Kazmir Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Noen som vet om det er lov med training knife i norge? Eksempel:http://www.assistedknife.com/index.cfm/fa/items.main/parentcat/24999/subcatid/62913/id/403102 Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hei Du kan jo bruke innlegg herfra 2005. Link Synes dette var et relativt godt svar. Lenke til kommentar
Kazmir Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Jeg vist den loven, men det er jo litt andeledes med denne kniven siden det bare er en trene kniv og det ikke er et skarpt blad. Det er bare en metal ting istede for bladet. Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Jeg vist den loven, men det er jo litt andeledes med denne kniven siden det bare er en trene kniv og det ikke er et skarpt blad. Det er bare en metal ting istede for bladet. Ja, men det er det loven sier. Om det er forskrifter som fritar kniv med uslipt blad, eller om kniver med uslipt blad faktisk kan defineres som et våpen er noe annet. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt/kontaktet Tollvesenetog hørt. Det tollvesenet selv sier om import av "Våpen: Innførsel og utførsel av våpen" Link Det er det JEG har å komme med her. EDIT: Leif Endret 15. april 2010 av HouseWolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå