexus løst dette? Kjøpt en adapter? .. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Mange muligheter.. Reiseadapter, lade med USB fra PCen, kjøpe ny uoriginal lader (alle som har micro-usb passer), kjøpe original lader fra htc.com, osv osv. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Skaffet meg en på ebay nå..venter i spenning til den ankommer postkassen... FÅr vel kjøpe en adapter til laderen...siden den ble kjøt av amerikansk selger...burde funke fett det.. Endret 15. februar 2010 av Zungam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå