stefanios Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Heisann! Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en scooter/moped. Men har foreldre som er skeptiske på avgifter og lignende. Så jeg lurer på hvilke forskjellige avgifter som må betales og priser. Ting jeg vet: Lappen = 3900,- Teori = 500,- Ting jeg ikke vet og priser: Veiavgift/årsavgift på forskjellige mopeder? Omreginstrering? Forskjellige forsikringer, jeg vet om (ansvarsforsikring og kasko, men kan gjerne få mer info om disse.) Har hørt at veiavgiften forandrer seg etter hvilke forsikringerman har, men er dette sant? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Årsavgift er på 600 kronasjer, omreg. mener jeg var på ca 200.. Forsikring er billig, betaler 20 kr i månedten trur jeg.. Har bare ansvar though, gidder ikke ha kasko på moped.. Så har du jo selvfølgelig bensin, og uventede avgifter som reprasjoner o.l Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Årsavgift: 365kr Omregistrering: 626kr Forsikring (Ansvars) 1000-3000kr Endret 1. juli 2010 av Ballestikk Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 jeg bruker frende sin full kasko + ansvar forsikring på 169 i mnd. syns det er greit å ha siden jeg parkerer mye i "storbyen" drammen:) sist jeg betalte årsavgift betalte jeg 390 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå