inexx Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hey, sorry for og bringe opp en gammel tråd men er det noen som har anelse hvor de selger denne musen? Har 1 fra før av men bynner og bli litt gammel nå, slitt ledning og scroll Dette er den mest fantastiske musen som finnes på markede, så det er derfor jeg lurer haha 1 Lenke til kommentar
AndyTheGamer Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Kan noen finne ei netside som denne eller t2 selgest Lenke til kommentar
sofiepett Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Hei! Gammal tråd, men lurer på om noen tilfeldigvis har programvaren/driveren til Ace Edge GX500 liggende? :o Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 (endret) Til oppdatering hvis det skulle være noen som leter etter en kopi av denne musen: Det er så vidt jeg kan se to modeller identiske med Ace Edge 3200 (minus farge- og navneforskjeller) tilgjengelig i norske butikker; Arachnid Neoscona @ Teknikmagasinet og ADX Firepower H01 @ Elkjøp. Begge koster 499 NOK. Jeg kjøpte Neoscona sist den var på tilbud da skrollehjulet på Acen min begynte å skape seg. Hjulet har på magisk vis fikset seg selv, men nå har jeg i alle fall en i reserve. Man får også kjøpt Patriot Viper V560 @ Proshop til 360 NOK uten frakt. Også tilgjenglig fra "ComputerSalg.no" som virker ganske tvilsom. Har ikke funnet en "billig" Kina-versjon, noe jeg synes er litt snodig. Den har eksistert i mange, relativt dyre versjoner utenlands (60-100 USD) opp i gjennom årene. @sofiepett: Her er programvaren som fulgte med Neoscona, den funker gull med Ace Edge 3200. Virker nyere enn den som kom med Ace. Mye av innmaten er lik i de to Ace-modellene, men jeg kan ikke garantere at den virker for deg: https://file.io/XxrZ3u Virus Total-skann av filen. Edit: Aner ikke hva slags sensor det er i ADX H01 eller i Patriot V560, de er oppgitt med høyere DPI enn Ace/Arachnid-modellene. /necro Endret 29. januar 2019 av Lch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå