TST Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Under årets E3 ble det klart at to nye spill i Metal Gear Solid-serien er under utvikling. En ekte oppfølger ved navn Metal Gir Solid 3: Snake Eater er på vei til PlayStation 2, og det er allerede nå opplagt at fansen kan glede seg til mye nytt. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=406 Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Drit fet trailer, særlig mot slutten Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 "Tilbake til opprinnelsen sier serieskaperen Hideo Kojima, men hva det betyr kan vi enda bare spekulere i." - De to første spillene foregikk i Afrikas jungler så det er nok det han mener. Dette er også det femte spillet i serien (hvis man da ikke tar med den uoffisielle oppfølgeren som Konami USA lagde og den greia til gameboy) og ikke den tredje. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Husker det var et spill på nintendo som het noe med "snake". Det minner jævlig om MGS. Og det har jo "snake" i tittelen også, samme konseptet husker jeg, snike rundt, drepe. Kanskje det er samme fyren som lager historien til MGS som var med på dette spillet? Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 "Tilbake til opprinnelsen sier serieskaperen Hideo Kojima, men hva det betyr kan vi enda bare spekulere i." - De to første spillene foregikk i Afrikas jungler så det er nok det han mener.Dette er også det femte spillet i serien (hvis man da ikke tar med den uoffisielle oppfølgeren som Konami USA lagde og den greia til gameboy) og ikke den tredje. Hva han mener med "tilbake til opprinnelsen" kan bare bety det du mener, men hva han helt konkret mener vet ingen. Det kan også henspille på en Big Boss-problematikk, tilbake til begynnelsen med tanke på at det foregår "for lenge siden", og at vi nå går tilbake til å bare være en figur. Mange muligheter Dette er det tredje Metal Gear Solid-spillet. Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Snake's Revenge ble laget av USA-delen av Konami og Kojima (skaperen av Metal Gear) hadde ikke noe med det å gjøre. Manualen til Metal Gear Solid 1 nevner det heller ikke så det er ikke "kanon". Det kom to Metal Gear spill ut; Metal Gear til MSX (Microsoft's datamaskin/spillemaskin) og en dårlig konvertering til NES. Metal Gear 2: Solid Snake kom bare ut til MSX. MSX-utgavene ble bare gitt ut i Japan siden Japan var et av de få landene hvor MSX ble populær. Det jeg lurer på er hvordan de klarer å putte Snake inn i 60-tallet... Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Det jeg lurer på er hvordan de klarer å putte Snake inn i 60-tallet... Det er det mange som gjør Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Håper dei ikkje ødelegger spelet denne gangen og, som dei gjorde i 2ar'n. Han der femininne Raiden eller kva han heit var jo heilt teit! EG VIL VERE SOLID SNAKE! OG BARE HAN Dei skulle jo ha laga teikne film eller noe av konsepte. Det er jo genialt. Har jo f*** runda 1arn 10gonger, vertfall... Skal sååå spele remaken. Dei skulle ha lage remake av dei første mgs spela og. dei som bare var i 2d. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Håper dei ikkje ødelegger spelet denne gangen og, som dei gjorde i 2ar'n. Han der femininne Raiden eller kva han heit var jo heilt teit!EG VIL VERE SOLID SNAKE! OG BARE HAN Dei skulle jo ha laga teikne film eller noe av konsepte. Det er jo genialt. Har jo f*** runda 1arn 10gonger, vertfall... Skal sååå spele remaken. Dei skulle ha lage remake av dei første mgs spela og. dei som bare var i 2d. Kommer den remaken bare til Gamecube? Har hørt noe annet. Jeg rundet det 30 ganger ! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 At det å spille en noenlunde mer feminim karakter kan ødelegge spilloplevelsen fatter jeg ikke. Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty var etter min mening helt konge. Det er et av de beste spillene jeg har spilt noen sinne. Ok, savner Snake litt jeg òg, men jeg synes også at Raiden var en ganske interessant karakter å spille, som da funket veldig, veldig godt for meg. Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 ja eg likte det eg og (har runda det og utallige gonger), men det er ikkje så gøy som 1aren. Hadde dei snudd på kven du styrte sånn at du er Snake og Raiden er hjelparen, då hadde det eid! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 ja eg likte det eg og (har runda det og utallige gonger), men det er ikkje så gøy som 1aren. Hadde dei snudd på kven du styrte sånn at du er Snake og Raiden er hjelparen, då hadde det eid! Mulig, men det er jo en smaksak. Personlig elsker jeg bare å spille nye roller. Snake kan man nok også bli lei av, men det hadde nok ikke skadet med ham i toeren heller. Jeg er egentlig glad de byttet ham ut, så får vi i hvert fall møte ham igjen i treeren. Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Ja sant nok. Får håpe Konami kan lage jungel. Er lei av dårlige jungel fighte spill. Jungel skal vere ein fordel ikkje eit irretasjons moment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg