Thad Castle Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Lurer på om noen har en serial code til musikkredigeringsprogrammet Mixcraft 5?? Dette er ikke en henvisning til cracking eller liknende, siden jeg kjøpte programmet, og det fulgte ikke med noen serial. Har prøvd å klage ved flere anledninger, men de har ignorert meg. Føler derfor at det jeg ber om er rett og rimelig. Takk på forhånd Endret 15. april 2010 av MaN U Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Siden det er veldig usannsynlig at noen kommer til å gi deg sin kode til dette programmet, så faller vel dette under kategorien crack og piratvirksomhet samme hvordan du vrir og vender på det. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Siden det er veldig usannsynlig at noen kommer til å gi deg sin kode til dette programmet, så faller vel dette under kategorien crack og piratvirksomhet samme hvordan du vrir og vender på det. Men du skjønner jo problemet mitt. Er litt waste å bruke 75 dollar på et programm, og ikke kunne bruke det. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Siden det er veldig usannsynlig at noen kommer til å gi deg sin kode til dette programmet, så faller vel dette under kategorien crack og piratvirksomhet samme hvordan du vrir og vender på det. Men du skjønner jo problemet mitt. Er litt waste å bruke 75 dollar på et programm, og ikke kunne bruke det. Du må ta det opp med der du kjøpte programet. Vist du treng hjelp kan du prøve og kontakte forbrukerrådet om dei kan hjelpe deg i saken. Er foresten enig med vidarkri. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Siden det er veldig usannsynlig at noen kommer til å gi deg sin kode til dette programmet, så faller vel dette under kategorien crack og piratvirksomhet samme hvordan du vrir og vender på det. Men du skjønner jo problemet mitt. Er litt waste å bruke 75 dollar på et programm, og ikke kunne bruke det. Du må ta det opp med der du kjøpte programet. Vist du treng hjelp kan du prøve og kontakte forbrukerrådet om dei kan hjelpe deg i saken. Er foresten enig med vidarkri. Kom vel kanskje ikke frem så veldig tydelig, men jeg har kontaktet dem ved flere anledninger. Er bare en veldig frustrert forbruker som ønsker å bruke programmet han har full rett til å bruke. Det ville jo være mulig å gå til retten, men tenkte dette var en enklere løsninger. Håper noen der ute kan hjelpe meg. Trenger programmet snarest mulig Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Joda jeg leste alt du skreiv, men dette er et problem mellom deg og selger. Det er ikke noe noen her kan gjøre for å fikse problemet for deg uten å ty til ulovlige metoder. Leverandøren av programmet har tilogmed en egen side hvor du kan legge inn emailadressen du betillte programmet fra så sender de deg en ny kode. Lost your registration code? Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Den gamle mailen min er blitt fucka, og som det står har jeg prøvd å kontakte dem manuelt, uten hell, og jeg ser ikke problemet med dette når de bryter loven. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Og hvilken lov er det? Svindel bla. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Er det svindel då? Du må bevise at du har betalt for programet. Endret 15. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er sikkert tusen ting her som kan ha gått galt. At du ikke har fått koden din betyr ikke at de svindler folk. Og, logisk nok, dersom de driver med svindel så er det sikkert få som har fått en lisenskode og da er du like langt med å spørre etter en kode her. Når kjøpte du programmet, hvordan betalte du, er betalingen godkjent og er du sikker på at e-posten med lisenskoden ikke har havnet i spamfilteret ditt? Og at den gamle e-posten din er fucka kan ikke akkurat leverandøren av programmet lastes for. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Er sikkert tusen ting her som kan ha gått galt. At du ikke har fått koden din betyr ikke at de svindler folk. Og, logisk nok, dersom de driver med svindel så er det sikkert få som har fått en lisenskode og da er du like langt med å spørre etter en kode her. Når kjøpte du programmet, hvordan betalte du, er betalingen godkjent og er du sikker på at e-posten med lisenskoden ikke har havnet i spamfilteret ditt? Og at den gamle e-posten din er fucka kan ikke akkurat leverandøren av programmet lastes for. Har fått det bekreftet at jeg har betalt, og nei det er ikke i spamfilteret. en venn av meg har ett program som lager serialkodes til photoshop. vil det være mulig å få noe tilsvarende?? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Den gamle mailen min er blitt fucka, og som det står har jeg prøvd å kontakte dem manuelt, uten hell, og jeg ser ikke problemet med dette når de bryter loven. Etter det jeg kan skjønne så krever de mailadressen produktet ble bestillt fra, så da er antagelig kunderegisteret deres basert på mailadresser. Så da er scenarioet du påstår at mailtilbyderen din har lagt ned virksomheten slik at du ikke kan lese mail der, noe som jo kan hende. Eller du har ikke bestillt produktet og har derfor ingen mailadresse og referere til. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Er sikkert tusen ting her som kan ha gått galt. At du ikke har fått koden din betyr ikke at de svindler folk. Og, logisk nok, dersom de driver med svindel så er det sikkert få som har fått en lisenskode og da er du like langt med å spørre etter en kode her. Når kjøpte du programmet, hvordan betalte du, er betalingen godkjent og er du sikker på at e-posten med lisenskoden ikke har havnet i spamfilteret ditt? Og at den gamle e-posten din er fucka kan ikke akkurat leverandøren av programmet lastes for. Har fått det bekreftet at jeg har betalt, og nei det er ikke i spamfilteret. en venn av meg har ett program som lager serialkodes til photoshop. vil det være mulig å få noe tilsvarende?? Snakk om program som bryter med opphavsretten er ulovlig på forumet. Har du prøvd og sendt epost med kopi av bekeftelse der du forklare sitvasjonen. Endret 15. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Når kjøpte du programmet og når tok du kontakt for å skaffe manglende lisensnøkkel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå