Gå til innhold

HTC Desire - førsteinntrykk og småtester

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut en liten ting idag; Hvordan man bruker mp3 som ringetone.

Når du spiller av sangen i playeren, trykk på meny knappen, der er det en egen knapp som heter "bruk som ringetone". Der kan du klippe ringetonen i begge ender, så du kan få den delen av låta du vil ha, og justere lengden på ringetonen. :)

I tilfelle noen ikke visste det hehe.

Lenke til kommentar

Når du spiller av sangen i playeren, trykk på meny knappen, der er det en egen knapp som heter "bruk som ringetone". Der kan du klippe ringetonen i begge ender, så du kan få den delen av låta du vil ha, og justere lengden på ringetonen. :)

Eller bruke Ringdroid til å kutte sangene :)

Lenke til kommentar

Har endelig tatt meg tid til å forsøke å få orden på et par "kontaktproblemer":

1. Jeg har tre "kontakter" som er koblet, på en av dem er det lagret et mobilnummer, som jeg vil endre. Når jeg velger "rediger kontakt", får jeg et valg mellom to (og ikke tre) kontakter jeg kan redigere. Mobilen er ikke lagret på noen av disse, så den får jeg rett og slett ikke redigert. Noen idé?

2. I et forsøk på å fikse dette, sync'et jeg mot google. Men der dukker ikke mobilnummeret opp i det hele tatt! Mao., får heller ikke endret mobilnummeret der heller...

Litt bummed out av det der...

Lenke til kommentar

Gleder meg så sykt til jeg skal være førstemann i køen når iPhone 4 kommer. Er lei HTC Desire etter bare 2 uker. Nettleseren funker bare når den vil, dekningen er dårlig til tider og det verste er at når jeg ikke har HSDPA eller 3G dekning så får jeg ikke lastet ned mail/aksjekurser eller brukt nettleseren (altså, EDGE-dekning nekter å la meg bruke internett).

Utrolig mange ting som irriterer meg her når jeg er avhengig av å kunne sjekke mail og gå på nett med telefonen 24/7.

Forresten, jeg bor i Oslo og har ikke opplevd maken til dårlig dekning på noen andre tlf jeg har hatt de siste årene.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man får bruke mp3 som varslingstone når man får mms/sms ?

Lenke til kommentar

Gleder meg så sykt til jeg skal være førstemann i køen når iPhone 4 kommer. Er lei HTC Desire etter bare 2 uker. Nettleseren funker bare når den vil, dekningen er dårlig til tider og det verste er at når jeg ikke har HSDPA eller 3G dekning så får jeg ikke lastet ned mail/aksjekurser eller brukt nettleseren (altså, EDGE-dekning nekter å la meg bruke internett).

Utrolig mange ting som irriterer meg her når jeg er avhengig av å kunne sjekke mail og gå på nett med telefonen 24/7.

Forresten, jeg bor i Oslo og har ikke opplevd maken til dårlig dekning på noen andre tlf jeg har hatt de siste årene.

Veldig synd du opplever disse problemene, og forstår deg godt.

Jeg har ikke noe som helst av problemene dine. Full H dekning "overalt". Jeg bor på skedsmokorset og jobber i oslo.

Dette er rett og slett beste tlf jeg noen gang har hatt.

Lenke til kommentar

Veldig synd du opplever disse problemene, og forstår deg godt.

Jeg har ikke noe som helst av problemene dine. Full H dekning "overalt". Jeg bor på skedsmokorset og jobber i oslo.

Dette er rett og slett beste tlf jeg noen gang har hatt.

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor jeg synes tlf har for mange bugs. Men, jeg skjønner heller ikke at "alle" sier at det er "den beste telefonen de noengang har hatt". Jeg likte f.eks. HTC HD2 bedre enn HTC Desire. Større skjerm (bedre skjerm også syntes jeg), mye stiligere design og mer solid byggekvalitet og etter litt tweaking; absolutt ingen bugs.

Skulle tro folk gikk rett fra en gammel Nokia/Sony Ericsson-tlf eller noe før de fikk HTC Desire, for jeg skjønner ikke hvorfor denne telefonen får så usaklig god kritikk.

Endret av dekar24k
Lenke til kommentar

Usaklig god kritikk? Nei nå tror jeg du forveksler den med et random Apple produkt som ikke engang trenger å la seg slå på for å bli hyllet av apple-menigheten. Jeg kommer fra Samsung Omnia HD og før den igjen Nokia N95. Dette er utvilsomt den beste telefonen jeg noensinne har hatt, og at du skal dømme den nord og ned fordi du sitter med et mandagseksemplar blir for dumt, for jeg kan fortelle deg en ting, buggete eksemplar av iPhone 4 kommer også til å sirkulere.

Lenke til kommentar

Usaklig god kritikk? Nei nå tror jeg du forveksler den med et random Apple produkt som ikke engang trenger å la seg slå på for å bli hyllet av apple-menigheten. Jeg kommer fra Samsung Omnia HD og før den igjen Nokia N95. Dette er utvilsomt den beste telefonen jeg noensinne har hatt, og at du skal dømme den nord og ned fordi du sitter med et mandagseksemplar blir for dumt, for jeg kan fortelle deg en ting, buggete eksemplar av iPhone 4 kommer også til å sirkulere.

Hehe du går rett fra Omnia HD og Nokia N95. Ikke rart du er begeistret for HTC Desire da. :!:

Lenke til kommentar

Haha testa i butikk? Godt du har tatt deg tid til å sette deg inn i telefonen slik at du kan gi oss en objektiv tilbakemelding. De butikkmobilene som har en uptime på et par måneder og som gud og hvermann har vært og trykt på er de perfekte testeksemplarer.

Lenke til kommentar

dekar24k: Jeg prøver ikke å forsvare Desire (har ikke engang Desire selv), men det kan jo tenkes at du har fått et eksemplar med feil på? Det er jo som du sier litt rart at din er så dårlig mens "alle andre" er så fornøyde.

Ellers lykke til med iPhone-kjøpet (følte jeg måtte slenge det med for å framstå som hakket mer objektiv og balansert, tji-hi).

Lenke til kommentar

(Selvfølgelig) ingen problemer med å laste ned noe som helst over edge, nettleseren har *alltd* fungert prikkfritt, uansett hvilke sider jeg er inne på (og i tillegg er det et utall alternativer gratis i Market). Dekning har aldri vært noe problem heller, men med de symptomene kan det virke som om du kanskje har skiftet operatør i det siste, evt at operatøren din har skiftet leverandør, slik atdu stadig skifter mellom Network Norways og Telenors nett? Handovers der er ikke alltid like heldig.

Anbefaler deg å kjøre en full reset, legge inn oppdateringen, og se om du er mer fornøyd da. Kan være noe som har gått galt et sted, gjerne i sammenheng med en app. Man kan jo ta backup av/synce det meste, så det er ikke så kjipt, egentlig.

Eneste problemet jeg har har med nett er kraftig økt intrnettbruk de siste dagene, så jeg må finne ut hva jeg har lagt inn for slags drittapp. I tillegg vil ikke telefonen alltid på mobil data etter å ha vært på wifi lenge, men jeg har mistanke om at det er Netcom sin feil.

Det er i hvert fall NetCom sin feil at enkelte http(s) redirecter ikke fungerer så vidt jeg kan skjønne. Derfor man får feil om man går inn på f.eks. m.skandiabanken.no eller amobil.no. Skjer ikke med Telenor eller Tele2 sim i, og sistnevnte bruker vel til og med NetComs nett.

Lenke til kommentar

Alt fungerer fint her og nå. Bortsett fra Air Video, som kun finnes til iphone :(

Etter updaten ble batteriet mye bedre, skrudde lys styrken til auto, og skrudde av gps, da hjalp det fælt. Har hatt på tlfn i 2 dager nå, og brukt den masse, 18% igjen av batteriet :)

Jeg kommer nok til å kjøpe en Iphone 4, kun pga Air Video, savner ett alternativ for Air Video til HTC Desire. Prøvde Orb, men det var helt bedritent i forhold :(

Endret av seaweed
Lenke til kommentar

Ja, videotelefoni er jo nyskapende!

Og for en stoooooor hit det har vært.

Helt seriøst, har noen av dere noen gang utført en videosamtale på mob? Det suger baller.

OBS! OBS! Legg merke til ironien i de først linjene av innlegget...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...