Norwayfish Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg har tenkt at jeg skal kjøpe ny propper i samme sleng med HTC Desire. Jeg høre til 99% på musikk på min nåværende mobil og de vil endre seg lite når jeg veksle til HTC Desire Jeg høre for det meste på Hardstyle/Hardcore kanskje litt Hardtechno av og til. Så bass er noe veldig viktig. Jeg har lite anelse på det med hva slags lydbilde eller sånn jeg skal forlange. Jeg vil har en hard bass men mellomtoner og høyde skal da ikke komme for kort sida det er jo essensielt på disse sjangere. Har hatt Sony Ericsson sine HPM-82 før og var veldig fornøyd, men det tok kveld 4 måneder siden sida det sitt jeg på en HPM-6? det er da veldig dårlig og jeg tror ikke at jeg tør å plugge noe sånt i en HTC liksom^^. Når det gå på merke så er jeg ikke spesialisert, men skal nå være noe litt proffere en Sony Ericsson eller Skullcandy(aldri tilbud meg noe av disse, idiotene på skolen går med dem og jeg synes ikke noe om den eye-kandy små unge merke og heller ikke bli stempler som idiot på skolen ^^)Har funnet lite om HTC Desire sin lydkvalitet, men det kommer sikkert med info etter hvert, mobilen er jo akkurat sluppet. Tror ikke jeg har noe mer å si. Lenke til kommentar
Norwayfish Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Ingen som har noen ideer? er jo ikke så veldig eksotisk det jeg letter etter eller? hva er det med disse: Klipsch Image S4 er det gode til bruken min? klare HTC Desire seg med dem? hvor mye tåle dem? noen alternativer som er bedre? Lenke til kommentar
sviken Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg har også HTC Desire, og har bestilt Klipsch Image S4 fra Dustinhome. Om du gidder å vente til jeg har fått dem kan du få min vurdering på dem ihvertfall. Må i så fall vente til begynnelsen av mai, for de har ikke Sennheiser OMX 80 Sport II, som jeg også har bestilt, på lager enda. CNET var for øvrig svært imponert over S4-ene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå