Nitrius Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Hatt HTC Hero siden juli/august i fjor, men fikk nå plutselig lyst på en Desire. Dog finnes det noen nye råere Android telefoner som kommer i nær fremtid? Edit: Og hvordan er kvalitetsfølelsen til telefonen? Bedre/på like linje med HTC Hero? Endret 21. juni 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Kvalitetsfølelsen for min del er helt enorm. Har en sånn gummitaske rundt den nå, det gjør den jo litt mindre "proff". Men når eg tar av den så føles den helt enormt god og solid ut. Det er jo mye plastikk, men får langt ifra noen billigfølelse av den grunn. Ikke antydning til noe knirk og den kjennes "tung" og god ut når man holder den i handa. God balanse. Lenke til kommentar
AtotheK Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Hvor blir det av storoppdateringa til Android? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Kvalitetsfølelsen for min del er helt enorm. Har en sånn gummitaske rundt den nå, det gjør den jo litt mindre "proff". Men når eg tar av den så føles den helt enormt god og solid ut. Det er jo mye plastikk, men får langt ifra noen billigfølelse av den grunn. Ikke antydning til noe knirk og den kjennes "tung" og god ut når man holder den i handa. God balanse. Var mest knirking jeg tenkte på, så det er godt at det ikke er noe. Hvordan fungere kameraet på telefonen? Tenker mest på om det er noe kjappere enn det på HTC Hero'en, for der må du holde kameraet dønn i ro, en liten bevegelse og alt blir grøt så og si. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Har ikke testet kamera i så veldig avanserte omgivelser. Funker greit til mitt bruk av mobilkamera, men det er tydelig det ikke er en kameramobil. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Har ikke testet kamera i så veldig avanserte omgivelser. Funker greit til mitt bruk av mobilkamera, men det er tydelig det ikke er en kameramobil. Tenker ikke på kvaliteten, den er forsåvidt grei på Hero'en for min del, eneste som plager meg på Hero'en er at kameraet er så tregt, noe som gjør det vanskelig å få tatt et bilde som ser noenlunde okay ut så sant du ikke holder telefonen dønn i ro. Endret 21. juni 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Tok noen tester nå. Vil anbefale deg å gjør det samme. Bare å suse innom en butikk og be om å få teste den... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Tok noen tester nå. Vil anbefale deg å gjør det samme. Bare å suse innom en butikk og be om å få teste den... Titta litt rundt, men virker ikke som det er så alt for mange butikker som har telefonen inne, dog kan sikkert hende noen har en utstilling modell. Men som sagt, for min del holder det om noen her kan bekrefte om kameraet er kjappere eller like tregt som Hero'en her, må da vel være flere som har hatt Hero og gått over til Desire som har testa det ut? Men igjen kameraet er ikke viktig for min, dog ville håpe at kameraet er kjappere, da Desire skulle være en god del kraftigere telefon enn Hero'en, men det er kanskje ikke det som betyr noe, har vel kanskje noe med hva slags kamera de har putta inn i telefonen. Er skjermen som interesserer meg, før Hero hadde jeg HTC HD, nå har ikke WM 6.5 noe å stille opp mot Android, men savner 3.7 tommers skjermen. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Men som sagt, for min del holder det om noen her kan bekrefte om kameraet er kjappere eller like tregt som Hero'en her, må da vel være flere som har hatt Hero og gått over til Desire som har testa det ut? Etter siste oppdatering av FW så ble kameraet raskere ihvertfall synes det er ganske så raskt egentlig, tar bildet veldig kjapt. men liker ikke å ta bilde av folk i bevegelse Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Ting i bevegelse har jo med lys å gjør stort sett. Kamera har sine begrensninger. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Da var Desire kjøpt, virka som telefonen var utsolgt de fleste steder, dog fant ut at digitalimpuls hadde noen par inne. Edit: Kjøpte med meg 2 stykk sånne screen protectors også, fra HTC, SP P360 om det sier dere noe. Uansett, noen som har erfaring med disse? Funker de bra? Vet jeg har lest før at slike ting du legger over skjermen kan "bedøve" responsen o.l på skjermen, er dette tilfelle her? Endret 21. juni 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Noen som har spotify på sin Desire? Sluker det veldig mye batteri når den er i offline mode? Skal på ferie i morra og vurderte å kjøpe premium, så jeg kan ha noe å høre på på flyet og på stranda.. Var i Sverige for litt siden, og hørte nonstop på Spotify både til og fra, og hadde da nok batteri når jeg kom hjem igjen. Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Virker ikke som det er så ille i offline-mode i spotify nei. Online derimot virker det som sluker batteri, uavhengig av om du lytter til musikk.. Uten at jeg skal si noe sikkert. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Ytelsen generelt på Desire må jeg si jeg liker, hadde sett for meg forskjell mellom Hero'en og Desire, men hadde ikke forventa at det skulle være så stor forskjell, dog kan vel hende ytelse synker litt etter litt mer bruk. Men uansett, så må jeg si meg meget fornøyd. Men igjen, angående disse screen protectors, noen som har erfaring med de? Er de noe vits å ta på? Hadde ikke noe på Hero'en min, eneste bekymringen jeg har er at jeg har hørt at følsomheten til skjermen kan bli nedsatt litt, noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Har ingen problemer med responsen, men jeg kan vel heller ikke sammenligne med hvordan det er uten beskyttelse, siden jeg har hatt beskyttelsen på siden dag 1. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Har ingen problemer med responsen, men jeg kan vel heller ikke sammenligne med hvordan det er uten beskyttelse, siden jeg har hatt beskyttelsen på siden dag 1. Okay. Dog ser ikke ut som det blir noe screen protector på meg, ble bare bobler og styr. Husker jeg drev på med det samme når jeg hadde HTC HD, ble aldri helt fornøyd da eller. Får greie meg ute, gikk fint med Hero'en så får satse på at det går fint nå også. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Ting i bevegelse har jo med lys å gjør stort sett. Kamera har sine begrensninger. Desires kamera er helt klart blitt raskere. Tok en del bilder av folk i bevegelse i dag - utendørs i godt lys - og de fleste ble bra. Det skyldes nok at kameraet er raskere. Tenker på mine erfaringer med Hero og Tattoo, som har kameraer som ikke er gode på bevegelse. Lurer på hvordan Hero blir etter oppdatering til Android 2.1. Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 22. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2010 Heisann. Er blitt desire eier og liker telefonen så langt. Er det en must-have liste på programmer og spill noen sted ? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 22. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2010 Er noen apps her, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1235766 Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 22. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2010 Hei, Tenkte jeg skulle oppdatere telefonen min, med oppdateringen fra starten av juni. Nå viser det seg at det ikke går, kommer at den er oppdatert, men har 1.15.405.4. Har dem tatt vekk oppdateringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg