Zaber Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 hei, prøver å installere win7 på min PC, men har ikke lykkest. virker nesten som om cd romet ikke klarer å lese cd.. har vert i bios og endret på bootinga, men hjalp ikke. prøvde å pute i en XP cd i pc og då booter den med en gang. noen som kan hjelpe? takker for alle svar Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Håper du ikke forsøke å boote på en CD stasjon, Win7 er en DVD. Lenke til kommentar
Zaber Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Håper du ikke forsøke å boote på en CD stasjon, Win7 er en DVD. nei har dvd rom Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hjemmebrent eller Original. Lenke til kommentar
Zaber Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Hjemmebrent eller Original. orginal, fekk den i posten i dag Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Sjekk en annen DVD. En DVD ROM kan feile på DVD selv om CD fungerer. Lenke til kommentar
Zaber Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Sjekk en annen DVD. En DVD ROM kan feile på DVD selv om CD fungerer. har provd en anna dvd rom no, og klarte aa starte installasjonen, men naa faar jeg en error opp mens win7 driv paa aa installere "error code 0x0070570". staar noe om kurupt data og styr. aaaaah var mye styr aa installer nytt os . noe som har enn mening om hva dette kan ver? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Har du overklokket? I såfall må du klokke ned. Lenke til kommentar
Zaber Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Har du overklokket? I såfall må du klokke ned. nei har ikke det, leste en plass at det var noke med harddisken, men den fikk jeg til jul og fekk brukt den i 3-4 uker pga falsk win7 streika, har ikkje gadda aa gjort noe med pc siden det. tok meg tiden og skrive ned feil meldinga: windows cannot install required files. the files may be corrpt or missing. make sure all files required for installation are available, and restart the installation. error code: 0x80070570 Endret 15. april 2010 av Zaber Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Du bør få sjekket harddisken via en S.M.A.R.T test. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå