hvakrg Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er lei av at NGT forsøker å sende meg defekte routere så jeg er på jakt etter eget, men vet ikke helt hvilket jeg skal kjøpe. Har stort sett holdt meg til Netgear-utstyr når jeg har kjøpt switcher og AP, men ser ikke ut til at noen selger Netgear-modem her i landet, så er det noen som har gode tips? Ønsker ett rent modem og ikke en router med x antall LAN-porter og WiFi. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg har bridget Thomson Speedtouch ST546i på noen Telenor-linjer. Riktignok har det 4 LAN-porter, men man bruker jo ikke mer enn en. Vet at NGT har brukt dette og lignende modem. Ring og spør om du kan få et slikt, så kan du sette det opp som bridge selv. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Dustinhome har modem frå m.a. Netgear. Dei har òg modem frå Zyxel, som eg sjølv hadde vurdert. PC-er og tilleggsutstyr > Nettverk > Modem > ADSL-modem Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Har svært dårlige erfaringer med Speedtouch-modemene, har måttet sende tilbake 4 av de til NGT, men takk for tipset om Dustin Home, ser ut til at de har ett bra utvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå