Dinsdale Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Dette spillet er ikke så omtalt som H2 og DOOM III, men det er like fett tror jeg. Sjekk ut bilder og annen info på tothegame.com Spillet inneholder bl.a. en utrolig gjennomført KI, hørt det før?, ja men denne gangen stemmer det faktisk iflg prewievs. Grafikken er også orgasme. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Dette spillet er ikke så omtalt som H2 og DOOM III, men det er like fett tror jeg. Muligens. På den annen side virker det som om utviklerne er mer opptatt av spillmotoren (dynamisk lys, fysikk, vanneffekter, store landskap, polybump osv) enn av selve spillet. We'll see. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Er vel enig i at pen lyssetting++ blir boring etter en stund, hvis det kun er det som er bra. Men etter sniktitten å melde er det visst mer. Omtaleren beskriver en sekvens som høres veldig spennende ut. Men jeg som andre er skeptisk som vanlig, og tror ikke noe før jeg ser det. Men....., det SER fett ut 8) Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg fikk se en del på spillet på E3 og det så meget lovende ut. Tror dette kan bli et veldig bra spill når det kommer ut. Sniktitt ligger her: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå