Skinney Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Hey! Tenkte jeg skulle selge HTPCn da jeg tenker å skaffe meg en macbook pro for å erstatte både laptoppen og HTPCn. Hvor mye trur dere jeg kan ta for dette oppsettet? Skjermkort: ATI 5870 Hovedkort: Gigabyte UD3H (785G brikkesett fra AMD) CPU: AMD Phenom II X4 965 BE RAM: DDR3 CAS7 made for AMD BE cpus Systemdisk: Intel 80Gb SSD Gen2 Lagringsdisk: 2x 500Gb CD/DVD: 8x DVD RW (dual-layer support) 600W strømforsyning Ekstra: Nexus 92mm CPU kjøler (FNC-3000) Asus usb-wifi dongle Trådløst ergonomisk tastatur og MX-1000 mus fra logitech MCE Fjernkontroll HDMI kabel Usb-bluetooth dongle (2.1 + EDR) Trådløs gamepad Kun drivere for Usb-wifi dongle og Gamepad medfølger Endret 15. april 2010 av Skinney Lenke til kommentar
johnnyronny Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) uff, forstår ikke hvordan du kan selge en så fet pc, for så å kjøpe et overprist apple-produkt.. men men... hvilket hovedkort har du da ? Endret 15. april 2010 av johnnyronny Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Endra første post så den inneholder mer detaljer. Bestemt meg for å kjøpe en Imac med 4850 og i7 cpu... Blir billigere enn å kjøpe Macbook Pro + bedre ytelse og høyere lagringskapasitet. Finni ut at jeg virkelig ikke trenger 2 pcer i huset Dessuten, med pengene jeg får fra salg av laptop og htpc så taper jeg kun et par tusen regner jeg med, og det kan jeg leve med... Bare synd det ikke er plass til en ekstra harddisk i Imac'en. Kommer til å savne SSD gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå