VikinGz Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hei og hopp alle sammen Har drevi noen dager å kikket etter nytt headsett (av typen propper) Har tidligere hatt koss sin KEB/24, men de går sund hele tiden, og må byttes og byttes og byttes..... (gratis resten av livet med den garantien de har) Så mens de for atter en gang gikk sund på samme måte og jeg venter nye like rundt hjørne kunne jeg tenkt meg ett nytt headsett og ha koss i bakhand istede Jeg bruker det så og si alltid med mobilen min og derfor kunne tenkt meg ett headsett som har kort ledning (etter fjernkontrollen/mikken til nokia "vanlig minjack") viss det fines noen gode der ute. Er så iritabelt å ha med seg metervis med kabler når man skal høre på musikk. Noen tips og erfaringer der ute? Pris = under 500,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Kan anbefale de her: http://www.mymemory.co.uk/In-ear-Headphones/Jays/Jays-J-Jays-In-Ear-Earphones---Black Til den prisen (ca 200) får du tilsvarende propper du må betale 600-ish for i Norge. De har også delt kabel så de funker perfekt med fjernkontrollen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå