shootas Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Som tittelen så fint forteller så trenger jeg litt hjelp med å få ordnet kontrollen som følgte med ASRock ION 330HT. Har instalert Ubuntu 9.10 og XBMC på denne snertne lille saken;) men kontrollen virker ikke:S noen som kan hjelpe til med dette? Shootas Har nå få ordnet kontrollen som følgte med:D Legger ut kodene vis det er skulle være noen andre som støtter på det problemet;) sudo –s apt-get install wget wget http://tinyurl.com/cir-driver-ion330ht dpkg -i ir-driver-ion330ht.deb Endret 16. april 2010 av shootas Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 sudo apt-get install lirc -y Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ja så velger du Windows Media remote Lenke til kommentar
shootas Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Muligens jeg valgte feil:s Når jeg skrev den komandoen igjen så får jeg beskjed om lirc is already the newest version Noen måte jeg kan endre det på? får den fønker ikke nå Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 sudo dpkg-reconfigure lirc (For å velge på nytt) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Eller bare kikke på step5 her --> A windows user confession... DrE Endret 15. april 2010 av DrErling Lenke til kommentar
shootas Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 hmmm.. Valgte Windows media center transcivers/remotes (all) Men får den fortsatt ikke til å virke i xbmc eller på pc kjenerelt:s Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 hmmm.. Valgte Windows media center transcivers/remotes (all) Men får den fortsatt ikke til å virke i xbmc eller på pc kjenerelt:s Prøvd "old versions" også? Lenke til kommentar
shootas Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Har kun :Windows media center transcivers/remotes (all) på windows kontroller:s Så hva kan jeg gjøre får å få den til å virke? Blir gal av å ikke kunne bruke den:p Lenke til kommentar
shootas Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Har endelig fått til kontrollen:D Tenkte jeg skulle gi beskjed. men takker får hjelpen:) Legger med kodene i tilfelle det er noen andre som trenger di;) sudo –s apt-get install wget wget http://tinyurl.com/cir-driver-ion330ht dpkg -i ir-driver-ion330ht.deb Funker fin fint på min maskin:D Film night here i come Endret 16. april 2010 av shootas Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Finfint! Har en Asrock Nettop ION330Pro Atom C330 i bestilling, så da vet jeg hva jeg skal gjøre når jeg ikke får WMCE fjernkontrollen til å funke. Lenke til kommentar
shootas Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Finfint! Har en Asrock Nettop ION330Pro Atom C330 i bestilling, så da vet jeg hva jeg skal gjøre når jeg ikke får WMCE fjernkontrollen til å funke. Hva er forskjelden på ion330pro og ion330ht? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Finfint! Har en Asrock Nettop ION330Pro Atom C330 i bestilling, så da vet jeg hva jeg skal gjøre når jeg ikke får WMCE fjernkontrollen til å funke. Hva er forskjelden på ion330pro og ion330ht? ion330pro er mere profesjonell Neimen om jeg vet... Og nå oppdaget jeg at jeg kopierte feil tekst på produktet. Det er HT versjonen jeg har bestilt. Leveres i slutten av mnd på MPX. Pro mangler blu-ray og fjernkontroll. Ellers lik ser det ut til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå