iNeo Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Hei, jeg har ett irriterende problem i WLM (MSN) som gjør at hvis folk sender meg en link, må jeg manuelt kopiere og paste linkene i browseren for å bruke de, de er ikke trykkbare slik de var før. Noen som har hatt lignende problem med løsning? Takk. Edit: Kan også legge til at jeg har Googlet problemet og sjekket innstillingene i WLM. Endret 15. april 2010 av iNeo Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Ingen som vet noe om dette? Har ikke særlig lyst til å formatere nå. Lenke til kommentar
M-G Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Sjekket om du har noe anti-virus eller brannmur programvare som kan blokkere for dette? Prøvd å reinstallere WLM? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Sjekket om du har noe anti-virus eller brannmur programvare som kan blokkere for dette? Prøvd å reinstallere WLM? Ja selvfølgelig. Lenke til kommentar
JayCamino Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Dette skjedde med meg og alle jeg har på min liste her uten videre. Lenke til kommentar
JayCamino Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Fant nettopp ut at MS har deaktivert linker i 2009 versjoner av WLM pga virus. Så vi kan bare takke de idiotene som ikke klarer å la være å trykke på linker de ikke vet hva er. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 De har ikke deaktivert linker hos meg. Alt fungerer som før hos meg. Med untak av Facebook integrasjonen som til tider er litt irriterende. Lenke til kommentar
JayCamino Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hvis du har facebook på din WLM, så betyr det at du har en senere versjon enn 2009. Det er kun 2009-versjonen de har deaktivert lenker på. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Uff da, feil tråd Men uansett, problemet ble løst ved å bytte til 2011 modellen Case closed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå