Gå til innhold

Test: Stor test av musikktelefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Koss porta pro er gamle 80 talls høretelefoner med høy lyd, masse bass, og ikke minst UTROLIG DÅRLIG LYD.

Skjønner ikke at dere kan bruke disse i en lyd test.

Jeg er selv audiofil og lager musikk i eget studio, så dette synes jeg er uprofft. Bruk ordentlige hørepropper\telefoner og ikke dårlige teenage greier. Jvc, Pioneer, Zennheiser eller Panasonic i prisklasse 350kr for propper er et must. Koss vil jeg overhodet ikke anbefale for de som vil ha god lyd.

Skal du ha store høretelefoner, så kan jeg faktisk anbefale de samme merkene + Phillips fra rundt 800kr og oppover.

Da har du bankers bra lyd. Mitt tips: Jvc, outsider, Akg....

Samsung Jet er ikke nevnt i denne testen, men den har sinnsyk bra lyd både bass, mellomtone og diskant. Bedre enn X10, som er dobbelt så stor...

Lenke til kommentar

Koss porta pro er gamle 80 talls høretelefoner med høy lyd, masse bass, og ikke minst UTROLIG DÅRLIG LYD.

Skjønner ikke at dere kan bruke disse i en lyd test.

Stemmer 100% med det mine egne ører har fortalt meg meg. Som sagt tidligere: Porta Pro er søppel for ørene.

 

(Bruker selv Sennheiser propper med iPhone, og er rimelig fornøyd med det - enorm forbedring i forhold til de medfølgende (som er nesten like dårlige som Porta Pro). ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...