PL610 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ja, man må planlegge en test før man gjennomfører den for at den skal bli best mulig. Da slipper man mye diskusjoner og at testen blir trukket i tvil. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ingen LG Arena? Denne har jo veldig imponerende lydkvalitet. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Skulle likt å sett N97 i denne testen. Har et AKG HD272 som jeg kjører sammen med headsettet og jeg er svært fornøyd med lyden. Undrer meg hvordan dette stiller iforhold til resten. Lenke til kommentar
happycat Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Koss porta pro er gamle 80 talls høretelefoner med høy lyd, masse bass, og ikke minst UTROLIG DÅRLIG LYD. Skjønner ikke at dere kan bruke disse i en lyd test. Jeg er selv audiofil og lager musikk i eget studio, så dette synes jeg er uprofft. Bruk ordentlige hørepropper\telefoner og ikke dårlige teenage greier. Jvc, Pioneer, Zennheiser eller Panasonic i prisklasse 350kr for propper er et must. Koss vil jeg overhodet ikke anbefale for de som vil ha god lyd. Skal du ha store høretelefoner, så kan jeg faktisk anbefale de samme merkene + Phillips fra rundt 800kr og oppover. Da har du bankers bra lyd. Mitt tips: Jvc, outsider, Akg.... Samsung Jet er ikke nevnt i denne testen, men den har sinnsyk bra lyd både bass, mellomtone og diskant. Bedre enn X10, som er dobbelt så stor... Lenke til kommentar
Newton Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Koss porta pro er gamle 80 talls høretelefoner med høy lyd, masse bass, og ikke minst UTROLIG DÅRLIG LYD. Skjønner ikke at dere kan bruke disse i en lyd test. Stemmer 100% med det mine egne ører har fortalt meg meg. Som sagt tidligere: Porta Pro er søppel for ørene. (Bruker selv Sennheiser propper med iPhone, og er rimelig fornøyd med det - enorm forbedring i forhold til de medfølgende (som er nesten like dårlige som Porta Pro). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg