Hkkkooe Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Heisann! Jeg og familien skal til Rhodos denne sommeren. Vi skal være i Rhodos 1 uke, dvs. fra 16 - 24 juni. Så derfor lurte jeg på om noen her inne har noen tidligere erfaringer eller tips om hva man kan finne på i Rhodos. Vi har helst lyst til å gjøre noe annet enn å bare ligge på stranda hele dagen, som for eksempel dra på utflukter, båtturer, gjøre noen aktiviteter eller noe i den duren. Er det forresten noen andre som skal til Rhodos i samme tidsperioden? :!: Takker for svar Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Å dra til Lindos er et must, det samme er gamlebyen i Rhodos by. Ellers så husker jeg ikke så mye mer, men det er et gammelt "idrettsanlegg" på øya som er fra antikken, vet bare ikke hvor det ligger. http://wikitravel.org/en/Rhodes Endret 17. april 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Å dra til Lindos er et must, det samme er gamlebyen i Rhodos by. Ellers så husker jeg ikke så mye mer, men det er et gammelt "idrettsanlegg" på øya som er fra antikken, vet bare ikke hvor det ligger. http://wikitravel.org/en/Rhodes Aha, ja får prøve å dra til disse stedene, så takk for svar! .. Men vet du hvordan det er med regler på Rhodos? Sånn med tanke på Thailand, der er det jo forbudt å tråkke på pengesedlene, vise fotbladet og ta folk på hodet, vet du om det er noen sånne ting i Rhodos? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Dere skal bare til Hellas, så det er ikke så anerledes der i forhold til hva det er i land i østen Bare å utøve normal folkeskikk så skal det gå greit. Hvis du stikket til en lokal bokforhandler så har de sikkert noen reisebøker om Rhodos som kan være verdt å lese Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Noen som forresten vet hva aldersgrensen på moped/scooter er der nede? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Er vel likt som ellers i Europa? Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Er vel likt som ellers i Europa? Ånei , så jeg må ha førerkort? Er 16, men har ikke førerkort. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Uten at jeg vet noe sikkert så regner jeg med: så klart du må ha lappen. Men hvis du har noen andre som kan kjøre og du kan sitte på, så er det absolutt å anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå