Khaffner Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) En fin interaktiv illustrasjon som viser størrelsesforholdene i universet, fra strenger til univers. Tenkte jeg måtte dele den med dere Link Endret 15. april 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Du har dobbeltpostet linken, uvisst hvorfor fungerer bare den siste hos meg. Dette var utrolig interessant! Det satte virkelig ting i perspektiv, dog jeg fremdeles ikke klarer å fatte de størrelsesforhold som gjelder i universet. Anbefaler folk å ta en titt! Lenke til kommentar
IHS Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 En fin interaktiv illustrasjon som viser størrelsesforholdene i universet, fra strenger til univers. Tenkte jeg måtte dele den med dere Link Det var et stort rom Lenke til kommentar
ElizabethFina Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Utrolig bra laget og en illustrasjon som gir ganske god innsikt i størrelsesforholdene i universet. Skal vise denne til fysikklæreren min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå