Nøbe Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Yo.. jeg blir sliten av å ikke kunne være meg selv.. det er bare det at jeg er så forbanna frekk.. men det er alt jeg kjenner til.. jeg er en god person det vet jeg, men liksom når jeg leter inni meg selv så finner jeg bare frekkhet.. på en køddete måte vil jeg si.. rundt noen kompiser klarer jeg og være meg selv men blandt folk flest blir jeg om til en kjedelig fjomp fordi jeg ikke åpner meg.. en episode for eks, var på ferie i et annet land og så skule jeg vise et tricks til en lokal der som jeg kjenner litt, et tricks som går ut på å plassere beina mot hans slik at han faller litt fremover og han svarer: are you fucking homosexual or something? Jeg ville svart: Oh shut it wanker, it was only a trick.. men jeg svarte.. calm down mate it was only a trick.. skjønner dere hva jeg mener? jeg er vel en drittsekk, men jeg er også god.. jeg vil være meg selv, men får det ikke til.. har jeg lyst har jeg lov? wankers Endret 15. april 2010 av Awkward Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hvis du har innsett at det er slik du er som person, ser jeg ikke hvorfor du skulle sjule dette for folk. Vær deg selv hele tiden, kommer til å gå kjempebra! Veldig dårlig eksempel når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå