oldboy Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Noen som har problemer med FriendStream om dagen? Jepp! Friendstream kjoerer men det er helt blankt hvor innlegg osv. skal vaere, samme hos deg? Prøv dette: Trykk på pilen oppe i høyre hjørne. Du kommer nå inn i et annet vindu. Trykk så meny-knappen -> innstillinger -> vis oppdateringer -> sjekk at facebook osv er huket på. Jeg løste det ved og gå inn på: Administrer applikajsoner->Friendstream->Fjern data. Så var det bare å laste opp på nytt Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Tenkte jeg bare skulle slenge inn den linken her Android vs iPhone Den sammenligningen mellom Android og iPhone er ganske bortkastet når de ikke kunne vente til siste iPhone er på markedet. Og om de hadde ventet til siste iPhone var på markedet ville sammenligningen ha vært bortkastet siden de ikke kunne vente til siste Android-telefon var på markedet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Pluss at det var vel bare noen få forskjeller fra den gamle til den nye Iphone som ville utgjort noen forskjell i den testen.... Lenke til kommentar
MST Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Irriterer meg litt over min HTC Desire.. Plutselig har den både N-Telenor og Onecall som abonomang, og noen ganger " ingen tjeneste og onecall " Har jo bare Onecall:s Kommer også " Data roaming " melding hvor det står " You have lost data connectivity because ... " også kan jeg ikke se resten av meldinga:S Kommer også en "r" over det internettsignal ikonet eller hva det nå enn er.. Hender også at alle meldingene i inbox forsvinner fordi mobilen klikker når jeg er i inboxen :S.. Hva er alt dette for noe tullball? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Usikker på hvilket nett OneCall bruker, men det ser jo ut til at det er Telenor. Gå inn på innstillinger -> Trådløse innstillinger -> Mobilt nettverk -> Fjern haken ved "Lyd ved dataroaming" og huk av "Koble til data ved roaming" Burde fikse det, men vær forsiktig i utlandet Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Usikker på hvilket nett OneCall bruker, men det ser jo ut til at det er Telenor. Gå inn på innstillinger -> Trådløse innstillinger -> Mobilt nettverk -> Fjern haken ved "Lyd ved dataroaming" og huk av "Koble til data ved roaming" Burde fikse det, men vær forsiktig i utlandet OneCall bruker Network Norway, men Telenor på 3G, eller der Network Norway ikke har dekning. http://www.onecall.no/kundeservice/teknisk-dekning.php Lenke til kommentar
Zeddicus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Usikker på hvilket nett OneCall bruker, men det ser jo ut til at det er Telenor. Gå inn på innstillinger -> Trådløse innstillinger -> Mobilt nettverk -> Fjern haken ved "Lyd ved dataroaming" og huk av "Koble til data ved roaming" Burde fikse det, men vær forsiktig i utlandet OneCall bruker Network Norway, men Telenor på 3G, eller der Network Norway ikke har dekning. http://www.onecall.no/kundeservice/teknisk-dekning.php Det går og an å berre bruka Telenor sitt nett, sjølv der det er NN-dekning. Du må berre velja det spesielt i oppsettet. Praktisk på T-banen og stader med dårleg NN-dekning. Kan kanskje føra til betre batterilevetid, då telefonen ikkje må jobba med å skifta nett så ofte. Lenke til kommentar
MST Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Rart den driver og forandrer seg hele tia når den ligger på rommet mitt da :S.. Men hvis jeg skrur på roaming så vil den ikke bruke nettet til å oppdatere facebook osv. hele tia? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Roaming er bare tillatelse til å bruke utendlands nett vel? Så burde ikke være noe problem med facebook nei. Lenke til kommentar
MST Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Aha Men, drar til spania i morra, så da drøyer jeg med det til jeg kommer hjem igjen Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 OneCall bruker Network Norway, men Telenor på 3G, eller der Network Norway ikke har dekning. http://www.onecall.n...isk-dekning.php Det går og an å berre bruka Telenor sitt nett, sjølv der det er NN-dekning. Du må berre velja det spesielt i oppsettet. Praktisk på T-banen og stader med dårleg NN-dekning. Kan kanskje føra til betre batterilevetid, då telefonen ikkje må jobba med å skifta nett så ofte. Vil anbefale å holde deg til et av de, helst Telenor da jeg regner med at de har bedre dekning en NN i tiden framover. Dette er i allefall grunnen til at telefonen hopper fram og tilbake. Roaming er bare tillatelse til å bruke utendlands nett vel? Så burde ikke være noe problem med facebook nei. Er nok ikke det. Roaming er når man bruker nett som ikke "tilhører" operatøren din. Med andre ord, alle operatører som ikke har egne basestasjoner vil roame. I tilfellet ovenfor er Network Norway det nettet som "tilhører" OneCall, men når det ikke er NN-dekning hopper telefonen over til Telenor for å ikke være utilgjengelig, da vil den med andre ord roame. Står i dypere detalj forklart her: http://en.wikipedia.org/wiki/Roaming Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ja. Det er eg enig i. Men tradisjonelt sett er det utenlands man snakker om. Og frykten for Roaming når man snakker om smarttelefoner er når man er i utlandet og glemmer å slå av 3G. Det er ikke noe dyrere å bruke 3G på NN nett enn på Telenor nett (hvis det hadde gått an på NN nett). Derfor skreiv eg det som svar til vedkommede. Selvsagt har du allikevel 100% rett Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 fikk akkurat prøve en Desire nå^^ jobber i mobilshop og nå fikk jeg bare enda mer lyst å bytte ut min Iphone 3gs Lenke til kommentar
MST Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Noen som har spotify på sin Desire? Sluker det veldig mye batteri når den er i offline mode? Skal på ferie i morra og vurderte å kjøpe premium, så jeg kan ha noe å høre på på flyet og på stranda.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Det ryktes om stort batteribruk med Spotify ja! Endret 20. juni 2010 av Jotun Lenke til kommentar
MST Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hmm, skal jo ikke bruke den til noe annet enn musikk i utlandet da:p Holder vel i noen timer eller ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Så lenge den ikke i tillegg må på nett så burde den holde mange timer. Lenke til kommentar
MST Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 aha, jamen da kjøper jeg premium Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Har ikke reagert på mye batteribruk når jeg kjører Spotify i offline mode. Er tut og kjør i mange timer her Har lest at noen klager på at batteriet slukes fort når de er i online mode. Selv bruker jeg stort sett offline, og synker kun når jeg er på nett. kan derfor ikke bekrefte/avkrefte dette. Endret 20. juni 2010 av learntofly Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Har ikke reagert på mye batteribruk når jeg kjører Spotify i offline mode. Er tut og kjør i mange timer her Har lest at noen klager på at batteriet slukes fort når de er i online mode. Selv bruker jeg stort sett offline, og synker kun når jeg er på nett. kan derfor ikke bekrefte/avkrefte dette. Kan bekrefte dette. Syncer også spillelistene mine over wifi, så jeg har ikke noe nettforbruk å skryte av selv om jeg ikke er offline når jeg spiller musikken. Kan heller ikke si at jeg har merket noe særlig batterisluk. Så lenge du ikke streamer musikken over 3G bør ikke batteriforbruket være så høyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg