Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

"Klump" på nipplene, gutt 17.

Gjest Usikker, går mot sommer.

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker, går mot sommer.

Heisann.

Har nå gått i nærmere 3 år med en "klump" i hver nuss og dette gjør at den stikker litt ut og ikke ser ut som JEG vil den skal se ut. Det å gå med t-skjorte er stress og jeg prøver alltid å skjule det. Dette er faktisk et stort handikap i hverdagen, selv om det kanskje kan virke som det minste problem.

Finnes det en måte å bli kvitt dette på raskt? Ser mange sier de har hatt det og det går over. Etter 3 år er jeg virkelig itvil, det er snart sommer noe som tilsvarer at overdelen skal av.

HJELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt i tvil om du mener klump i selve brystvevet under brystvorten, men det høres ut som om du kan ha en tilstand som endel gutter sliter med kalt Gynecomastia. Kort forklart er det overutviklede melkekjertler hos menn, og den beste måten å bli kvitt det er vanligvis ved kirurgi. Det finnes også medisiner som kan prøves. Kikk på linken, det er relativt godt forklart der.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Du får vel begynne i riktig ende og gå til legen først, hvis du da ikke vil betale for operasjon selv ved en privatklinikk.

Selve operasjonen utføres på dagkirurgi så det tar ikke lang tid.

Men først så må du altså oppsøke lege, det kan jo hende at du må prøve ut noen medikamenter først.

Lenke til kommentar
Gjest Brystvorter

Har faktisk aldri gått til legen av slike grunner, så må man bestille time i forkant eller sier man bare når man går til legen at man skulle likt å snakke med en lege?

Lenke til kommentar
Gjest guest_guest

Du kommer ikke til å få løst dette problemet innen sommeren uansett, kontakt en lege nå, så kanskje du får løst det innen neste sommer =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...