|dole| Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Når jeg spiller av musikk på pcn min hender det at det hakker litt, spoler jeg tilbake og hører en gang til er det fint. hmm.. dette skjer iblandt selvom jeg ikke kjører pcn noe hardt, det vil si at jeg feks bare holder på med word og hører på winamp samtidig. Dette skal jo pcn min klare.. Noen som vet hva som kan gjøres for å unngå dette?? mvh martin Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Merkelig. Du har jo en kraftig maskin, så det skal ikke hakke. Har du prøvd å spille av mp3'ene i et annet program f.eks Windows Media Player eller MusicMatch? Kanskje en reinstall av winamp kan hjelpe. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Har du prøvd med nye drivere til lydkortet? Lenke til kommentar
SoW Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Har du prøvd med nye drivere til lydkortet? Må være noe med lydkortet, du har jo en relativt kraftig maskin.. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Sjekk her: om du bruker riktig playback device. Etter jeg innstallere TotalRecorder ble denne forandret til å spille av musikk gjennom TotalRecorder, og da ble lyden helt f***a opp! Bare et forslag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå