Blackster Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Nei, det er det ikke. Det er naturlig å ha telefonen med skjermen inn, slik at bøyen på enden ikke dyttes mot lommen, men leggr seg pemt inntil låret. I tilleg er de normalt å *alltid* ha skjermen på elektroniske fingser man har i lommen vendt innver, fordi det er idiotisk å rsikiere at skjermen går bare man bumper borti noe. Enig med deg, selv om jeg ikke har opplevd det problemet. men har ødelagt et par mobilskjermer ved å skumpe borti bordhjørner...så det er greit å ha den innover. men jeg løste det med å kjøpe en forholdsvis tynn taske til å ha mobilen i...velger å sette i mobilen opp ned i tillegg. sånn at jeg kan faktisk dra den rett ut av lommen uten å ta opp tasken....men det er fordi jeg valgte en semsket skinn istedet for vanlig skinn. etter å ha hatt e71 med taske..så har det blitt helt vanlig..og det for min del redder også en del riper i telefonen. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Høres ikke ut som om dere er klar over at man ikke trenger å swipe nedover på skjermen... "Toplock" og "Meny" gjør samme nytten, som er det som skjer i en bukselomme... Løsninger : 1. Man kan sette opplåsingsmønster. 2. Laste ned en eller annen app som fikser problemet 3. Slutte å gå me trange femibukser, one-piece ftw! Satt i blomsterbeddet ute å luket ugress i dongeribukse, nå nettopp, skjermen ble aldri låst opp, men kalender varslingen vistes aldri når jeg fikk mobilen opp av lommen... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Trenger ikke å ha trange bukser for at det skal skje, gitt. Trnger bare tynt lommestoff. Jeg "må" i hvert fall holde den inn mot låret i det jeg drar den opp, hvis jeg ikke skal klæsje på skjermen samtidig. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har trøbbel med å få brukt wi-fi på min. Slår på wi-fi`n og prøver å søker opp men den finner ikke trådløseruteren min, prøver å skrive inn manuelt men det funker heller ikke. Noen tips? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 sånn at jeg kan faktisk dra den rett ut av lommen uten å ta opp tasken....men det er fordi jeg valgte en semsket skinn istedet for vanlig skinn. Litt dumt å dra opp taska rundt i offentlighet. Hvordan fikk du den semsket? 1 Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 sånn at jeg kan faktisk dra den rett ut av lommen uten å ta opp tasken....men det er fordi jeg valgte en semsket skinn istedet for vanlig skinn. Litt dumt å dra opp taska rundt i offentlighet. Hvordan fikk du den semsket? rettere sagt...semsket skinn lookalike...er vel sånn fløyelssak. hehe den funker egentlig ganske greit, i samme farge som selve desire...men burde nok ha valgt en med skinn...men jeg fant ikke en som jeg likte..så da ble det den. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Maks heldig med tastelåsen, første gangen jeg legger telefonen i bukselomma klarer jeg å ringe samme mennesket tre ganger på 5 min. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Når mobilen ligger uberørt i en liten stund så går skjermen i svart. Det er fett. Men må eg alltid trykke på On/off knappen for å aktivere den igjen? Lenke til kommentar
toffo Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Når mobilen ligger uberørt i en liten stund så går skjermen i svart. Det er fett. Men må eg alltid trykke på On/off knappen for å aktivere den igjen? I utgangspunktet ja, men det finnes en hendig liten widget som heter 'No Lock'. Hvis du setter den på 'unlocked' bypasser den tastaturlåsen og du kan samtidig bruke enhver tast på telefonen til å aktivere den. Bare husk å slå på 'lock' igjen før du putter den i lomma... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Idiotspm her: Hvordan får eg sendt mms etc når netcom ikke har oppsett til telefonen? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 MMS innstillinger kom automatisk på min tlf. Fikk spørsmål under første oppstart hvor jeg valgte chess, og siden har det virket utmerket. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Eg tror faktisk det har det her også, når eg ser på "sendte" meldinger så var det ikke tekst på de første eg prøvde å sende, så eg er redd det var problemet, ikke MMS oppsettet Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Noen som har lagt inn system update for Desire? Det står at versjon 1.21.405.2 er tilgjengelig når man går på system updates på telefonen. Lenke til kommentar
toffo Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Noen som har lagt inn system update for Desire? Det står at versjon 1.21.405.2 er tilgjengelig når man går på system updates på telefonen. Jepp, har lagt inn. Oppgraderingen gikk helt greit (med en reboot til slutt), men det er litt størrelse på den (endel MB), så det er defintitivt lurt å være på WLAN når en setter den i gang (man blir advart). Merket ikke den store forskjellen etterpå (ingenting faktisk), men nå har jeg ikke tatt meg tid til å bla i forumene for hva jeg skulle sett etter heller. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Bare min telefon som er treg når jeg skal inn på "innstillinger for melding", for å få slettet meldingen? Jeg trykker på meldingene minst fem-seks ganger, slik at den blir grønn, før det skjer noe som helst. Edit: fant ut av det. Endret 3. juni 2010 av Lekr Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Noen som har lagt inn system update for Desire? Det står at versjon 1.21.405.2 er tilgjengelig når man går på system updates på telefonen. Jepp, har lagt inn. Oppgraderingen gikk helt greit (med en reboot til slutt), men det er litt størrelse på den (endel MB), så det er defintitivt lurt å være på WLAN når en setter den i gang (man blir advart). Merket ikke den store forskjellen etterpå (ingenting faktisk), men nå har jeg ikke tatt meg tid til å bla i forumene for hva jeg skulle sett etter heller. Mulig det er tilfeldig, og det er alt for tidlig å si noe sikkert, men føler at batteriet holder bedre etter oppdateringen. Håper at dette stemmer. Ellers så har vi nå fått HQ på YouTube-appen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vil tro HTC vil klare å optimalisere batteristyringen etterhvert som oppdateringene kommer. Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hva gjør jeg når MAC adressen på ikke er tilgjengelig på min tlf uansett om wi-fi er på/av? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Noen som har lagt inn system update for Desire? Det står at versjon 1.21.405.2 er tilgjengelig når man går på system updates på telefonen. Jepp, har lagt inn. Oppgraderingen gikk helt greit (med en reboot til slutt), men det er litt størrelse på den (endel MB), så det er defintitivt lurt å være på WLAN når en setter den i gang (man blir advart). Merket ikke den store forskjellen etterpå (ingenting faktisk), men nå har jeg ikke tatt meg tid til å bla i forumene for hva jeg skulle sett etter heller. Jeg oppdaterte i dag uten problemer. Her er noen erfaringer jeg skrev i en annen tråd på forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1204784&view=findpost&p=15745863 Lenke til kommentar
AtotheK Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Uff nå er jeg lei av at telefonen er så buggy på det med trådløst nett. Når jeg skal slå det på er det ofte at det ikke skjer noen verdens ting. Da må jeg slå på og av flymodus for å "resette" senderne i telefonen, da funker det igjen. Nå nettop skulle jeg koble til wifi her hjemme men da jeg slo på "trådløst nett" skjedde det som vanlig ingenting, og etterhvert står det "frakoblet". Hva er det som er problemet? Ellers har jeg ved flere anledninger i dag opplevd at en helt annen ringentone enn den jeg har satt begynner å kime når noen ringer til meg. Tilslutt var det ikke ringetone i det hele tatt...Begynner å bli litt vel mye bugs nå syns jeg, oppdatering på vei snart? Jeg skulle jo laste ned det der "system update" som noen lenger opp på siden her snakket om, men så var det det å komme seg på nett.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg