Sensei Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hellu... Har par spørsmål her som jeg ikke helt får dreisen på, men sikkert veldig enkel løsning.. Hvordan får jeg kontaker over i favorittlista mi? ser det er flere som sliter der, men den finner jo ingen? Og hvordan får jeg bilder på kontaktene uten å synce opp mot f.eks facebook? ble jo alt for mange kontaker av den shiten... Snasent om det er mulig å få opp bildet av personen som ringer f.eks.. Takker og bukker for all hjelp Lenke til kommentar
Satyra Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Helluu. Må si jeg er veldig fornøyd med Desire. Wait for it..... Men! Jeg har helt siden jeg kjøpte mobilen hatt problemer med å sende mms. Generisk nettverksfeil, kan ikke sende osv osv. Alt fungerer igjen ved at jeg slår mobilen av og på o.l. Alle innstilligere er korrekte, så er rett og slett en tekninsk feil vi ikke helt finner ut av APNdroid er slått av for øyeblikket da vi tester ut om det er den som hindrer gprs/3g til å koble seg på da den skal. Ser da så klart at datatrafikken stiiiiger til de grader ved at den er slått av. Jeg mener selv jeg har slått av alt som kan "koste penger" ved at det oppdateres/synkroniseres av seg selv. Derfor lurer jeg da på om det er noen her som kan sette opp ei liste over HVA som skal og bør være av for at man kan ha på det mobile nettverket ut at lommeboka tømmes? Fri databruk er en ting, men utenom det slik i utgangspunktet? Skjønner ikke hva som går ut via det mobile nettetveket hele tida.. Logget ut av fb, fjernet den vær-widgeten som følger med slik at den ikke er på en av forsidene og ikke i klokka.. osv. Tips? (jada, har lest mange tråder her, men det er litt svada..) * " Om du har aktivert "alltid -aktive mobildata" eller "bakgrunnsdata" vil nok telefonen din sende og motta litt info for det om mobilnettet er slått av. Du må og huske på at app'n aksjer automatisk oppdaterer fabrikkinnlagte aksjer om dette ikke er slått av. Ville anbefalt deg å bruke programmet "3G Watchdog" som dataovervåker. Her kan du sette grense for din databruk pr dag, uke, mnd osv., legge inn alarm når du har eks. 75% av innlagt mnd. forbruk igjen. " * - Dette er gjort, og har slettet de aksjerene som lå inne.. xx Endret 9. juni 2010 av Satyra Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Gleder meg så sykt til jeg skal være førstemann i køen når iPhone 4 kommer. Er lei HTC Desire etter bare 2 uker. Nettleseren funker bare når den vil, dekningen er dårlig til tider og det verste er at når jeg ikke har HSDPA eller 3G dekning så får jeg ikke lastet ned mail/aksjekurser eller brukt nettleseren (altså, EDGE-dekning nekter å la meg bruke internett). Utrolig mange ting som irriterer meg her når jeg er avhengig av å kunne sjekke mail og gå på nett med telefonen 24/7. Forresten, jeg bor i Oslo og har ikke opplevd maken til dårlig dekning på noen andre tlf jeg har hatt de siste årene. Veldig synd du opplever disse problemene, og forstår deg godt. Jeg har ikke noe som helst av problemene dine. Full H dekning "overalt". Jeg bor på skedsmokorset og jobber i oslo. Dette er rett og slett beste tlf jeg noen gang har hatt. Ja, jeg skjønner ikke hvorfor jeg synes tlf har for mange bugs. Men, jeg skjønner heller ikke at "alle" sier at det er "den beste telefonen de noengang har hatt". Jeg likte f.eks. HTC HD2 bedre enn HTC Desire. Større skjerm (bedre skjerm også syntes jeg), mye stiligere design og mer solid byggekvalitet og etter litt tweaking; absolutt ingen bugs. Skulle tro folk gikk rett fra en gammel Nokia/Sony Ericsson-tlf eller noe før de fikk HTC Desire, for jeg skjønner ikke hvorfor denne telefonen får så usaklig god kritikk. Jeg kommer fra n82, 5800 og e52. Jeg har tafsa på HTC Magic, Hero, Touch Diamond, HD2, Touch Pro, Touch Pro 2, Samsung Corby, Omnia HD, Iphone, Nokia X6, Samsung Jet og N97. Ingen av dem er i nærheten av Desire på noe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Helluu. Må si jeg er veldig fornøyd med Desire. Wait for it..... Men! Jeg har helt siden jeg kjøpte mobilen hatt problemer med å sende mms. Generisk nettverksfeil, kan ikke sende osv osv. Alt fungerer igjen ved at jeg slår mobilen av og på o.l. Alle innstilligere er korrekte, så er rett og slett en tekninsk feil vi ikke helt finner ut av Det er en liten feil som gjør at man i noen tilfeller ikke får sendt mms uten å legge til tekst. Legg til et mellomrom eller noe, og prøv igjen Lenke til kommentar
AtotheK Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Noen som har en ok billader å vise til, til denne mobilen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg gikk ifra iPhone 3GS til Desire, og jeg husker da jeg gikk ifra Nokia 5800 til iPhone, det var jo som himmel() og helvete(5800), til sammenligning og den samme følelsen fikk jeg når jeg bytta til HTC. den var enda bedre enn iPhone igjen, men vi får se hva jeg skal gjøre nå som iPhone4 har kommet. Det blir nok enda et mobilbytte, regner jeg med, da iPhone4 ser utrolig spennende ut Lenke til kommentar
Satyra Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Helluu. Må si jeg er veldig fornøyd med Desire. Wait for it..... Men! Jeg har helt siden jeg kjøpte mobilen hatt problemer med å sende mms. Generisk nettverksfeil, kan ikke sende osv osv. Alt fungerer igjen ved at jeg slår mobilen av og på o.l. Alle innstilligere er korrekte, så er rett og slett en tekninsk feil vi ikke helt finner ut av Det er en liten feil som gjør at man i noen tilfeller ikke får sendt mms uten å legge til tekst. Legg til et mellomrom eller noe, og prøv igjen Har både tekst, og mellomrom.. Så virker ikke som om det er problemet her. Takk uansett Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Noen som har en ok billader å vise til, til denne mobilen ? Bruker denne og den gjør det den skal.. Lenke til kommentar
Marius Aarre Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fikk denne igår. Har Legend og. Men Desire er virkelig en rå mobil! Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Skyter ut noen spørsmål som sikkert har blitt besvart før. - Hva er Dataroaming? Og er det dyrt? Har skrudd det av, men forsatt så kommer det en "D" over signalstyrken iblandt. - Er Automatisk oppdatering av Vær dyrt? Fant ut at den sto på og oppdaterte seg hver andre time. - Hvordan legger jeg til Favoritter? Når jeg skal legge til så finner den ingen. - Hvordan legger jeg på bilde på personer i kontaktlisten? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Skyter ut noen spørsmål som sikkert har blitt besvart før. - Hva er Dataroaming? Og er det dyrt? Har skrudd det av, men forsatt så kommer det en "D" over signalstyrken iblandt. - Er Automatisk oppdatering av Vær dyrt? Fant ut at den sto på og oppdaterte seg hver andre time. - Hvordan legger jeg til Favoritter? Når jeg skal legge til så finner den ingen. - Hvordan legger jeg på bilde på personer i kontaktlisten? Takker for all hjelp! dataroaming er, når du er i andre land f.eks, kan telefonen koble seg til andre operatørers nett, dette koster mye mer penger enn vanlig. automatisk synkronisering kan sikkert bli dyrt hvis du ikke bruker wifi. hva slags favoritter snakker du om? for å få bilde på kontakter, la mobilen skaffe det fra facebook, eller gå til kontakter/people, velg en kontakt, velg edit/endre, og oppe til venstre er det et kamera du trykker på. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hei, Jeg har et problem angående APN innstillinger på mobilen. Jeg oppdaterte Quick Settings, da med "apndroiden" til programmet av. Etter jeg hadde oppdatert så fantes det ikke lenger noen APN. Ikke kunne jeg lage noen heller. Lagde ny, trykket på lagre, fremdeles ingen APN. Avinstallerte så Quick Settings og installerte det igjen. Nå kommer jeg plutselig ikke inn på APN innstillinger. Prosesssen Innstillinger har avsluttet uventet (htc.com.settings) eller noe i parentes kommer opp. Hva er galt, evt. hva kan jeg gjøre? Trenger sårt hjelp. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) hva er problemet med at du ikke får fikset APN? se om det finnes noe andre APN-program på market du kan bruke? edit: du kan først prøve å gå til wireless&networks settings > mobile networks > access point names Endret 10. juni 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Noen som har en ok billader å vise til, til denne mobilen ? Biltema har USB-lader. Bare kjøp den og en USB-kabel der. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hei, Jeg har et problem angående APN innstillinger på mobilen. Jeg oppdaterte Quick Settings, da med "apndroiden" til programmet av. Etter jeg hadde oppdatert så fantes det ikke lenger noen APN. Ikke kunne jeg lage noen heller. Lagde ny, trykket på lagre, fremdeles ingen APN. Avinstallerte så Quick Settings og installerte det igjen. Nå kommer jeg plutselig ikke inn på APN innstillinger. Prosesssen Innstillinger har avsluttet uventet (htc.com.settings) eller noe i parentes kommer opp. Hva er galt, evt. hva kan jeg gjøre? Trenger sårt hjelp. Dette skjedde også på meg, fant ut at det var fordi jeg hadde slått av APN og så avinstallert Quicksettings.....måtte installere det igjen og så slå på APN i Quicksettings for så å avinstallere, da funket alt igjen. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 hva er problemet med at du ikke får fikset APN? se om det finnes noe andre APN-program på market du kan bruke? edit: du kan først prøve å gå til wireless&networks settings > mobile networks > access point names Det er der jeg ikke ser noen apn der jeg så apn før. Når jeg skal åpne for å se apn navn så kommer feilmeldingen opp, instillinger har avsluttet uventet osv. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Hei, Jeg har et problem angående APN innstillinger på mobilen. Jeg oppdaterte Quick Settings, da med "apndroiden" til programmet av. Etter jeg hadde oppdatert så fantes det ikke lenger noen APN. Ikke kunne jeg lage noen heller. Lagde ny, trykket på lagre, fremdeles ingen APN. Avinstallerte så Quick Settings og installerte det igjen. Nå kommer jeg plutselig ikke inn på APN innstillinger. Prosesssen Innstillinger har avsluttet uventet (htc.com.settings) eller noe i parentes kommer opp. Hva er galt, evt. hva kan jeg gjøre? Trenger sårt hjelp. Dette skjedde også på meg, fant ut at det var fordi jeg hadde slått av APN og så avinstallert Quicksettings.....måtte installere det igjen og så slå på APN i Quicksettings for så å avinstallere, da funket alt igjen. Funket ikke. Går inn på innstillinger via quick settings, da avslutter innstillinger seg selv, uventet. Endret 10. juni 2010 av Znaky Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Funket ikke. Går inn på innstillinger via quick settings, da avslutter innstillinger seg selv, uventet. Hmmm høres ut som det er en ny oppdatering etter den jeg hadde. jeg avinstallerte når den APN kom istedet for mobilt nettverk. jeg var ikke på innstillingene...jeg bare slo på APN via quicksettings...det ikonet på høyre side...og så avinstallerte jeg quickesettings...og da kom jeg på innstillingene.. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Noen som har problemer med å sla av Desire? jeg må ta ut batteriet for å slå den av. den loader avslutning prosessen uten av noe skjer. noen som vet hva feilen kan vere? og så på vekkeklokka så ringer den ikke før kl 6.00. jeg har den originale til Desire. stiller du den inn på noe under kl 6 så blir bakgrunnet svart for den alarm. alarmer over kl 6 er vanlig farge. prøvde med andre vekkeklokke app og de virket bare viss du ikke brukte task kill på programmet med alarmer på. bruker du task kill så varsler den ikke alarm. i app'en står det at den kan hindre app fra å sove!! hvordan fikse dette? 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 slutt å bruke taskiller? min telefon slår seg av på rundt 7 sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg