Gå til innhold

Kamptråd - Aalesunds FK vs Rosenborg Ballklub 19/4 (1-1)

DJ_Dark

25 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

Anbefalte innlegg

La merke til det jeg og, men han har jo en vanvittig styrke, spenst og timing så jeg synes ikke det er et så dumt valg. Ingen rekker jo opp til halsen hans uansett

Hehe, ja Annan er en god mann å ha... Artig hver gang han knuser såkalte "oppspillspunkter" i lufta :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rosenborg har vore det beste laget og fekk spesielt ta over veldig mykje utover i omgangen. Syns dei første 20 minutta var ok frå Aafk si side, med høgt press og mykje vilje. Veldig fint mål av Carlsen også.

Utover så får RBK ta meir over og får satt mykje av spelet sitt. Viser at dei er klart bedre på små flater og har eindel småpent spel. Aafk kan nok vere farlege på kontringar om ikkje RBK får eit tidleg mål i andre.

Synd at Phillips må ut forresten. Er vel gjerne samme strekken som har plaga han nokre veker og temmelig typisk at den blir slått oppigjen tidlig i kamp. Reknar med at det blir ganske massivt press frå RBK utover i andre no. Vi må få opp presisjonen vår nokre hakk til, og ikkje gje frå oss ballen sånn som når Phillips kasta rett til Iversen. Då taper vi veldig kjapt.

Lenke til kommentar

I og med at det er en bortekamp mot et vanskelig lag så er jeg ikke så misfornøyd. RBK dominerer i spillet og det er vel bare et spørsmål om tid før RBK scorer. Skulle gjerne sett en scoring før pause, men tror ikke Hamren og resten av laget ser så mørkt på situasjonen. Spent på hva Reka gjør for å redde situasjonen. Stormangrep like etter pause kanskje?

Lenke til kommentar

La merke til det jeg og, men han har jo en vanvittig styrke, spenst og timing så jeg synes ikke det er et så dumt valg. Ingen rekker jo opp til halsen hans uansett

Hehe, ja Annan er en god mann å ha... Artig hver gang han knuser såkalte "oppspillspunkter" i lufta :p

Jeg respekterer at han ikke slår Årøy i lufta, men han går jo såpass i kroppen hans at han ikke klarer å få til noe serlig på hodet :!:

Lenke til kommentar

Prica er en fin mann å ha :D

Nå kommer vel sellin på banen snart og da er jeg spent om han kommer til å score mål i dag og.

Men Aalesund har hatt noen stygge taklinger i starten her og.

Edit: Nå er jeg spent på Sellin :D

Endret av Samcki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...