sc0rpi072 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Noen som har klart å se NRK Nett-tv på Desire? Lenke til kommentar
avo Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Prøvde NRK1 nå på Legend... Men - er to linker, sendingen direkte... - og klikk her for å se... den ene virker, den andre ikke. Samme på Hero. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Kan du gi link for den som fungerer på Hero? edit: tok meg friheten til å flytte tråden til riktig kategori og fikse litt på emnetittelen Reaksjoner tas på PM Endret 15. april 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Er også interessert i å få NRK Mobil-TV til å fungere på min nye HTC Desire. Er det mulig? Hva med TV2? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er også interessert i å få NRK Mobil-TV til å fungere på min nye HTC Desire. Er det mulig? Hva med TV2? http://nrkbeta.no/2009/12/12/m-nrk-no/ Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hm.. Virker ikke på min Hero ennå hvertfall... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Dette fungerte på min Hero: m.nrk.no, trykk "Mobil-TV" velg så direkte, nyheter, sport, vær etc Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg får bare opp feilmeldingen "telefonen din støtter deverre ikke Mobil-TVs videoformat" på min Desire. Radio virker heller ikke. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg får bare opp feilmeldingen "telefonen din støtter deverre ikke Mobil-TVs videoformat" på min Desire. Radio virker heller ikke. Hvilken browser bruker du? Får opp samme feilmelding når jeg bruker Opera Mini med min X10, funker derimot fint med standardbrowseren Lenke til kommentar
thof Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 På Hero er det viktig at du velger "mobil visning" i innstillinger på nettleseren, ellers funker det ikke. På Desie får jeg heller ikke det til å virke... NRK burde tillate at man manuellt velger oppløsning o.l. siden det automatiske oppsettet deres ikke klarer å følge med i telefontypene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå