Beges Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hei! Nå har min Creative Vison: M konka, og det er på tide med en ny mp3spiller. Det er jo en hel jungel her ute, så lurer på om noen har noen raske tips å komme med? Jeg er ikke spesielt ivrig på å kjøpe noe Appleprodukt, og da blir jo utvalget litt skrinnere. Kapasitet: Over 30GB Må kunne spille BÅDE WMA og MP3 Synkroniserer helst gjennom WMP - med de fleste spillere tillater vel dette? Gjerne mulighet for å spille av video Lydkvalitet: Ikke det viktigste. Jeg bruker bare headset til maks 300,- uansett - jeg ødelegger hvert eneste jeg tar i. Jeg har sikkert brukt 5000,- på forskjellige headset de siste tre årene. Bruksområde: Den kommer nok til å ligge i lomma når jeg går i byen og skogen, sitter på bussen o.l. Men jeg kommer ikke til å bruke spilleren til trening og jogging. Kontinuerlig avspilling uten pauser mellom sangene er en fordel, om noen vet om noen spillere som har det Er det forresten noen spillere som har wifi og nettleser, bortsett fra iPhone? Håper noen har tips til merker/produsenter jeg bør sjekke ut Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 iPod Touch kan vel alt du her oppsummerer, men er ikke sikker på hvor mye lagringsplass de har da. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Det var det jeg skrev, jeg lette etter et alternativ til iProdukter Kan gjerne gå over prisen, men sette gensern et ca-sted. Endret 15. april 2010 av Beges Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Oooops! Ok da, hva med Sony nwz-x1060? Jeg har har en mp3-spiller i den nwz-serien, og den er det ihvertfall herlig lyd på, veldig god videokvalitet og nesten 48 timer batteritid hvis musikken bare står på og du ikke slår på skjermen. Her er en review Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det er spillere med nettleser annet enn Touch, men akkurat den Sonyen sin nettleser er håpløs. Hvis du ikke vil ha touch, og heller ikke vil importere en Zune HD, anbefaler jeg sterkt at du dropper WiFi/nettleser-kriteriet, ettersom du kommer til å betale veldig mye for noe som funker veldig dårlig. Jeg vet ikke hva slags videokilde du har, men hvis du som mange bruker torrent og derfor har en del Xvid filer så vil det naturlige valget være en Cowon S9 siden denne tar den typen Xvid filer uten problemer. Kapasitetskriteriet gjør også at S9 er et veldig godt alternativ siden de fleste andre 32GB spillere (som Creative Zen Xfi) ligger i samme prisklasse men suger balle i forhold. Om du vil være total minimalist kan du se på Sansa Clip+ - veldig liten og billig spiller som går opp til 8GB, men med microSDHC kortspor så du kan utvide til 40GB med minnekort. Totalprisen da hvis du legger til et 32GB kort nærmer seg S9 igjen, så da blir det isåfall for å spare plass at du velger den løsningen. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Takk for svar begge to Jeg tenkte på Zune HD, men det var jo litt trist at den må importeres. Cowon S9 hørtes veldig fristende ut med tanke på batterikapasiteten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå