Gå til innhold

HTC Desire - førsteinntrykk og småtester

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått beskjed fra personen jeg har pratet med ifra Chess om at den må stå på for at jeg skal kunne motta og sende mms? :s

Vet hvordan jeg slår av og på det mobile nettverket, det jeg mener er hvordan jeg får av de programmene som kobler seg opp til det mobile nettverket :p

Aktiv-data greiene er av.

Auto synker er av.

Bakgrunnsdata er av.

Så noe rart er det :p

Jeg har Chess, og mobildata av. Får fint sendt og mottatt MMS uten at den er på.

Ja, det var nok bare tull.

Endte opp med at jeg sendte mail til Htc selv, og de avbekreftet av det mobile nettverket måtte stå på! Har fortsatt problemer med MMS-shiten, så enten så er det telefonen, eller så er det nettverket til chess! Punktum! :!:

Sikkert et dumt spørsmål, men du har satt instillingene til autohent av MMS?

Ingenting er dumt :)

Jepp, det har jeg! Men om jeg ikke hadde hatt det, må man bare trykke på "last ned" så det hadde ikke spilt noen rolle! :)

Lenke til kommentar

Tidenes noob-spørsmål coming up. Jeg har ennå ikke funnet ut hvordan jeg får koblet meg til wifi, noen som kan forklare?

Har funnet det trådløse nettet her hjemme, tastet inn kode/passord. Men nå veksler det mellom "henter IP-adresse..." og "husket, sikret med wep"

Det er en hengelås over signalstyrken, men det betyr vel bare at nettet har kode/passord?

Jeg får ikke brukt nettleseren, da står det "web page not available" med en gang.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Tidenes noob-spørsmål coming up. Jeg har ennå ikke funnet ut hvordan jeg får koblet meg til wifi, noen som kan forklare?

Har funnet det trådløse nettet her hjemme, tastet inn kode/passord. Men nå veksler det mellom "henter IP-adresse..." og "husket, sikret med wep"

Det er en hengelås over signalstyrken, men det betyr vel bare at nettet har kode/passord?

Jeg får ikke brukt nettleseren, da står det "web page not available" med en gang.

Du har ikke mac filtrering?

Lenke til kommentar

Mac filtrering?

Lenke til kommentar

Jeg aner ikke. Edit: Nei :p

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Noen som veit hva slags film format Desire kan bruke?

Snart ferie så lurer på om jeg må konvertere alle .avi filmene.

Jeg har postet 2-3 ganger om det i den andre Desire tråden.. Søk!

Jeg tar det slik at du vet svaret, derfor lurer jeg på hvorfor du skal gjøre det på den vanskelige måten, istedet for å bare skrive hvilke format Desire tar.

Jeg tar det slik at du vet svaret, derfor lurer jeg på hvorfor du skal gjøre det på den vanskelige måten, istedet for å bare skrive hvilke format Desire tar.

Lenke til kommentar

Sjekk her: Desire

Tok forøvrig 2 sek. å finne dette med google.

Lenke til kommentar

Sjekk her: Desire

Tok forøvrig 2 sek. å finne dette med google.

Takker og bukker!

Lenke til kommentar

Noen som veit hvordan man kan bytte sanger når skjermen er låst? Er det mulig å stille inn noen steder slik at om man f.eks. holder inne volumknappen hopper den til neste? Er en smule slitsomt å måtte låse opp skjermen hver gang jeg vil høre på noe annet.

Tenker da både i originalt avspillingsprogram, alternativer og spotify.

Lenke til kommentar

Noen som veit hvordan man kan bytte sanger når skjermen er låst? Er det mulig å stille inn noen steder slik at om man f.eks. holder inne volumknappen hopper den til neste? Er en smule slitsomt å måtte låse opp skjermen hver gang jeg vil høre på noe annet.

Tenker da både i originalt avspillingsprogram, alternativer og spotify.

Hvis du har et handsfree headset med en knapp på kan du som oftest bruke denne til å skifte sang. Ett trykk for play/pause og to trykk for neste sang, fungerer flott i Spotify i hvert fall.

Lenke til kommentar

Hm. Har dukket opp en ting jeg lurer på med Desire'n min.

Hvis man går inn på klokka (den som følger med telefonen, ingen tredjeparts app), så er det to knapper nest nederst (rett over valglinja for vekkerklokke etc.) hvor man kan slå på nattmodus/fullskjermklokke, hvor da hele skjermen blir svart unntatt klokke og dato etc.

Men! Når skjermspareren går på etter 2 min. blir jo dette borte. Burde ikke disse funksjonene overstyre skjermspareren?

Dette syns jeg var rart...

Noen som vet?

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...