Scannor Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Hei, jeg klarer ikke å koble meg opp til internett via min HTC Desire. Jeg finner nettverket og har fra grei til sterk signalstyrke. Noen forslag? Er det mulig å koble telefonen til internett via PCen? Endret 15. april 2010 av Scannor Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Har du æ, ø eller å i koden for nettverket? Kjører 802.11n på 5ghz bandet? Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Hei, på spørsmål 1 er svaret nei. På spørsmål to aner jeg ikke hva du snakker om, så noob er jeg.. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hmm er ikke helt sikker på en enkel måte å sjekke det på, men om det trådløse accesspunktet ditt er rimelig nytt (innen et halvt år) tviler jeg på at det er problemet. Har ikke så mange andre forslag, men vet at noen andre har hatt disse problemene Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Takk for forsøket i det minste. Jeg klarer heller ikke å koble meg opp til Internett via OneCall heller. Merkelige saker. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Det var jo rart... For mobilt internett kan det muligens være et annet problem, du kan jo ta en kikk på denne: http://www.onecall.no/kundeservice/androidoppsett.php Endret 15. april 2010 av Invisible_Elf Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hva står det på; innstillinger -> trådløst og nettverk -> trådløst nett ? For hos meg virker det veldig bra. Både på skolen og hjemme. Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Hva står det på; innstillinger -> trådløst og nettverk -> trådløst nett ? For hos meg virker det veldig bra. Både på skolen og hjemme. Det står CSS (som vi kaller nettverket). Den har hentet IPnummer og alt det der. Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Nå prøvde jeg på skolen, og der funket internetten fint. Ser ut til at det er noe med nettverket hjemme. Men hva kan det være? Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Har samme problemet får ikke koblet opp med WI-FI Har riktig passord(WPA-PSK (TKIP)+WPA2-PSK (AES), SSID. Trådløst nett er slått på i innstillingene, og signalet er godt/utmerket. EDIT: Løste seg nå, hadde skrudd Access Control ON på routeren, så måtte legge til MAC adressen til HTC'en også Endret 16. april 2010 av TStensland Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Har du æ, ø eller å i koden for nettverket? Kjører 802.11n på 5ghz bandet? Det står: 802.11 Mode : Mixed 802.11n, 802.11g and 802.11b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå