Nilsen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 En rekke produsenter fra Sverige har virkelig vist seg den siste tiden, Les mer Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Overbeviste meg:-) MX510'en min abdiserer herved og jeg håper jeg blir like fornøyd som herr Nilsen! Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Helt lik Ozone Smog Gaming mouse. http://www.ozonegaming.com/index1.php Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Har hatt den musen en stund nå, tenkte jeg kunne liste opp det jeg har funnet som negativt til nå. -Knappene ved tommelen er litt små, pluss at det er en kant der som er en smule irriterende til tider. -Pass på å ikke ha fettete fingrer når du spiller med denne musa, da tommelen har lett for å glippe på gummien der. Ellers vil jeg påstå resten er positivt. Den minner litt om det fine skallet på g9, bare litt grovere. Det positive her er at det flasser ikke av etter 2 dager. Det er lys på den, bak under håndleddet og forran på sidene(2 små runde). Om ønskelig kan du jo skru av lyset. Kan kanskje legge til at lyset er ikke på konstant, det pulserer sakte Forresten, føttene under er av keramikk, ikke plast/gummi greie som vanlig. De er fortsatt speilblanke hos meg Btw, en liten ting jeg vil si ifra om hvis noen skal kjøpe, kjøp en musematte som kun har 1 farge. Kjøpte musa sammen med en musematte fra roccat, og jeg måtte gå tilbake dagen etter for å bytte pga den sluttet å virke når den gikk fra blå til svart farge. Endret 15. april 2010 av .Butthead. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er det jeg har sagt.. kjøpte denne ikke lenge etter den kom ut, og har aldri vært mer fornøyd. Bedre grep får du ikke. Liker spesielt at den går litt inn på høyre side til lillefingern, helt perfekt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Og jeg som bestilte ny mus igår. Jaja. Får håpe Kone blir bra nok Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 fikk veldig lyst å bytte 518'n min nå Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Denne så bra ut den, men syns den er alt for lett. En kamerat har den og den kan jo nesten ikke ligge på skriveborde uten at den sklir pga. ledningen. Det skulle veid dobbelt så mye så hadde den hvert perfekt! Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hur är Ace of Swedens produkter i øvrigt? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hva skjedde med å beskrive hvordan det ekstra "grepet" ble? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Spennende! Friste nesten å bytte ut min mx510 nå... Spennende! Friste nesten å bytte ut min mx510 nå... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Som nevnt over, helt identisk med Ozone Smog: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=139915 Greit med 200kr lavere pris Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Denne så bra ut den, men syns den er alt for lett. En kamerat har den og den kan jo nesten ikke ligge på skriveborde uten at den sklir pga. ledningen. Det skulle veid dobbelt så mye så hadde den hvert perfekt! Kanskje han liker å ha den lett. Jeg har 4 vekter i, og synes det passer akkurat for meg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Kunne aldri kjøpt en mus som het Ozone Smog... Og de er heller ikke helt like.. og hvor får du at den er billigere?? Bruker forøvrig det ekstragrepet som fulgte med for best posisjon til lillefingern ... Endret 15. april 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hur är Ace of Swedens produkter i øvrigt? Noen erfaringer? Jeg har selv dette som jeg bruker forran Tv'en. Jeg er ikke spesielt fornøyd. Musen hadde veldig dårlig rekkevidde og mistet fort kontakt.. Tastaturet virket bra en stund, men har sluttet å virke nå, har ikke sjekket hvorfor... /bIsk Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Denne så bra ut den, men syns den er alt for lett. En kamerat har den og den kan jo nesten ikke ligge på skriveborde uten at den sklir pga. ledningen. Det skulle veid dobbelt så mye så hadde den hvert perfekt! Kanskje han liker å ha den lett. Jeg har 4 vekter i, og synes det passer akkurat for meg. Så feil på vekta. Denne har egentlig en perfekt vekt, men synd den slir så lett. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Må dere se å teste G500 til Logitech. Lenke til kommentar
Cool Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg har hatt denne musen en god stund, og har ikke noe negativt og si om den. Det sidegrepet som står på er vel beregnet for folk som bruker 3 fingre, langfinger på hjulet og ringfinger på høyre knapp. Var slik jeg forsto det. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kunne aldri kjøpt en mus som het Ozone Smog... Og de er heller ikke helt like.. og hvor får du at den er billigere?? Bruker forøvrig det ekstragrepet som fulgte med for best posisjon til lillefingern ... De er jo faktisk helt like, bare at den ozone musa har røde knapper istedenfor gråe som Ace musa har. Pluss den har en rød logo der det står EDGE 3200. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Skeptisk siden dere lister 2 lasermus som de beste på markedet for spill. 3G sensoren er overlegen laser som blir brukt i Razer Deathadder og flere mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå