Fikseren Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) APN GUIDE LINK Power and battery Removable 1400 mAH battery Charges at 480mA from USB, at 980mA from supplied charger Processor Qualcomm QSD 8250 1 GHz Operating system Android Mobile Technology Platform 2.1 (Eclair) Capacity 512MB Flash 512MB RAM 4GB Micro SD Card (Expandable to 32 GB) Location Assisted global positioning system (AGPS) receiver Cell tower and Wi-Fi positioning Digital compass Accelerometer Size and weight Height 119mm Width 59.8mm Depth 11.5mm Weight 130 grams w/battery 100g w/o battery Display 3.7-inch (diagonal) widescreen WVGA AMOLED touchscreen 800 x 480 pixels 100,000:1 typical contrast ratio 1ms typical response rate Camera & Flash 5 megapixels Autofocus from 6cm to infinity 2X digital zoom LED flash User can include location of photos from phone’s AGPS receiver Video captured at 720x480 pixels at 20 frames per second or higher, depending on lighting conditions Cellular & Wireless UMTS Band 1/4/8 (2100/AWS/900) HSDPA 7.2Mbps HSUPA 2Mbps GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz) Wi-Fi (802.11b/g) Bluetooth 2.1 + EDR A2DP stereo Bluetooth Endret 29. april 2010 av Fikseren Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Grunnen til at Google ikke lar nordmenn kjøpe Nexus One, er vel fordi de ikke shipper til Norge enda? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Shipper hvis du har jetcarrier konto. Kanskje en ide å legge det til i "miniguiden" Endret 6. januar 2010 av Fikseren Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kanskje det ja, så ingen går hen og bestiller uten mulighet for å få den levert . Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hva blir ca totalprisen da tror dere? Mobilen + JetCarrier + Moms. AKIRA Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 *Følge med på* Var det ikkje snakk om 529 dollar for unlocked? Så blir vel det + frakt, eventuelle gebyrer frå JetCarrier og mva? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 oppdatert litt. Ble skrevet i hu og hast så Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) har du bestilt alerede? i så fall, hva kom den totale kostnadden på? vurderer selv å gjøre dette etter at det ble bekreftet at telefonen fungerer fint også i norge Endret 6. januar 2010 av neruen Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har bestilt Nexus One med bruk av proxy og Jet Carrier. Prøvde først i går kveld når den ble lansert, men fikk problem med godkjenning av mitt norske kredittkort hos google checkout, men ble godkjent etter innsending av kopi av kredittkortfaktura/legitimasjon. Jeg la inn en ny bestilling i dag morges, og fikk en hyggelige mail med tittel 'Nexus One Order #xx has shipped' med sporingsnr for fedex for noen minutter siden. Pakken blir sendt til Norge via Jet Carrier. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Telefon = 3 014.19 Moms = 753,54 Frakt = 165 (ca) Totalt = 3932,74 Jeg betalte rundt 4300 for min HTC Hero (telfon+minnekort+frakt) Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Må komme med tilbakemelding Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Telefon = 3 014.19Moms = 753,54 Frakt = 165 (ca) Totalt = 3932,74 Jeg betalte rundt 4300 for min HTC Hero (telfon+minnekort+frakt) Er dette med Jetcarrier metoden eller den USA-Scandinavia saken? Lenke til kommentar
Miir Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen som vet hvordan man bestiller to eller flere telefoner? Når jeg er inne på nettbutikken til google så får jeg ikke valgt antall tlf. Må jeg bestille en og en tlf? Hvordan blir det da med sendingen...blir de sendt sammen siden bestillingene er fra samme bruker, eller en og en? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen som vet hvordan man bestiller to eller flere telefoner? Når jeg er inne på nettbutikken til google så får jeg ikke valgt antall tlf. Må jeg bestille en og en tlf? Hvordan blir det da med sendingen...blir de sendt sammen siden bestillingene er fra samme bruker, eller en og en? får bare kjøpt 1 Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er det ingen her som har tenkt på at tollvesenet kan få kloa i pakken? Eller blir den sendt som gave? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er det ingen her som har tenkt på at tollvesenet kan få kloa i pakken? Eller blir den sendt som gave? selvfølgelig skal tollvesenet sjekke pakken, tviler på at den blir sendt som gave så moms må man regne med ja. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg stusser litt på det siste punktet i guiden. Hvorfor står det spesifikkt at man må bruke Chrome for å logge på nettbutikken? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Driver å ettersender dokumentasjon, men stusser litt på "business" -delen, står at dokumentasjon som ikkje blir sendt inn uten å begrunne det, blir ikkje godkjent.. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Den kan sanslynligvis bestilles enklest hos USA-Scandinavia. De kjøper inn telefonen og sender den til deg i Norge. Enklere blir det ikke.http://usa-scandinavia.com/norwayindex.html http://www.facebook.com/group.php?gid=1361...2621&ref=ts Det er dyrere: Takk for E-posten og din interesse I vårt firma. Ja vi kan hjelpe deg med denne Nexus One mobiltelefonen. Den kommer på 575.29 usd inn til oss + vår handling fee 85.00 usd. Vi kan sende denne med DHL og hvis vi sender en telefon blir frakta 85.00 usd, men hvis du kjøper disse ilag med andre (3 stk) telefoner da blir prisen på frakt 42.50 per telefon. Så da blir prisen for en telefon alene med DHL totalt 745.29 usd FOB Carlsbad , California USA. Hvis du bestiller ilag med andre blir prisen 702.79 usd FOB Carlsbad California, USA. Vi sender ikke disse med posten fordi vi hadde mange iPhoner som ble stjålet gjennom posten, derfor er det trygt og raskt å sende med DHL. Håper dette var til hjelp. Si I fra om du vil bestille denne så sender vi en faktura til deg via E-post fra Paypal. Så snart som den er betalt bestiller vi telefonen for deg. Vennlig hilsen, Sunniva & Bente Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hva med norske menyer og T9? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå